7,6

22 reviews over Hotel Majesty Oasis Beach in het Nederlands

Het leek wel een Oost-blok hotel

Berry van Rijn, 19-10-2008

Berry

Voor de 7 keer en elke keer een ander hotel in Turkye geweest.

Van 3 okt.tot 17 okt. 2008

Voor 1050 euro's voor 15 dagen hoef je niet veel te verwachten, maar het hotel is eerder 3 sterren waard dan 4 sterren.

Het personeel spreekt geen duits of engels op een paar uitzonderingen na.

Het eten is goed maar eentonig.Op de openbare toiletten is het vies maar dit kan ook niet anders met zoveel mensen op dit complex.De gasten bestaan uit ong. 98% Russen en Polen en een enkele Duitser en wij waren met ons twee de enige Hollanders.

Onze host heeft ook geadviseerd om niet meer in dit hotel te boeken als Nederlanders, zelfs de enkele Duitse mensen die we spraken waren niet tevreden over dit hotel.

Het hotel is een dorp en fabriek op zich.

Gereisd met partner in oktober 2008

aatje, 6-7-2008

ik was er vorig jaar eind juni geweest in 2007, het was wel leuk.. Maar er waren ontzettend veel russen, die ook ruzie gingen maken omdat ze toen dronken waren, en jammer dat er geen glijbaan was.. Maar de zwembaden waren wel ontzettend leuk, Onze kamer was precies voor dat andere zwembad die tussen de apartementen liggen, daar was het ook ontzettend leuk.. Toen ik daar was was ik niet echt tevreden, maar als ik er nu aan denk was het wel geweldig..!
Gereisd met vrienden in juli 2008

krisje, 18-6-2008

Ben vorig jaar in de herfstvakantie in dit hotel geweest, zelf vond ik het een mooie ligging hebben maar, toen we binnen kwamen in onze hotel kamer schrokken me vriendinnen en ik best wel.. je kon gewoon merken dat ze ons die kamer hadden gegeven en dat er mensen die ochtend voor ons er uitgechekct hadden.. maar voor de rest was ons vakantie wel zeer geslaagt. bediening toppie, animatie toppie, ligging toppie.
Gereisd anders in juni 2008

Ellen, 23-9-2007

Wij komen juist terug van een weekje Oasis Beach. Prachtig gelegen, zonder enige twijfel: vlak aan het strand met twee grote zwembaden verspreid over de tropische tuin. De kamers kunnen echter beter: badkamers zijn petieterig en van een "vergane glorie". Ook moet je oppassen met het schoonmaakpersoneel: er zijn dingen gestolen dus zorg ervoor dat je alles netjes in je koffer wegbergt en die vervolgens op slot doet!!!

De buffetten waren niet minder dan rijkelijk met genoeg variatie, zelfs voor vegetariërs. Veel Russen en Duitsers, maar daar mag je je zeker niet door laten tegenhouden. Voor 270 euro all in was dit een koopje.

Gereisd met partner in september 2007

C. Jacobs, 31-8-2007

in het begin viel de kamer tegen. was ook vuil bij aankomst. maar na de eerste dag werdt er elke dag gepoetst en alles goed bijgehouden. de kamer mocht wel wat meer sfeer hebben
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Marianne, 8-8-2007

Ik ben hier van 24 juli tot 27 juli 2007 geweest. ja dat is kort he maar we zijn naar 3 dagen overgeplaats naar een ander hotel. de kamer was te smerig voor woorden. er lagen zelfs nog vieze spullen van de vorige gasten in de kasten. de badkamer was erg klein en smerig. zwarte haren en veel viezigheid in de douche. eten was elke dag hetzelfde maar het was wel redelijk. als je tenminste een tafel hasd gevonden. het was erg erg druk en vol met russen. doorat zij zo naar doen tegen het personeel hebben zij er ook geen zin meer in om aardig tegen tegen de gasten te doen wat erg begrijpelijk is. dit hoitel is zeker geen aanrader. tenzij je russisch spreekt want alles is gericht op russen. 1 pluspunt waren 2 zwembaden. 1 voor de russen en 1 voor de andere gasten ;) ik zou hier nooit meer naartoe willen. maar konakli is wel een leuk plaatsje
Gereisd met partner in juli 2007

M. Scheppink, 14-7-2007

perfect hotel, zeer goed eten leuk annimatie team,goede prijs kwaliteit verhouding alleen jammer dat er zoveel russen zitten
Gereisd met vrienden in juni 2007

marjan moerland, 4-7-2007

fijn en mooi park .jammer dat er zoveel russen zijn

die niet alleen veel opscheppen maar ook nog eens twee derde daarvan laten liggen en dus weggegooid word.

Gereisd met partner in juni 2007

Fam .Bongers , 23-6-2007

Fam Bongers.

Wij zijn midden juni 2007 in dit hotel geweest en het was er erg fijn, het eten was prima in orde en het personeel wil alles voor je doen als je ze wat vraagt,

Ook de kamers werden mooi schoon gehouden., met bloemen op bed en een vaas met bloemen op onze kamer, de badkamer had een douche en wc

Onze kamer lag vlak bij het strand en de beach bar

En de airco deed het prima, en we hadden een geweldig groot balkon

Een klein minpuntje was, we hadden geen televisie op onze kamer, maar met een paar boeken kun je je ook heel goed vermaken.

Ook zij n er veel Russen, die bij het buffet geen maat weten, maar als je er niet op let valt het wel mee.

Ook heeft dit hotel 2 mooie zwembaden, en de omgeving is park achtig aangelegd met flatjes van 3 hoog. Wij hebben het er erg naar onze zin gehad

Kortom het is een geweldig hotel voor het geld.

Gereisd anders in juni 2007

Fam. G. Dunnewind, 18-6-2007

Hier geweest van 2 t/m 12 juli 2007. Een uitstekend hotel aan zee en mooi groot strand en qua faciliteiten doet het niet onder voor een 4 of 5 sterren hotel. Alleen zijn de kamers wat sober. Prachtig aangelegd met diverse gebouwen max. 3 hoog. Personeel erg vriendelijk, eten zeer goed (buffetvorm) Voor ieder wat wils van groot tot klein. Echter 1 klein aandachtspuntje. Tijsens ons verblijf ca. 95% Russen. Deze mensen kunnen zich niet gedragen, zeer inhalig tijdens het eten, zijn brutaal, dringen voor en zijn zeer denigrerend tov het vriendelijke personeel. Voor het overige hebben wij het hier prima naar ons zin gehad.
Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Majesty Oasis Beach in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Majesty Oasis Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Majesty Oasis Beach scoort een 7.63 uit 10 op basis van 24 reviews.