Hotel Eftalia Resort ****

Hotel Eftalia Resort
Eftalia Resort
7,8

1206 reviews over Hotel Eftalia Resort in het Nederlands

Heel slecht hotel voor ons nooit meer

Citty Grenda, 19-10-2017

Zijn hier van 16 t/m 23 oktober. Wij zijn hier voor ons 25 jarig huwelijk met

6 volwassenen en 3 kinderen. Het eten is iedere middag en iedere avond het zelfde weinig variatie en het meeste eten is koud. De tegels bij het zwembad zijn spiegelglad als ze nat zijn. Al heel veel mensen en kinderen onderuit zien gaan. Er zijn alleen cocktails te krijgen tegen betaling. Is belachelijk ben al in veel hotels geweest in Turkije maar nog nooit mee gemaakt dat je de de cocktails zelf moet betalen. Personeel kijkt allemaal even chagrijnig kan geen lachje van af. Ik zal dit hotel echt NIET aanraden bij andere mensen. De ene keer krijg je hamburgers die helemaal zwart gebakken zijn de andere dag zijn ze niet gaar. Nee voor ons echt geen volgende keer mee. Dit hotel is zijn sterren echt niet waard.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Nooit meer. Oud hotel

Sita, 19-10-2017

Van alle hotels in turkeije tot nu toe het slechts. Eten beperkt, slecht onderhouden, alles is oud, onvriendelijk personeel, aan zwembad glijden de kinderen continu uit. Bijna alles bij betalen, geen handdoeken service
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Noooit geen eftalia meer

Familie uit Ede, 9-10-2017

Dit jaat was mijn 3e en 4e keer eftalia resort( met gezin 2e)... in mei was alles leuk en aardig... afgelopen september/oktober was het echt drama! Er zijn veel klachten.. het hotel word overgenomen door veel (dronke) russen.. het personeel klaagd de winkeltjes in het hotel klagen het is niet meer het hotel van mei en de jaren er voor de bar sluit om 23 uur.. er is elke dag wel ruzie bij de bar. Met klachten word niets gedaan ... menen zij hun dagen aan het aftellen dit is geen vakantie.. personeel doet wel hun best maar je merkt toch dat er een hele aparte sfeer hangt... je word elke avond weg gekeken als je nog even gezellig zit... je mag geen eten uit het restaurant mee nemen je word er op aan gesproken... de russen lopen met borden vol het restaurant uit en er word niets van gezegd.. zullen ze bang zijn voor hun?? Brengen die meer geld in het laatje?? Zo zijn er nog veel meer klachten. Voor ons wors het noooitt geen eftalia meer!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Super

Fam van der donk, 4-10-2017

Voor de 5de maal hier geweest volgend jaar weer goed hotel goede prijs kwaliteit verhouding
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Top vakantie

Nathalie, 24-9-2017

Geweldige vakantie gehad. Alleen de russen waren iets minder. Wat zijn die onbeschoft.

Wij waren met vier kinderen in verschillende leeftijden en die hebben zich prima vermaakt. Waterpark echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2017
suleyman tekiner, guest relation manager, 2-10-2017

hoi nathalie

een heel gezellig hotel

ad van der heijden, 23-9-2017

heel vriendelijk personeel
Gereisd met partner in april 2017

Verona, 20-9-2017

Wij waren hier nu voor de 4e keer het was voor ons weer thuis komen althans zo voelde het. We werden in de watte gelegd door het personeel. Het eten was gewoon weer prima, de kamers waren super schoon enz enz. Alleen wat wel heel jammer was in de periode dat wij er waren waren er best veel Russen dat was minder borden vol werd er opgeschept enz zelfs het personeel baalde hier stevig van maar ja wat kunnen zei eraan doen helemaal niets. Dan ben ik toch blij dat wij als Nederlanders ons verstand gebruiken en bijv 2 x lopen. Als je in de ochtend rond 7.30 uur nog je handdoek ging leggen was er nog plaats genoeg hebben we ook anders mee gemaakt.

Het personeel en het animatie team was weer in één woord superrrr. Wij komen hier dan ook zeer zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Nooit meer voor ons

brant, 19-9-2017

Schoon Hotel met prima zwembad. Het gedrag van de mensen ( voornamelijk russen) was verschrikkelijk. Het misbruik maken van all inclusive was verschrikkelijk. Een zuip en vreetschuur. Je kon zoveel consumpties bestellen als je wou en dat gebeurde veel. Logische reactie van het personeel is dat die ook niet meer aardig en gastvrij zijn. Het eten was ronduit slecht nooit warm een bijna altijd hetzelfde. Dan nog de handdoeken bij eht zwembad wat ergenis om 7.00 uur s'morgens kon je je laken kwijt.
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Het was een geweldige ervaring

Brian, 14-9-2017

Mijn zoontje en ik waren hier voor 8 dagen en we hebben 8 dagen genoten van alles om ons heen. Van de manager tot de schoonmaaksters ze waren allemaal vriendelijk. Konakli was super veel kleding gekocht bij de bazaar en super gegeten voor weinig. Als je gaat naar de bazaar van Konakli vraag dan naar hassan dat is een nederlands sprekende turk en echt een geweldige kerel. Vraag hem om me te gaan naar plekjes daar waar toeristen niet zo snel komen. Hier zul je nog meer vinden. Ook de bootreis langs de kust van Alanya is een aanrader. Groeten Brian
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
suleyman, guest relation manager, 15-9-2017

Hallo brian

Süleyman

Een geweldig goed hotel en voor herhaling vatbaar.

Fam. van Berkum, 12-9-2017

Waarom een 10.

Omdat kamer, eetgelegenheid, zwembad alles zeer netjes en super schoon was.

Omdat het eten gevarieerd en uitgebreid en lekker van smaak,goed op temperatuur en op tijd aangevuld.

Omdat al het personeel vriendelijk en behulpzaam was.

Omdat het animatie team actief en met veel inzet hun werk uitvoerden.

Omdat verblijf in alle opzichten geweldig was en voor herhaling vatbaar.

Daarom een 10.

Groeten. Fam. van Berkum

Gereisd met vrienden in augustus 2017
suleyman, guest relation manager, 15-9-2017

Hallo

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eftalia Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eftalia Resort scoort een 7.8 uit 10 op basis van 1238 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: