Beoordelingen Hotel Eftalia Resort****

24 oktober 2014

Eftalia Resort****
993 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Eftalia Resort****
Telatiye mevkii, TR-7400, Konakli (bij Alanya)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort**** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Eftalia Resort scoort een 7,7 uit 10, op basis van 993 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort**** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Eftalia Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 649 vakantiefoto's van Hotel Eftalia Resort**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Eftalia Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Eftalia Resort**** met andere accommodaties in Konakli (bij Alanya).
Even geduld a.u.b.

7,5
7,3
8,1
7,7
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Heerlijke vakantie"vertalen
sanne spliet
9,0

08-10-2014 Een heerlijke vakantie gehad bij Eftalia Resort. De negatieve reacties begrijp ik ook echt niet. Ontzettend aardig personeel aan de bar (Cevat, alias Gerrit) en het restaurant, een heel leuk animatieteam en de hele dag is er van alles te doen. Aan het zwembad is het inderdaad vaak druk maar dan loop je naar zee, hier zit ook een strandtentje met eten en drinken en bedjes genoeg. Het eten is prima, genoeg keuze en elke dag wel iets lekkers. De kamer is simpel maar alles wat je nodig hebt zit erin en ook over het bed kan ik niet echt klagen. Het personeel zorgt dat je je altijd welkom voelt en er hangt een leuke sfeer. Ook is de hygiëne top. Er wordt de hele dag gepoetst en gereinigd, het zwembad, de kamer, de lobby.. perfect! Kortom wij hebben een erg leuke vakantie gehad!!

"Goed hotel"vertalen
esmee
6,0

29-09-2014 Gisteren terug gekomen van 8 dagen Eftalia Resort. Het hotel is waard voor je geld. Wij zaten in een familie kamer met 4 personen deze was groot met 1 zitkamer , 2 slaapkamers en 2 balkons. Het zwembad was erg druk en de bedjes waren te dicht op elkaar. Wij zijn daarom elke dag op het strand gaan liggen waar je lekker ruim lag. Het eten was redelijk ,genoeg keus maar tegen de tijd dat je een plek had gevonden was je eten afgekoeld. het is zoals vele hier zegen een vreetschuur! elke dag was er entertainend wat ze goed deden. Voor ons 1 keer , we vonden het te groot en te massaal. het is maar net waar je van houd .

Met oudere kinderen, Sept. 2014
"Goed hotel zeer vriendelijk personeel"vertalen
lia van gurp
8,0

27-09-2014 alleen één nadeel minimaal 2 uren met de bus rijden van vliegveld Antalya naar hoteL eftalia.
de matrassen zijn toe aan vernieuwing de veren in de heupen, wel een ander matras gehad maar was niet beter. Excursie naar de watervallen is 2 uren rijden en 2 uren terug weinig tijd om te genieten van de watervallen, maar wel één uur naar sieraden winkel vreselijk ze blijven aandringen ga niet naar binnen of anders rond kijken maar niet zeggen dat je iets leuk vind ze staan zo met 6 man om je heen en blijven aandringen.
maar excursie met jeep super goed en leuk.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Super vakantie gehad!"vertalen
chantal
9,0

21-09-2014 We hebben een super vakantie gehad. Super vriendelijk en gastvrij personeel. Je hoefde maar iets te vragen of je kreeg het. Eten goed, kamers goed schoon, iedere dag goede schoonmaak. Goed vermaak voor de kinderen. Wij zijn gegaan met een kind van 4 en een kind van 1.5 en beiden hebben ze zich prima vermaakt door middel van de kidsclub, de mooie zwembaden en glijbanen. Mensen die negatief over dit hotel zijn staan zelf negatief in het leven kan niet anders:) Echt een aanrader.

"Geweldig hotel"vertalen
fam van der donk
10,0

25-09-2014 niets op aan te merken wij vinden het een geweldig goed hotel zeer zeker de prijs waard amimatie team super zwembad super en heel schoon. suleyman goeie gast helpt je altijd spreekt vloeiend nederlands wat zeer fijn is we gaan zeer zeker volgend jaar terug .

Met partner, Sept. 2014
"Een goed verzorgd hotel alles erop en er aan!!!!"vertalen
carla
10,0

09-10-2014 Een heel goed verzorgd resort hotel , voor dat geld is het genieten. Dat er mensen zijn die zo negatief zijn , kan er bij mij niet in het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam , en alles is super schoon . Zwembaden zijn ze avonden schoon aan het maken en er zijn leuke avonden zo als optredens en playbackshow en bingo enz .het eten is heel goed lekkere taarten en fruit , als je iets vraagt komen ze het brengen. Er is ook een turk Nederlandse sprekende manager. Schone kamers elke dag wordt je kamer gedaan elke dag schone handdoeken. We komen zeker terug aanrader gr allemaal

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Harstikke leuk hotel"vertalen
Lenie
8,0

08-10-2014 Ben hier geweest met dochter en kleinkind voelde me gelijk thuis heel relaxt hotel .mensen moeten niet zo zeuren over onbelangrijke dingen wat wil je dan voor dat geld . Wij zullen hier graag nog een keer heen gaan vooral Hamam was top en die man van receptie die Hollands sprak echt een lieverd was toppppp Gr. Aan Carla en simon

Met vrienden, Sept. 2014
"Goed hotel voor prijs/kwaliteit"vertalen
Raymond Nieuwenburg
5,0
9,0

22-09-2014 Vorig jaar zijn we ook naar dit hotel gegaan. Ten opzichte van vorig jaar hadden ze de lobby aangepast zag er weer fris uit. Het eten daarin tegen was achteruit gegaan... teveel hetzelfde en vaak droog vlees. Vorig jaar meer variatie en smakelijker. Enig minpunt is dat de schoonmaakster 1x de deur had open laten staan na de schoonmaak terwijl wij weg waren en 1x klopte ze aan om te vragen of we armbandjes wilde kopen.... Dit vind ik zeer vreemd en de baliemedewerker maakte geen melding aan de schoonmaakster over die open deur. Ook na het uitchecken kreeg ik het gevoel bij de balie of wij toch maar vertrekkende gasten waren en dus geen 'vriendelijkheid' moesten krijgen. Er kwamen korte/botte antwoorden uit hun. Het restaurantpersoneel was wel weer heel vriendelijk. 1 man was 's ochtends wel lichtelijk vervelend door als een marktkoopman door de tent te roepen dat hij verse sinaasappelsap had.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Dit nooit meer!"vertalen
L.H. Groen
6,0
2,0
1,0

03-09-2014 Zwembad zeer vervuild, kinderen ziek thuisgekomen. Op de kamers airco's uit de jaren 70 dus veel bacterieen de volwassen ook allemaal ziek. Nergens in het hotel een plek van rust of koelte. Vreetschuur zonder airco, ver weg in een lelijk gedeelte buiten alanya. Kortom: geen aanrader!!!!! Het enige wat goed was was t buffet. En Oja, overal werd je weggestuurd na afloop, geen relaxt borreltje s avonds. Waardeloos entertainment!!!

Met een groep, Aug. 2014
"Nooit meer!!"vertalen
christinesmildiger
4,0

01-09-2014 Zeer slecht!
Vreetschuur en zeer slechte service.
Zwembad erg vervuild!! de kinderen zijn ziek geworden van dit water.
Personeel is chagerijnig!
Totaal geen aanrader.
Wilde nog veel meer schrijven maar kan niet!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?