8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kahya Resort & Aqua***** bij :

278 reviews over Hotel Kahya Resort & Aqua in het Nederlands

Redelijk hotel,maar absoluut geen 5 sterren!

De Leeuw, 18-8-2017

Hotel is bergafwaarts gegaan na de verbouwing vorig jaar.

Weinig plek m.b.t strandbedden vooraf reserveren(i.v.m mensen die al een dag van te voren handdoeken neerleggen o.a),personeel niet behulpzaam en arrogant,beddengoed en borden behoorlijk vies.

Entertainment redelijk,maar te weinig en in de avond weinig te doen.

Kan absoluut een top hotel worden mits ze een aantal punten verbeteren.

Zwembaden en barretjes genoeg aanwezig,hotel kamers groot genoeg voor een gezin,eten redelijk genoeg variatie.

Gereisd familie in augustus 2017

Leuk hotel

Fam D, 16-8-2017

Op vakantie geweest met 2 kinderen van 6 en 8 jaar! Het hotel was goed! kamer en balkon en de douche ruimte ook prima! Om 19.00 was het in het restaurant erg druk om te eten ... om 20.15 uur was er beter plek en was er ook nog genoeg te eten. De hele dag door kon je op verschillende plekken evt wat te eten halen. Personeel is erg vriendelijk. Je merkt wel dat ze het moesten doen met (te)weinig personeel daardoor duurde het soms even voordat de tafels werden opgeruimd van de vieze borden van de personen die voor jouw aan die tafel zaten. Op sommige plekken was het wat viezer maar een groot deel komt ook door de andere vakantiegangers die de bekertjes ed lieten slingeren.

De lazy river is heerlijk! Gewoon mee laten nemen door de stroming. Het strand is goed te bereiken door een tunnel onder de grote weg door! Overdag nog bedjes beschikbaar.

Kortom top prima hotel! Lekker naar toe gaan!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Brigitta, 15-8-2017

Wij zijn net terug met 11 personen. Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Onder elkaar maar ook zeker in dit hotel. Wij hadden 3 ruime, schone (familie)kamers.

Er zijn echt wel verbeterpunten maar over het algemeen genomen is het goed. Het eten is veel en variërend. Natuurlijk zijn er dingen die dagelijks/wekelijks terugkomen, maar dat gebeurt bij ons thuis ook. Er zijn voldoende locaties waar je kunt eten/drinken. Op sommig tijdstippen is het druk maar dat is dan te omzeilen. Het personeel werkt hard en wil het de gast zeker naar de zin maken. Er zijn zeker betere hotels maar daar zit een ander prijskaartje aan. Kortom wij raden dit hotel zeker aan.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Gewoon boeken!

C., 10-8-2017

Verblijf met 2 kinderen (7 en 8 jaar) Mooi hotel voor een prima prijs. Sfeer moet je zelf maken. Er is soms een stroomstoring maar dat duurt echt kort, geen reden om niet met de lift te gaan. Om 19u is het te druk met het eten maar ga dan gewoon om 18.30u of na 20.15u. Het schoonmaken zou her en der beter kunnen maar anderzijds zouden de gasten ook eens moeten nadenken waarom er bv. bekertjes in het water liggen en eten op de grond in het restaurant. Personeel was vriendelijk. Op het strand nog bedjes beschikbaar. Bij het zwembad zijn ook om 8.30u nog bedjes maar misschien niet op het plekje wat je zou willen. Niet ziek geweest. Bij problemen komt de apotheek medicijnen brengen naar het hotel, de dokter bellen is niet nodig. Prima internet in de lobby en ook in sommige kamers (gebouw 2, even kamers daar zijn geen familiekamers) Alanya of Konakli prima te bereiken met de dolmuş. Manager altijd bereikbaar dus als er iets is laat het hem dan weten. Ik zou zeggen gewoon boeken!
Gereisd familie in juli 2017

Fijne hotel,personeel erg onvriendelijk.

Aicha, 2-8-2017

Hotel top maar personeel onvriendelijk arogant

Prima vakantie pluspunten

Janssen, 29-7-2017

Pluspunten: Mooie, ruime, schone kamer met fijne bedden en ruime inloopdouche. Iedere dag keurig opgemaakte bedden en om de dag schone handdoeken. De lazy river (stroomversnelling) is top. Ziet er ook mooi uit als je daarin zwemt. Veel ruimte in zwembaden. Genoeg schaduwplekken. Op veel plekken kun je zelf drankjes tappen. Op veel plekken flesjes/bekertjes water. Bepaalde tijden slush puppy Snackrestaurant bij het zwembad iedere dag pizza, hamburgers, spaghetti, friet, salades en oliebollen. Bij het strandtentje idem dito. (Geen oliebollen) Makkelijk te komen door tunnel onder de weg door. 3 dagen in de week ijsjes van 16.00-16.00. Waterijsjes en roomijsjes met chocola, verpakt. Taartjes bij patisserie lekker.

Nadelen: dinerbuffet veelal Turks georiënteerd en niet te eten. Gelukkig iedere dag friet en spaghetti. Vanaf 19.00 uur VEEL te druk. Zeer hinderlijk. Personeel bij receptie onvriendelijk. Liften te traag en benauwd. Rond dinertijd vaak korte stroomstoringen. Er mist sfeer in het hotel. Aankleding minimaal. Qua prijs/kwaliteit is het hotel echter oké. Zeker gezien de fijne kamer en zwembaden. Anders moet je meer betalen en naar Rixos gaan.

Sfeerloos en minimaal

Ed, 26-7-2017

We zijn met zijn drieën geweest. Twee kinderen van 12 en 14 waren erbij. De kinderen hebben zich prima vermaakt.

