Beoordelingen Hotel Eftalia Resort****

23 september 2014

Eftalia Resort****
986 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Eftalia Resort****
Telatiye mevkii, TR-7400, Konakli (bij Alanya)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort**** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Eftalia Resort scoort een 7,7 uit 10, op basis van 986 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort**** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Eftalia Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 648 vakantiefoto's van Hotel Eftalia Resort**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Eftalia Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Eftalia Resort**** met andere accommodaties in Konakli (bij Alanya).
Even geduld a.u.b.

7,9
7,3
8,1
7,6
Toon score en beoordelingen van:
jun 2014
"Geweldig hotel!"vertalen
L
10,0

23-09-2014 Het is een prachtig hotel. Zeer vriendelijke personeel! Zwembad werd elke avond schoongemaakt! Animatie was superrr en heel erg vriendelijk! Alles was aanwezig, heerlijk eten en genoeg keuze!

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Super vakantie gehad!"vertalen
chantal
9,0

21-09-2014 We hebben een super vakantie gehad. Super vriendelijk en gastvrij personeel. Je hoefde maar iets te vragen of je kreeg het. Eten goed, kamers goed schoon, iedere dag goede schoonmaak. Goed vermaak voor de kinderen. Wij zijn gegaan met een kind van 4 en een kind van 1.5 en beiden hebben ze zich prima vermaakt door middel van de kidsclub, de mooie zwembaden en glijbanen. Mensen die negatief over dit hotel zijn staan zelf negatief in het leven kan niet anders:) Echt een aanrader.

met vrienden, Sept. 2014
"Goed+hotel+voor+prijs%2Fkwaliteit"vertalen
Raymond Nieuwenburg
9,0

22-09-2014 Vorig+jaar+zijn+we+ook+naar+dit+hotel+gegaan.%0ATen+opzichte+van+vorig+jaar+hadden+ze+de+lobby+aangepast+zag+er+weer+fris+uit.%0AHet+eten+daarin+tegen+was+achteruit+gegaan...+teveel+hetzelfde+en+vaak+droog+vlees.%0AVorig+jaar+meer+variatie+en+smakelijker.%0AEnig+minpunt+is+dat+de+schoonmaakster+1x+de+deur+had+open+laten+staan+na+de+schoonmaak+terwijl+wij+weg+waren+en+1x+klopte+ze+aan+om+te+vragen+of+we+armbandjes+wilde+kopen....%0ADit+vind+ik+zeer+vreemd+en+de+baliemedewerker+maakte+geen+melding+aan+de+schoonmaakster+over+die+open+deur.%0AOok+na+het+uitchecken+kreeg+ik+het+gevoel+bij+de+balie+of+wij+toch+maar+vertrekkende+gasten+waren+en+dus+geen+%27vriendelijkheid%27+moesten+krijgen.%0AEr+kwamen+korte%2Fbotte+antwoorden+uit+hun.%0AHet+restaurantpersoneel+was+wel+weer+heel+vriendelijk.%0A1+man+was+%27s+ochtends+wel+lichtelijk+vervelend+door+als+een+marktkoopman+door+de+tent+te+roepen+dat+hij+verse+sinaasappelsap+had.

"Dit nooit meer!"vertalen
L.H. Groen
2,0
1,0

03-09-2014 Zwembad zeer vervuild, kinderen ziek thuisgekomen. Op de kamers airco's uit de jaren 70 dus veel bacterieen de volwassen ook allemaal ziek. Nergens in het hotel een plek van rust of koelte. Vreetschuur zonder airco, ver weg in een lelijk gedeelte buiten alanya. Kortom: geen aanrader!!!!! Het enige wat goed was was t buffet. En Oja, overal werd je weggestuurd na afloop, geen relaxt borreltje s avonds. Waardeloos entertainment!!!

met een groep, Aug. 2014
"Nooit meer!!"vertalen
christinesmildiger
4,0

01-09-2014 Zeer slecht!
Vreetschuur en zeer slechte service.
Zwembad erg vervuild!! de kinderen zijn ziek geworden van dit water.
Personeel is chagerijnig!
Totaal geen aanrader.
Wilde nog veel meer schrijven maar kan niet!

