Beoordelingen Hotel Eftalia Resort****

3 september 2014

Eftalia Resort****
980 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Eftalia Resort****
Telatiye mevkii, TR-7400, Konakli (bij Alanya)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort**** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Eftalia Resort scoort een 7,7 uit 10, op basis van 980 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort**** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Eftalia Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 618 vakantiefoto's van Hotel Eftalia Resort**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Eftalia Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Eftalia Resort**** met andere accommodaties in Konakli (bij Alanya).
Even geduld a.u.b.

7,5
7,3
8,1
7,7
Toon score en beoordelingen van:
"Fantastisch Hotel voor deze prijs"vertalen
palookacattery
8,0

28-08-2014 Wij hebben een goede vakantie gehad kamer perfect elke dag netjes schoon niks op aan te merken wel gehorig maar dat doen de hotelgasten zelf die houden geen rekening met elkaar.Eten vaak hetzelfde maar verder niks op aan te merken. Wel jammer dat er geen airco is in de lobby en eetzaal In de buurt genoeg winkeltjes en de markt in Konakli was ook gezellig Personeel heel vriendelijk . Voor de prijs die wij betaald hebben is het een goed hotel

"Geweldige vakantie!!!"vertalen
Fam. Vollebregt
9,0

28-08-2014 Wij hebben een waanzinnige vakantie gehad! Gelukkig geen overboeking en kwamen s nachts aan en konden nog eten. Service is goed. Zwembad is goed, alleen de mensen maken het weer gek om hun handdoek om 07:00 uur neer te leggen en dan is het gewoon knokken om een plekje. Er is zelfs beveiliging aanwezig en een rood lint gespannen. Belachelijk. Eten is goed!! Prijs kwaliteit klopt gewoon. Er is in de buurt een grote bazaar wat onwijs gaaf is. Parasailing is echt een aanrader!! Kortom een goed hotel!!!!

"Voor ons geen aanrader."vertalen
Melissa
8,0

24-08-2014 Wij geven normaal nooit beoordelingen maar wij gingen met een goed gevoel op vakantie door de beoordelingen vandaar dat wij ons verhaal willen doen. We kwamen aan en er was een overboeking, die zijn in dit hotel niet te tellen. Ons is verteld geworden door het reisbureau dat we niet akkoord hoefde te gaan. Vandaar dat we hier niet mee akkoord gingen dit hebben we de hele vakantie gemerkt aan de receptie medewerkers. De manager begroette ons niet en de dag dat er iemand belangrijk bij was zei die 'Goedemorgen' dit hoeft voor ons dan ook niet meer. Daarbij willen barmannen met jongeren meisjes naar het strand wandelen als je nee zegt kijken ook hun jou niet aan, ze beloven kinderen te gaan karten en komen niet opdagen ze geven jongeren onder de 16 drank meer vodka dan cola. Animatie team was saai, iedere dag hetzelfde half 11 waren ze klaar. In onze hotel kamer hielden wij de schoenen aan omdat er overal zand lag. Eten is niet vies maar elke dag hetzelfde en koud.. Voor ons geen 2e keer.

"Geweldige vakantie"vertalen
Petra
10,0

25-08-2014 We zijn net terug van een super leuke vakantie. Wij hebben niks gemerkt van overboekingen terwijl we toch begin augustus daar waren. Ook van alcohol aan minderjarigen is ons niks bekend. Heb meermaals gezien dat de obers naar de polsbandjes vroegen bij het bestellen van alcohol. Aykut en de rest van het lobbybar team doen er alles aan om het iedereen naar zijn/haar zin te maken. Ook Yusuf en het beach team waren super. Ze waren altijd heel vriendelijk en je kon zien dat ze met veel plezier hun werk deden. Niets was ze teveel. Zij hebben er mede voor gezorgd dat wij een onvergetelijke vakantie hebben gehad.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Als we het geweten hadden..... zonde van het geld!"vertalen
Claire
7,0

21-08-2014 Prijs kwaliteit van dit hotel is oke maar bedenk wel een paar dingen bij dit hotel en dit is gebaseerd op verhalen van veel gasten aldaar. Eten redelijk maar niet gevarieerd veel frites, spaghetti etc. 1 op de 3 is ongeveer overboekt!! Daar moet je dus rekening mee houden. Onze vakantie met pubers werd echt verpest door het feit dat het hotel drank schenkt aan minderjarige en pubers komen aan volwassenen polsbandjes hebben dit gemeld bij de directrice. Dit hotel trekt een bepaalt publiek en daardoor veelvuldig irritaties onder de gasten tot serieuze ruzies die uit de hand liepen. Geen airco in de eetzalen je gaat kapot van de hitte onder het eten! amper airco in de lobby. Meer sfeer van een jongere appartement in Salou dan resort. Receptie gaat wel oplossend te werk maar ze kunnen beter zaken voorkomen!

"Redelijk..."vertalen
eschton
5,0

26-08-2014 Tja, wat zal ik er van zeggen.... Mooi weer gehad (40 graden in de schaduw) dus eigenlijk wel erg heet. leuke mensen ontmoet. Op het laatst van de vakantie zie je wel een ander soort mensen binnen komen (veel Russen en Fransozen) Leuke omgeving om te winkelen (op de hoek en in het hotel) Konakli op ca 25 min. loopafstand of €5 voor de taxi. Bij de winkels op de hoek zijn de verkopers veel vriendelijker. Konakli is niets als binnen proberen te trekken en Holland... kijken, kijken niets kopen.... Eten was goed. Genoeg keuze en koks die eten staan warm te maken. Kamers in hoofdgebouw erg klein. Eigenlijk 2 persoonskamers waar dan ook nog een bed en bedbank zijn bijgepropt. Privacy dus alleen op de badkamer. Heel gehorig hotel dus oordopjes is aan te raden. Veel lawaai komt doordat er overal tegelvloer is en omdat de mede hotelbewoners niet altijd rekening houden met de deuren normaal dicht doen. Gewoon asociaal. WiFi is erg slecht. Ligbedjes bezet houden door gasten is ook erg asociaal.

"Fantastisch hotel! Zeker een aanrader"vertalen
ssz
8,0

20-08-2014 Eftalia resort is een goed hotel, vriendelijk personeel, veel variatie in eten (goed eten), Zwembaden genoeg bij het hotel, De zee is op loopafstand nog geen minuut lopen en je ziet de zee al voor je, heerlijk.

"Goede prijs kwaliteitsverhouding!"vertalen
fam van S
9,0

29-08-2014 Wij zijn met 3 volwassenen en 2 kinderen (8 en 10 jaar) hier geweest. Toen we in de nacht aankwamen was het hotel overboekt en zijn we naar een ander hotel overgebracht. De volgende dag werden we al vroeg terug gebracht naar Eftalia resort en konden we na het ontbijt om 09.45 in onze kamers. Later hebben we ook kunnen regelen dat op de dag van vertrek wij niet om 12.00uur onze kamer uit hoefde maar geheel kosten loos (ter compensatie) pas om 19.00uur. omdat we om 19.30uur weer opgehaald zouden worden. Dus netjes opgelost. Natuurlijk zijn er nog genoeg op en aanmerkingen waar men zeker wel wat aan kan doen. Maar het is toch altijd overal wel wat. Aangezien wij Nederlanders altijd wel wat te zeiken hebben! Het belangrijkste vinden wij dat het er schoon is, (zowel kamer, bed, sanitair en zwembad) dat was het zeker! Elke dag schoon beddengoed en handdoeken. En dat de kinderen het naar hun zin hebben. Ze hebben echt een top vakantie gehad, dus wij ook!

met partner, Aug. 2014
"Nooit meer Eftalia Resort!!"vertalen
Kyra Keulartz
2,0
7,0

18-08-2014 Woensdag 6 augustus aangekomen bij het hotel, werd ons bij de receptie verteld dat we de eerste nacht in een ander hotel moesten overnachten. Hier gingen wij niet mee akkoord. Contact opgenomen met touroperator . Zij vertelde ons dat ze contact zouden opnemen met de manager van Eftalia Resort, en wij terug gebeld zouden worden. Nadat de touroperator terug belde om te vertellen dat we akkoord moesten met de overnachting. Donderdag 7 augustus om 10.00 uur werden opgehaald en terug gebracht naar Eftalia Resort. Wij zouden donderdag 7 augustus om 15.30 uur een gesprek kunnen aangaan met de touroperator in Eftalia Resort. Eenmaal aangekomen in Kemal Bay hotel bleek alles in orde totdat we bij het eten aan kwamen dat niet te eten was. Donderdag 7 augustus, werden wij opgehaald bij Kemal Bay. Aangekomen bij Eftalia Resort vertelden Suleyman, de man van de receptie, dat we pas vanaf 12.00 uur op onze kamer konden. Hierdoor weer een halve dag kwijt.

"Dit nooit meer"vertalen
john
2,0
4,0

21-08-2014 Eftalia resort konakli is een hotel om niet naar toe te gaan als je van een onbezorgde vakantie houd.Het begon met een busreis van 2.5 uur vanaf vlieghaven Kusidasi (normal 45 min).Ons inzien was dit achteraf geregeld door het hotel vanwege de overbooking die we hadden samen met nog 10 anderen.We werden in een appartementencomplex onder gebracht heel leuk.Maar het was nog niet klaar airco werkte niet stroom draden lagen gewoon door de kamers geen eten en zelfs geen drupel water aanwezig.De volgende morgen werden we opgehaald en moisten we eerst maar even naar de eetzaal want er waren nog geen kamers.Toen kwamen de beloftes we kregen een gratis hammam aangeboden echter dit koste ons 25 euro p.p (niet echt gratis dus)Gratis naar eftalia island heel mooi met veel grote glijbanen maar ja als er geen stroom is dan doen ze het niet (stroomstoring).Kon het hotel helaas niks aan doen.Personeel loopt rond met een zonder plezier en ongemotiveerd.Een vakantie om nooit te vergeten niet positief.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?