Hotel was basic met overdag weinig personeel. De bar bij het zwembad had bijna nooit personeel, dus moest je je aanmaakdrankje zelf tappen. Als je iets anders wilde drinken moest je naar de snackbar of naar de lobby. Ik vond het hotel tegenvallen. Er waren veel Russen en Turken en de sfeer was niet zo gezellig. De aankleding en het park eromheen waren minimaal. De stroom viel regelmatig uit waardoor mensen vast kwamen te zien in de lift. Zelf ook meegemaakt, maar je was er dan na een minuutof 5 wel weer uit.

Overdag de hele dag keiharde Turkse pop bij het zwembad. Aan de ene kant gezellig, maar ook wel lastig als je een boek wilde lezen.

Er waren veel kleine kinderen en gezinnen. Het hotel is niet gericht op alleenstaande ouders met kinderen. Het personeel was vriendelijk en het eten goed.

En tja, het gevecht om de ligbedden heb je natuurlijk altijd,dus om half zeven even naar beneden lopen en je handdoek neerleggen was wel nodig. Voor het hotel stopt en bus naar Alanya en stopt in het centrum van Alanya. Voor 1

€1,50 per volwassene ben je in een half uur in Alanya. Dat is prima geregeld.

Internet doet het in de lobby en op sommige plekken bij het zwembad. Als je geluk hebt een je hebt een kamer in de buurt van de lobby,dan heb je ook internet op de kamer.

Je kan via een tunnel naar de zee lopen, maar het strand is ook nogal kaal. De strandtent straalde geen feestsfeer uit.

Al met al een redelijk hotel, maar wij gaan er niet meer naartoe. Er is geen sfeer en de faciliteiten zijn (voor ons) te minimaal. Ik kan er niet goed de vinger op leggen, maar het ontbrak er aan bezieling.

Dit nooit meer

Deniz, 24-7-2017

-electriciteit van het gehele hotel valt om de haverklap uit. Dan is het pikdonker en ik heb gelukkig (nog) niet in de lift vastgezeten in het al

van slechte airco voorziene onderneming

-het restaurant ruikt naar rottend vlees/vis, elke dag, dat ze hier niets aan doen zagr iets over hoe hier wordt omgegaan met tekortkomingen.

-wij gaan jaarlijks (nu 15 jaar) naar een hotel in turkije. Ik hen nog nooit zoiets als dit tegengekomen zo slecht vanuit zoveel aspecten

-wij hebben de trappen gebruikt uit angst voor weer een stroomstoring. Ik neem hen dit kwalijk, omdat in een groot hotel als dit er ongemerkt op noodstroom moet overgegaan (zoals oa in een ziekenhuis).

-ik heb er voor betaald, en wacht echt met smart tot onze vakantietijd hier er op zit.

-ik heb er niets meer aan dat ik dit schrijf, maar vind het mijn plicht om anderen er van te behoeden hun vakantiedagen hier als een drama door te brengen

-ik begrijp de hoge scores niet, waarschijnlijk niet door klanten geplaatst.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Niet 5 sterren waardig

M.Block, 24-7-2017

Hotel is geen 5 sterren waardig , ze geven je een verkeerde kamer en als je aangeeft dat het niet klopt , dan proberen ze geld te vragen voor de kamer die je hebt geboekt. Het hotel bestaat uit 2 gebouwen, niet overal airco dus het is op sommige plekken erg warm, geen goede schoonmaak, men vergeet met regelmaat de handdoeken en de bedden op de kamers , personeel staat met regelmaat met hun mobiels in hun handen , waardoor je moet wachten en bij het restaurant bij het zwembad , weigert men soms de tafels schoon te maken.. Hygiene laat te wensen over, overal ligt wat , bij en in het zwembad , te weinig personeel ,dus men let er niet goed op.enzo..Jongens van de fotografie waren erg vriendelijk en maken hele mooie vakantie foto's, zou je daar interesse in hebben..

Verder zijn we met buikklachten en oorontsteking thuis gekomen . We hebben met 5 gezinnen een klacht in gediend , dus hopelijk doet het hotel en reisorganisatie hier wat mee.

Verblijf van 6 juli t/m 16 juli 2017

Geen 2 de x

Karen, 19-7-2017

Rommelig hotel: werknemers in de restaurants kijken schaggie ,werken wel hard ,maar zien gewoon het vuil op de stoelen en vloeren niet meer liggen .

Ook heel weinig vuilnisbakken ,waardoor mensen het maar gewoon overal neerleggen ,nemen ook gewoon eten en drinken mee in het zwembad om vervolgens alles tussen de stenen te leggen .

Rondom zwembad de vloeren heet en glibberig .

Veel Russen die alles denken te veroorloven qua bergen eten en het vervolgens te laten staan

Werknemers moeten voor een prikkie hard werken ,lange werktijden ,vieze kleding(vooral in restaurants )

Mensen staan boven hete pannen te koken zonder goede ventilatie en airconditionering

Wel hele nette slaapkamers ,en goede bedden ,en een goede douche

Gordijnen zijn licht doorlatend ,dus als de zon opkomt ben je ook wakker

Zwembadwater lauw,wordt wel goed schoongemaakt

Eten : vold voor iedereen veel keus

Alle bedden smorgens zijn al bezet door handdoeken ,weinig schaduwtje vinden als je onder een parasol wilt liggen

Geen 5 sterren hotel!

En alcoholvrij bier wordt er geschonken aan de taps

Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kahya Resort & Aqua in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kahya Resort & Aqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kahya Resort & Aqua scoort een 8.29 uit 10 op basis van 339 reviews.