Hotel Kahya Resort & Aqua *****

8,3

292 reviews over Hotel Kahya Resort & Aqua in het Nederlands

Middenklasser.

Fam van Vught., 18-10-2017

Het hotel is prima, maar voor 5 sterren ver onder de maat. Kamers zijn ruim, maar probeer een kamer wat hoger in het gebouw te krijgen. Want de disco dreunt tot 3 uur 's nachts door het hele gebouw. Na 2 nachten zijn we van kamer gewisseld. Het restaurant is een bende. Als je al een tafel vind, staat de zooi van anderen er vaak nog op. Het eten is verder zeer divers en lekker. We konden niet in het zwembad zwemmen want het water was echt veel te koud. Maar de zee is heerlijk in Oktober. Verder moet je niet te veel vriendelijkheid verwachten, want dat is best lastig voor het personeel. Entertainment is ver onder de maat, de kidsclub was leuk als je kinderen onder de 6 zijn, maar daarna zijn er geen geschikte activiteiten voor ze. Erg jammer!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Fantastische hotel

Willard, 23-9-2017

Aller eerst wil ik zeggen dat ik me eigen niet kan vinden in de negatieve reacties hier op zoover.

Hotel is prachtig luxe uitstraling kamers buiten gewoon goed schoonmaak perfect.

Eten zeer uitgebreid en speciale luxe gerechten en warm en wordt aangevuld.

Zwembaden super mooie lazy rivier met stroomversnelling glijbanen super gaaf kinderbad leuk alleen strand is minder veel stenen en gelijk diep ..maar ook op het strand kan je eten en drinken.

Overal kan je drank halen en lekker eten zowel als hotel als bij de snackbar en op het strand.

Wc bij zwembad is schoon en als de mensen nu zelf ook een beetje netjes de boel achter laten want aan de schoonmaak ligt het echt niet.

Alleen de wifi is er erg slecht dat is wel vervelend.

Ook personeel is erg vriendelijk

Gereisd met vrienden in september 2017

Super hotel

Van grinsven, 22-9-2017

Mooie ruime kamers prima eten erg uitgebreid.mooie zwembaden en glijbanen en super lazy rivier alleen jammer van her strand veel stenen ....ik kan mijn eigen niet vinden in de afgelopen reacties over dit hotel. .alleen erg jammer toen wij aankwamen stond er grote tent de zoon van de eigenaar trouwde best veel overlast van gehad...Verder super schoon hotel en erg mooi luxe uitstraling en op vele plaatsen eet gelegenheid
Gereisd met vrienden in september 2017

Noooit meer!

Rick, 2-9-2017

Zeer onder de maat!

Het is een grote troep.

Wc's worden niet schoongemaakt en het eten is koud. Het hotel was een puinhoop

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima hotel

Desiree, 1-9-2017

Het is een prima hotel.toeristen verpesten het vaak voor de andere. Bedjes waren er enkele die s avond hun handdoek hadden gelegd. Je moest redelijk op tijd zijn,zeg voor 9u dan lukte het prima. Eten was heel uitgebreid, vollop keus. Niks op is op ja als je voor sluiting komt. Tafeltjes zoeken ging ook goed . in de avond is de piek tussen 7 en half 8 dan kan het soms moeilijk zijn. Zorg dat je vroeg bent of daarna komt en geen probleem.

Liften zijn er volop, je moet ze alleen ook FF weten dan hoef je niet zo lang te wachten hoor.

Stroom is bij ons 1x uitgevallen maar dat was in de hele wijk. Was zo opgelost en er gingen op de ageraat over.

De toeristen maken er wel een bende van. Laten van alles vallen en liggen, dat zorgt veelal voor verloedering. Vooral de Duitsers Zijn onbeleefd, dringen voor en stelen je parasol als je er niet zit. Al bij al.mooi hotel,kan soms wat opgeruimder, maar kamers Zijn schoon en ruim. Oh ja en ijsjes zijn we geen een keer misgelopen, viel best mee.😉

Zeker geen 5 sterren!!!

Maurice, 31-8-2017

Hotel is zeker geen 5 sterren waard. Eerder krap 4 sterren. Dit jaar is het tweede gebouw geopend en dat was te merken ook. Veel te weinig en onvriendelijk personeel.

Plus punten zijn de kamers en het zwembad. Ruime, nette familiekamers en het zwembad met de glijbanen was voor de kinderen (9 en 11) top. Rest van het hotel was middelmatig. Veelal kinderachtig gedrag van het personeel 's ochtends. Restaurant gaat pas om 7 uur open en dan moet je er snel bij zijn, wil je nog fatsoenlijk kunnen eten. Op, is ook echt OP!!

Erg veel lokale bevolking in het hotel, en er hangt een constante grimmige sfeer tussen de gasten. Hoop gezeik met de strandbedjes. Deze worden 's avonds al door andere hotelgasten gereserveerd. Dus, om 6 uur je nest uit als je nog een plekje bij het zwembad wilt. Animatie was gewoon slecht. Voor de kinderen wordt er al helemaal niets georganiseerd.

