Hotel Konakli Nergis Boutique

Hotel Konakli Nergis Boutique
Konakli Nergis Boutique

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Konakli Nergis Boutique bij:

2 reviews over Hotel Konakli Nergis Boutique

Super wir kommen nächstes Jahr wieder

jutta, 18-10-2013

Für uns das richtige Hotel,klein und fein.es wurde jeden Tag geputzt , jeden 2 Tag wurde unser Zimmer gründlich sauber gemacht,es gab dann auch neue Handtücher,Wir hatten das Zimmer zur Strasse wie auf den Bildern zu sehen.Der Junior Chef Memet und Hasan sind immer da. Personal top.Wir haben uns super wohlgefühlt,kein anstehen beim Essen.Zum Strand nicht weit,am Pool und Strand Auflagen inkl.
Gereisd met partner in september 2013

'"Świetne Miejsce i Ludzię"

Brygida, 27-6-2013

Nergis Butik Hotel to idealne miejsce dla osób chcących naprawdę odpocząć. Wyjątkowo miła i domowa atmosfera, świetny personel i po prostu niezastąpiony Manager Hassan. Hotel czysty i nowoczesny. Jedzenie bardzo dobre. Hotel mały ale to jedynie jego plus! Lokalizacja bardzo dobra, blisko do głównej ulicy prowadzącej do centrum Konakli i Alany. Miejsce w pełni zasługuje na swój status i jest godne polecenia.
Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Konakli Nergis Boutique in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Konakli Nergis Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Konakli Nergis Boutique scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.