6,3

161 reviews over Hotel Mahberi Beach in het Nederlands

Geweldige vakantie

Sandra, 29-7-2013

Hallo '

Snap echt niets van negatieve reatie's ben net4 dgn terug van vakantie het was gewoon een topvakantie!!

Nette en schone kamers vriendelijk personeel en een geweldig animatieteam!

Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2013

Nieuw Rusland

lvh90, 19-7-2013

Wij zijn twee weken in Mahberi beach hotel geweest, aangezien er alleen beoordelingen van een paar jaar geleden waren, hebben wij het toch geprobeerd. Maar dat viel behoorlijk tegen. Bij aankomst de sleutel gekregen van de kamer, en dat was het. Geen verdere uitleg we mochten alles zelf gaan uitzoeken. Het hele hotel is Russisch, wij waren de enige Nederlanders. Zelfs de Turkse obers en iedereen die er werkt spreekt Russisch. Het eten is niet lekker, in de ochtend en middag altijd het zelfde en in de avond ook weinig variatie, we gingen vaker buiten het hotel eten, en dat lijkt mij niet de bedoeling in een all-inclusive hotel, de Russen dringen overal voor en eten en drinken zoveel als ze maar kunnen. Verder is de ligging echt perfect, vlakbij het centrum van Konakli en aan het strand. Wij gaan hier echt nooit meer heen! Dit hotel is zeker niet aan te raden, dus boek liever iets anders of je moet van Russen houden, maar dan kan je net zo goed naar Rusland.
Gereisd met partner in januari 2013

Het was heerlijk.

Sam, 17-4-2012

Ik ben hier samen met mijn ouders en zusje geweest in oktober 2004, ik was toen 18 jaar. Het was onze eerste vakantie in het buitenland en dan gelijk all-inn waanzinnig vonden we het.
Gereisd met vrienden in oktober 2004

Met kinderen altijd doen

Maria, 19-8-2010

Het is al even geleden 6 jaar terug, als ik er nu op terug kijk was dat de alle leukste vakantie van mij en mijn kinderen.

Goed animatie en shows savonds.

Ik vrouw en 2 tieners vonden het super, vooral het eten en oma in de tuin met heerlijke pannekoeken.

Geef ze allemaal 2 euro ze zorgen zelfs dan dat je asbak er smorgens staat bij je vaste stek aan het zwembad

En ik had de werkste 5euro gegeven en vroeg of ze mijn broek wilde strijken, had ze mijn hele kledingkast gestreken. Zo lieve werksters met bloemenblaadjes op je lakens.

Gereisd familie in juli 2004

prettig hotel

Helen Kooijman, 12-7-2010

prettig hotel, leuke animatie, goed eten, helaas veel last van Russen,

verder wel oke daar.

Gereisd familie in januari 2004
?

in 1 woord geweldig

Yvonne, 1-12-2008

Ik snap niet dat mensen zo negatief over dit hotel kunnen spreken,,

Ik heb het er 3 jaar lang enorm naar me zin gehad en heb niks te klagen gehad,, als ik er de kans voor krijg ga ik zo weer terug.

Een tip. Geef een keer fooi ookal is het maar 50 cent en ze vliegen voor je,

En zonder die fooi heb ik ook altijd kunnen lachen met iedereen het ligt gewoon aan de persoon zelf

Gereisd familie in juli 2006

loes, 27-12-2006

Wij zijn in mei 2005 in mahberi beach geweest,onze eerste allin reis,het eten kwam onze strot wel uit,maar wij vonden de sfeer erg gezellig knus,leuke mensen ontmoet,vriendelijk personeel,we hebben zelf een keer patat geregeld,dat was er helaas niet,maar ze deden het wel,manager kwam er bij zitten, gezellig!voor dat geld zeg ik stel niet te hoge eisen en je hebt best een gezellige vakantie,leuke mini disco,leuke lifeshows s avonds
        Gereisd anders in december 2006

ada, 6-10-2006

Ben pas terug gekomen en het was werkelijk een geweldige vakantie echt niets negatiefs meegemaakt.Ben dieverse keren in turkye geweest en kan echt wel vergelijken met andere hotels en dit is echt een aanrader!!waren veel russen maar echt geen last van gehad.Ik vraag me af waar al die negatieven reacties van daan komen echt onzin!Zou het niet aan die mensen zelf liggen?ik ga er zeker weer naar terug.
        Gereisd anders in oktober 2006

henk, 4-10-2006

gisteren terug gekomen van 8 dagen mahberi beach en snap echt niets van alle negatieve reacties.heb gezellige tyd gehad met goed en gevarieerd eten.ok er waren veel russen maar waar niet.voor die mensen onder jullie die het personeel niet gezellig vonden:geef eens een(1)euro fooi aan een kelner of nog gekker leg eens 0,50 cent op je onopgemaakte bed.ik weet dat het een kapitaal is maar ook in nederland geven we weleens een fooitje toch??de aandacht die je dan krygt iss ongelooflyk en het hoort er gewoon by.een keer lachen of vriendelyk zyn doet ook wonderen.over het eten niets dan goed.elke avond werd er iets gegrild kebab vis lever kipsate.gewoon goed.maar ja voor sommige mensen is het nooit goed.henk
        Gereisd anders in oktober 2006

sonja mast, 12-8-2006

een heerlijke tijd gehad met osn gezin

vriendelijke personeel, prachtig park

een echte aanrader

Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mahberi Beach**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mahberi Beach in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mahberi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mahberi Beach scoort een 6.26 uit 10 op basis van 163 reviews.