Beoordelingen Hotel Eftalia Resort****

30 juli 2014

Eftalia Resort****
959 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Eftalia Resort****
Telatiye mevkii, TR-7400, Konakli (bij Alanya)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort**** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Eftalia Resort scoort een 7,7 uit 10, op basis van 959 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort**** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Eftalia Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 611 vakantiefoto's van Hotel Eftalia Resort**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Eftalia Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Eftalia Resort**** met andere accommodaties in Konakli (bij Alanya).
Even geduld a.u.b.

7,3
7,9
8,2
8,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Nette accomadatie"vertalen
Michel van Loenen
10,0

26-07-2014 Een 10 voor de kamers en zwembad zijn gebaseerd op de netheid en nauwkeurigheid . Met name de kamers worden keurig schoongehouden en je kan altijd een leuke opmaak verwachten van 1 van de dames . Het eten was zeer varerend . Daarnaast ben je zo op het strand .

met oudere kinderen, Juni 2014
"Geweldig hotel top personeel."vertalen
Marja van Klaveren
7,0

07-07-2014 10 dagen met onze dochters geweest van 20 en 2 van 16. Moest zeggen in het begin waren we kritisch. Maar dat was echt een vergissing. Wat een feestje was het om daar te blijven. Eten gewoon goed. Animatie team geweldig. Zeker de moeite waard om met ze te gaan stappen onze meiden vonden het geweldig. We mochten na de 10 dan nog op kosten van touroperator naar ander hotel. Maar dat was achteraf een teleurstelling we hadden gewoon heimwee. Excursies boeken bij vrouwtje op de hoek. Alanya jeep safari gedaan hilaries. En dat voor 20€ pp we hebben met 5 pers in familie kamer gezeten was heel goed te doen. Oké de kamers mogen opknapbeurt. Maar zijn wel brandschoon. En gehorigheid viel reuze mee. Thuis hoor je het ook als men met deuren gooit. (Russen) op zeker nog een x terug en dat zeggen we niet vaak. Prijs kwaliteit top.

met partner, Juni 2014
"Hotel Eftalia in Konakli"vertalen
ceesbruijn

30-06-2014 Beste Mensen,
We zijn Zaterdag terug gekomen van een geweldige Vakantie in Eftalia Resort te konakli. Het Hotel was perfect en ook de bediening was prima want ze liepen de benen uit hun lijf voor je als je zelf ook maar vriendelijk bent.
De Kamers waren goed op een kleinigheidje na wat je weg kan cijferen.
We hebben zelfs nog een gift mee gehad voor het nieuw te bouwen Maxima Center voor Kanker patiënten in Nederland en we kunnen dit Hotel echt aanbevelen omdat we zeker nog een keer terug gaan.
We geven dit Hotel een dikke 8 Corrie en Cees Bruijn

met partner, Juni 2014
"Goed hotel"vertalen
E Venus
8,0

22-06-2014 Goed hotel voor de juiste prijs .
Schoon hotel
Ruime keus van het eten
Vriendelijk personeel
Assistent bij de receptie Suleyman sprak Nederlands wat erg prettig is.
Een vriendelijke jongeman

met oudere kinderen, Mei 2014
"Top vakantie met heerlijk eten !"vertalen
ilona
9,0

02-06-2014 Bij meerdere hotels in Turkije vakantie gevierd maar het eten hier was echt Top ! Zoveel variatie. Personeel ook erg vriendelijk en gastvrij. Keurig schoon park, elke dag wordt je kamer schoongemaakt, schone lakens en handdoeken. Bij het strand ook een strandtent met heerlijk eten en drinken. Prijs / kwaliteitverhouding meer dan wij verwacht hadden.
Om het park leuke winkeltjes, bezoek lopend aan Konakli makkelijk te doen. Konakli was ook groter dan wij hadden verwacht. Met de dolmus naar Alanya voor € 1,50 ook goed te doen.
Minpunt; kamer is erg gehorig, moesten wij erg aan wennen. Animatie 's avonds stelt niet veel voor. In mei dan weinig zitjes buiten waar je dan lekker kan zitten om niet deelgenoot te zijn van de animatie.

met vrienden, Mei 2014
"Fantastische plek"vertalen
mariette spruijt
9,0

05-06-2014 Prima hotel wel wat gedateerd maar super schoon.
Eten was goed en ook het personeel was vriendelijk.
Dicht bij het strand en wij sliepen aan de kant van het zwembad dus geen geluidsoverlast.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Goed verzorgd hotel"vertalen
a.klooster
10,0

29-05-2014 wat een prachtig hotel voor dat geld wat je betaald en het eten is ook zeer goed zeker voor dat bedrag wat je betaald wil je beter dan weet je dat je voor dit bedrag niet alles kan krijgen maar wij hebben met het gezin zeker genoten en heel goed gegeten de service kan niet beter alles word gedaan als je wat vraagt super vakantie zeker voor herhaling vatbaar

met oudere kinderen, 2014
"Perfecte plek, inclusief het strand gebeuren."vertalen
WM.Wubbolts
10,0

09-05-2014 Eftalia Resort, was voor ons, een zeer geslaagd week, ivm ons 40 jarig huwelijk dat werd gevierd met 8 personen.
wij vonden onze kamers zeer luxe en comfortabel, Wij hadden voor deze vakantie één gezinskamer en twee 3 persoons kamers gehuurd, ik kan wel zeggen zeer naar tevredenheid.
Wat en plus was tijdens ons verblijf, dat in ons geval de heer S.Tekinu zowel in het Turks als in het Nederlands ons keurig te woord stond, hij werd dan ook steeds in positieve zin naar voren geschoven, als wij weer een vraagje hadden, over het eten, of over het internet gebeuren ook gaf hij ons advies over de terugreis.
In een woord prima geregeld. een dikke plus.

met oudere kinderen, Mei 2014
"Meer dan uitstekende prijs kwaliteitsverhouding"vertalen
Jacques B
6,0
8,0

14-05-2014 Wij zijn met ons gezin 3 volwassenen en een kind van 14, 10 dagen naar Eftalia resort geweest en het is ons prima bevallen.
Voor de 302 euro p.p. die wij betaalden, in de mei vakantie nog wel, was het ondanks 2 dagen minder weer een super vakantie. Eten Prima, klantvriendelijk, nette kamers. alles was schoon.
Enige minpunt is de gehorigheid van de kamer, dit was echt erg. Ieder zuchtje kon je bijna horen. Maar dat is dan ook het enige negatieve. Ik zou zo weer gaan, zeker voor die prijs

met vrienden, Mei 2014
"Fantastische vakantie"vertalen
lis_geurt
10,0

02-06-2014 eftalia hotel in konakli is een super leuk hotel,wat ligt in een leuke omgeving van heel veel winkeltjes.
Een heel groot pluspunt is dat daar een Turkse man SULEYMAN KENTIKER achter de receptie werkt die er alles voor doet om een probleem op te lossen en als enige goed nederlands praat erg belangrijk voor een hotel waar veel Nederlanders verblijven...niks was SULEYMAN te veel
Hij is zelfs nog een hele dag met ons mee in zijn vrije tijd om te tolken in het ziekenhuis waar wij een dag moesten zijn
Verder ook een compliment aan de chef kok ibrahim die zorgde dat het ieder na wens was bij het eten .
De ruime kamers goed schoon met elke dag handoek wissel
Het strand was ook super hier zorgde de man van de bedjes op het strand dat er altijd netjes bedjes voor ons klaar stonden
De hamam ook super hier werkten erg kundige mensen .een heerlijke vakantie en zeker nog een keer terug!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?