"Geen aanrader"vertalen
Claudia
4,0
6,0

09-09-2014 In augustus voor 12 dagen naar dit hotel geweest. Hotel ligt vrij afgelegen. In de restaurants geen airco waardoor je niet lekker kon eten zonder dat het zweet over je lichaam stroomde. Het restaurant werd wel goed schoongemaakt en het eten was prima. De bedjes rond het zwembad werden al zeer vroeg gereserveerd waardoor er altijd dezelfde mensen langs t zwembad lagen (vooral Nederlanders). Ook in de lobby en eigenlijk overal in het hotel was er nauwelijks airco behalve op de kamers. De hammam was heerlijk en de mensen zeer vriendelijk, alleen stopte dat als je geen vervolg afspraak maakte ;-). Rond het hotel winkeltjes en op loopafstand een bazaar. Leuke dagtrip te boeken via een taxichauffeur die voor het hotel rijd, kasteel, grotten, rivier, plantage en kameelrit. In Alanya zelf kun je leuk winkelen. Het strand vonden wij niet de moeite waard om voor een tweede keer te bezoeken, geen mooi strand en harde stroming.

"Fantastisch Hotel voor deze prijs"vertalen
palookacattery
8,0

28-08-2014 Wij hebben een goede vakantie gehad kamer perfect elke dag netjes schoon niks op aan te merken wel gehorig maar dat doen de hotelgasten zelf die houden geen rekening met elkaar.Eten vaak hetzelfde maar verder niks op aan te merken. Wel jammer dat er geen airco is in de lobby en eetzaal In de buurt genoeg winkeltjes en de markt in Konakli was ook gezellig Personeel heel vriendelijk . Voor de prijs die wij betaald hebben is het een goed hotel

"Geweldige vakantie!!!"vertalen
Fam. Vollebregt
9,0

28-08-2014 Wij hebben een waanzinnige vakantie gehad! Gelukkig geen overboeking en kwamen s nachts aan en konden nog eten. Service is goed. Zwembad is goed, alleen de mensen maken het weer gek om hun handdoek om 07:00 uur neer te leggen en dan is het gewoon knokken om een plekje. Er is zelfs beveiliging aanwezig en een rood lint gespannen. Belachelijk. Eten is goed!! Prijs kwaliteit klopt gewoon. Er is in de buurt een grote bazaar wat onwijs gaaf is. Parasailing is echt een aanrader!! Kortom een goed hotel!!!!

"Voor ons geen aanrader."vertalen
Melissa
8,0

24-08-2014 Wij geven normaal nooit beoordelingen maar wij gingen met een goed gevoel op vakantie door de beoordelingen vandaar dat wij ons verhaal willen doen. We kwamen aan en er was een overboeking, die zijn in dit hotel niet te tellen. Ons is verteld geworden door het reisbureau dat we niet akkoord hoefde te gaan. Vandaar dat we hier niet mee akkoord gingen dit hebben we de hele vakantie gemerkt aan de receptie medewerkers. De manager begroette ons niet en de dag dat er iemand belangrijk bij was zei die 'Goedemorgen' dit hoeft voor ons dan ook niet meer. Daarbij willen barmannen met jongeren meisjes naar het strand wandelen als je nee zegt kijken ook hun jou niet aan, ze beloven kinderen te gaan karten en komen niet opdagen ze geven jongeren onder de 16 drank meer vodka dan cola. Animatie team was saai, iedere dag hetzelfde half 11 waren ze klaar. In onze hotel kamer hielden wij de schoenen aan omdat er overal zand lag. Eten is niet vies maar elke dag hetzelfde en koud.. Voor ons geen 2e keer.

"Geweldige vakantie"vertalen
Petra
10,0

25-08-2014 We zijn net terug van een super leuke vakantie. Wij hebben niks gemerkt van overboekingen terwijl we toch begin augustus daar waren. Ook van alcohol aan minderjarigen is ons niks bekend. Heb meermaals gezien dat de obers naar de polsbandjes vroegen bij het bestellen van alcohol. Aykut en de rest van het lobbybar team doen er alles aan om het iedereen naar zijn/haar zin te maken. Ook Yusuf en het beach team waren super. Ze waren altijd heel vriendelijk en je kon zien dat ze met veel plezier hun werk deden. Niets was ze teveel. Zij hebben er mede voor gezorgd dat wij een onvergetelijke vakantie hebben gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?