Voor wat betreft drinken geldt dat je behoorlijke stukken mag lopen. Bars gaan vrij vroeg dicht en geen vaste tijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goed hotel, maar absoluut geen 5 sterren.

S. Ceylan, 29-8-2017

In dit hotel zijn wij 14 nachten (vanaf 10 aug) gebleven samen met onze kleine kinderen van 2.5 en 4.5.

Voor de afwisseling pakken wij elk jaar een ander all incl hotel in een andere plaats. Ditmaal voor de 9e keer. We kunnen dus vergelijken met andere 5*hotels.

Dit hotel is (zoals ik ook al vele mensen daar heb besproken) geen 5 sterren waardig. Eerder een 3 of 4 sterren. Is het hotel slecht? Nee, het hotel is het geld wat je er aan uitgeeft zeker waard. Wil je beter dan moet je wat dieper in de buidel.

+punten

Grote schone zwembaden

Goed en gevarieerd restaurant, snackbar, patisserie.

Leuke diverse glijbanen voor elk leeftijd.

**Om 10 uur s'ochtends nog genoeg ligbedden beschikbaar.

Weinig Russen en Engelsen maar meer NL, DE, BE.

Schone kamers, let op handdoeken worden eens per 2dgn gewisseld.

Kinderen rekenen ze hier niet de volle mep maar kinderprijs.

Naar zee gaan is enorm makkelijk door de tunnel die onder de weg loopt. Lekker koel, geen zon, geen verkeer, vanuit het hotel richten de zee.

De dolmus (busje) gaat en stopt bijna voor de deur.

-punten

Liften. Wees voorbereid. De liften zijn de grootste ergernis. Je staat letterlijk 2 tot 6 minuten te wachten. Mensen liepen van de 4e, 5e etage met de trap omdat je dan nog sneller beneden was.

**WIFI, we zitten in 2017 en zijn in NL goed bereik en snel internet gewent. Dit geldt niet in het hotel. Je hebt geen wifi vanaf verdieping 2 en hoger. 1e etage heb je wifi maar die werkt voor geen meter. Dus wen eraan om alleen in de lobby enorm trage wifi te hebben. Heb je internet in de lobby "ja", maar veel te traag. Dus ja ff website checken neem er maar de tijd voor.

Slecht animatie team, weet niemand (jong en oud) bij te betrekken. Dit hebben we ook aangegeven.

Voor ijs moet je op tijd zijn. In de 14dgn 1x op tijd kunnen zijn:-S

**Veel dingen zijn betaald, en duur. Stel je gaat naar het amfitheater (wij gingen elke avond), je loopt langs kraampjes. Je kunt er niet omheen. Popcorn 3€, snoep 2/5€, ijs 2/7€, bestuurbare autootjes 12v 10€. Alles kost gewoon veel geld. Je zit gvd in een all incl hotel en nog ben je veel geld kwijt. Je kunt 1x nee zeggen tegen de kinderen maar geen 5x. Dus hoppa weer euros uitgeven.

Restaurant s'avonds is druk om 7uur. Kom je iets na 7 (19.15 en later) dan loop je de kans dat je geen tafel hebt en continue rondjes moet lopen om een tafel te pakken.

Alcohol is tot 12 uur s'nachts. daarna betaald.

Het cijfer wat ik geef voor dit 5***** is een 5. Want zoals gezegd is dit geen 5 sterren.

Prima hotel

Rene v bokhoven uit Helmond, 23-8-2017

Hardwerkend en vriendelijk personeel. Goed en gevarrieerd eten. Leuke glijbanen.goede handoekservice. Zuivere kamers. Enige min puntjes zijn dat de wifi niet geweldig is en je best lang moet wachten op de lift.kortom Wij vonden het een prima hotel.

nooit meer

rebecca, 23-8-2017

het zwembad was echt heel leuk en de kamers waren ook goed best groot en zo
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer. Geen 5 sterren waardig!

MYJM, 23-8-2017

Bij aankomst drie maal van kamer moeten wisselen. Eerst in een kamer gestopt waar al mensen in zaten, toe naar een gehadicaptenkamer gestuurd en na klagen de familiekamer gekregen die we geboekt hadden.

Personeel zeer onvriendelijk en chagrijnige gezichten. Rijden met karren op je hielen, of tegen je kinderen aan, zonder excuses.

Restaurant is een grote vreetschuur. Zo druk dat je vaak lang zoekt naar een tafel. Vieze tafels, je zit vaak aan een nog met vieze borden bezaaide tafel, op vieze stoelen met stof waar je soep van kan trekken...

Personeel kan het niet aan. Te weinig man voor zoveel etende toeristen.

Tweede gebouw met kamers zorgt voor veel extra mensen waar de faciliteiten niet voldoende voor zijn.

Twee kleine liften waar je vaak verschrikkelijk lang op moet wachten!

Ik ben al vaak in Turkije geweest maar zoiets nog nooit meegemaakt. Dat dit zich een 5 sterren hotel mag noemen snap ik niet!

Wij komen hier nooit meer terug!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kahya Resort & Aqua bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kahya Resort & Aqua in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kahya Resort & Aqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kahya Resort & Aqua scoort een 8.26 uit 10 op basis van 361 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: