Beoordelingen Hotel Eftalia Resort****

21 augustus 2014

Eftalia Resort****
970 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Eftalia Resort****
Telatiye mevkii, TR-7400, Konakli (bij Alanya)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort**** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Eftalia Resort scoort een 7,7 uit 10, op basis van 970 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort**** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Eftalia Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 616 vakantiefoto's van Hotel Eftalia Resort**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Eftalia Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Eftalia Resort**** met andere accommodaties in Konakli (bij Alanya).
Even geduld a.u.b.

7,8
7,3
8,2
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, aug 2014
"Fantastisch hotel! Zeker een aanrader"vertalen
ssz
8,0

20-08-2014 Eftalia resort is een goed hotel, vriendelijk personeel, veel variatie in eten (goed eten), Zwembaden genoeg bij het hotel, De zee is op loopafstand nog geen minuut lopen en je ziet de zee al voor je, heerlijk.

met partner, Aug. 2014
"Nooit meer Eftalia Resort!!"vertalen
Kyra Keulartz
2,0
7,0

18-08-2014 Woensdag 6 augustus aangekomen bij het hotel, werd ons bij de receptie verteld dat we de eerste nacht in een ander hotel moesten overnachten. Hier gingen wij niet mee akkoord. Contact opgenomen met touroperator . Zij vertelde ons dat ze contact zouden opnemen met de manager van Eftalia Resort, en wij terug gebeld zouden worden. Nadat de touroperator terug belde om te vertellen dat we akkoord moesten met de overnachting. Donderdag 7 augustus om 10.00 uur werden opgehaald en terug gebracht naar Eftalia Resort. Wij zouden donderdag 7 augustus om 15.30 uur een gesprek kunnen aangaan met de touroperator in Eftalia Resort. Eenmaal aangekomen in Kemal Bay hotel bleek alles in orde totdat we bij het eten aan kwamen dat niet te eten was. Donderdag 7 augustus, werden wij opgehaald bij Kemal Bay. Aangekomen bij Eftalia Resort vertelden Suleyman, de man van de receptie, dat we pas vanaf 12.00 uur op onze kamer konden. Hierdoor weer een halve dag kwijt.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Goed verblijf"vertalen
Callie
9,0

11-08-2014 Net terug van 11 dagen Eftalia Resort. Na het lezen van de recensies was ik erg bang voor een overboeking maar gelukkig hadden wij daar niet mee te maken. Vorige week waren er wel veel overboekingen en daardoor ook veel geklaag. Het is een goed hotel met vooral schone kamers. Deze zijn wel wat verouderd. Het zwembadwater was ook erg schoon. Wel was het hotel niet berekend op het aantal gasten. Zwembad te klein, gebrek aan tafels bij het eten en te weinig stoelen om 's avonds lekker buiten te zitten. Het eten was wel goed maar weinig gevarieerd. Wel werd er 's avonds veel vers gebakken dus het eten was altijd warm. Wel waren er lange rijen.
Helaas was er geen goed animatieteam en voor jongeren werd er al helemaal niets gedaan. 80 % van de gasten zijn Nederlands. Leuke winkeltjes tegenover het hotel en een bij de receptie is Suleyman die uit Nederland komt en je altijd te woord wil staan.

met vrienden, Juli 2014
"Eftalia resort"vertalen
daphne soemoredjo
6,0

06-08-2014 Ik ben net terug van vakantie met mijn vriend en twee andere stellen. We hebben ons een beetje vergist in dit hotel. Het is duidelijk een familie hotel met veel kleine kinderen. Kamers waren erg gehorig en bedden waren niet super. Dit verschilt uiteraard per persoon. Eten was redelijk en de service viel ook erg tegen. We werden een beetje aan ons lot over gelaten bij ontvangst. Het eten bij het strand was elke dag het zelfde: friet kebab hamburgers en pasta. Verder was het wel erg schoon.

met jonge kinderen, 2014
"Nette accomadatie"vertalen
Michel van Loenen
10,0
10,0

26-07-2014 Een 10 voor de kamers en zwembad zijn gebaseerd op de netheid en nauwkeurigheid . Met name de kamers worden keurig schoongehouden en je kan altijd een leuke opmaak verwachten van 1 van de dames . Het eten was zeer varerend . Daarnaast ben je zo op het strand .

met jonge kinderen, Juli 2014
"Goede prijs kwaliteit voor een fijne vakantie"vertalen
Marco
7,0

12-08-2014 Goed 4 sterren hotel (net geen 5)
Net iets te druk bij zwembad qua aantal mensen
All incl is 3 per dag eten in restaurant, hele dag drank, geen cocktails incl.
Wel snackbar met kebab,friet op strand gedurende dag
Enige nadeel (echt enige nadeel) is GEEN vaste airco bij eten of Lobby

Voordelen
Gezellige sfeer
Alles is Schoon
Leuke animatie met veel activiteiten
Strand eettentjes
Zeer vriendelijk personeel
Nederlandse sprekende receptie
Goed eten (veel kipvarianten)
Goede airco op kamer
2 zwembaden, 1 druk recreatie en 1 kleiner, rust verplicht
Geen last van Russen

Nadelen
Geen handdoekservice
Zwembad bedden ' race ' om 7 uur (zie youtube)
Veel herrie van borden tijdens eten
Gehorige kamers en op gang slaan deuren
Geen airco in eetzaal en lobby
Veel herrie van borden tijdens eten
Geen cocktails incl.
Net iets druk bij zwembad

Wij gaan niet meer terug

met jonge kinderen, Juli 2014
"Aardig"vertalen
martyman
7,0

02-08-2014 Goed hotel maar het kan beter. vriendelijkheid van het personeel laat te wensen over. Animatie team probeert er wat van te maken maar lukt niet naar behoren. Voor de rest een goed hotel voor de prijs die je ervoor belaatd.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Geweldig hotel top personeel."vertalen
Marja van Klaveren
7,0

07-07-2014 10 dagen met onze dochters geweest van 20 en 2 van 16. Moest zeggen in het begin waren we kritisch. Maar dat was echt een vergissing. Wat een feestje was het om daar te blijven. Eten gewoon goed. Animatie team geweldig. Zeker de moeite waard om met ze te gaan stappen onze meiden vonden het geweldig. We mochten na de 10 dan nog op kosten van touroperator naar ander hotel. Maar dat was achteraf een teleurstelling we hadden gewoon heimwee. Excursies boeken bij vrouwtje op de hoek. Alanya jeep safari gedaan hilaries. En dat voor 20€ pp we hebben met 5 pers in familie kamer gezeten was heel goed te doen. Oké de kamers mogen opknapbeurt. Maar zijn wel brandschoon. En gehorigheid viel reuze mee. Thuis hoor je het ook als men met deuren gooit. (Russen) op zeker nog een x terug en dat zeggen we niet vaak. Prijs kwaliteit top.

met partner, Juni 2014
"Hotel Eftalia in Konakli"vertalen
ceesbruijn

30-06-2014 Beste Mensen,
We zijn Zaterdag terug gekomen van een geweldige Vakantie in Eftalia Resort te konakli. Het Hotel was perfect en ook de bediening was prima want ze liepen de benen uit hun lijf voor je als je zelf ook maar vriendelijk bent.
De Kamers waren goed op een kleinigheidje na wat je weg kan cijferen.
We hebben zelfs nog een gift mee gehad voor het nieuw te bouwen Maxima Center voor Kanker patiënten in Nederland en we kunnen dit Hotel echt aanbevelen omdat we zeker nog een keer terug gaan.
We geven dit Hotel een dikke 8 Corrie en Cees Bruijn

met partner, Juni 2014
"Goed hotel"vertalen
E Venus
8,0

22-06-2014 Goed hotel voor de juiste prijs .
Schoon hotel
Ruime keus van het eten
Vriendelijk personeel
Assistent bij de receptie Suleyman sprak Nederlands wat erg prettig is.
Een vriendelijke jongeman

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?