Beoordelingen Hotel Eftalia Resort****

21 november 2014

Eftalia Resort****
1014 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Eftalia Resort****
Telatiye mevkii, TR-7400, Konakli (bij Alanya)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort**** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Eftalia Resort scoort een 7,7 uit 10, op basis van 1014 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort**** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Eftalia Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 650 vakantiefoto's van Hotel Eftalia Resort**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Eftalia Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Eftalia Resort**** met andere accommodaties in Konakli (bij Alanya).
Even geduld a.u.b.

7,5
7,3
8,1
7,7
Toon score en beoordelingen van:
Alleenreizend, Okt. 2014
"Goede service"vertalen
mevrouw Pietersma
9,0

11-11-2014 Zeer vriendelijk personeel tot op de laatste dag en zeker die jongen met het knotje en staan altijd voor je klaar niks is hun te veel.

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Goede vakantie voor weinig geld"vertalen
Doesburg
8,0

27-10-2014 Eftalia ligt in een nette toeristenwijk, veel winkeltjes op loopafstand, alles hetzelfde, jammer dat ook Turkije op Spanje is gaan lijken. Maar goed we komen om te relaxen en dat is heel goed gelukt. Het was ook erg druk, maar nergens iets op aan te merken. Eten prima, alles netjes, de kamer in het hoofdgebouw uitzicht op zwembad en animatie, erg leuk. De animatie is in elk resort hetzelfde alleen de kostuums wijzigen. Hier werd bij het zwembad ook niet zoveel gedaan, maar dat vinden wij ook fijn. De kinderen hebben zich prima vermaakt met de geweldige glijbanen. Goed te wandelen door de branding bij de zee.

Met vrienden, Okt. 2014
"Slecht hotel"vertalen
helga
7,0

24-10-2014 schoonmaakster laat alle balkon deuren open ook op de eerste etage zodat ze zo bij je binnen kunnen je mag daar niet buiten aan een tafeltje zitten om te eten savonds maar smiddags mag het wel al zoon 20 keer in Turkije geweest maar heb nog nooit zoon slecht georganiseerd hotel meegemaakt suleyman de manager beloofd ergens melding van te maken maar doet niks

"Fijn hotel"vertalen
rachel en yvet
9,0

26-10-2014 Het hotel is erg schoon en eten is ook lekker, erg veel zijdig en smaakt goed. Zwembad is lekker maar voor oktober wel erg koud, hebben helaas rot weer...veel regen en weinig zon.

Hebben nog 3 dgn te gaan. Er staat op touroperator dat er een fitness centrum is, maar maak je geen illusies want het is niks, dus daar hoef je ni te gaan of voor te boeken. Helaas. Verder is de service wel onwijs goed en de verse jus(3 tl of 1 eurie) is erg lekker. De alcohol is wat matig wat ik lekker vind. Wel cocktails te koop(6euro) en een tattoo shop aan t zwembad. Veel lekkere toeties en koekjes. Wat winkels in de buurt en een centrumpie 10 min lopen...alanya op 20 min met bus.

Met een groep, Okt. 2014
"Voor het eerst in turkye maar was goed te doen"vertalen
richard33
7,0

01-11-2014 hotel is goed te doen voor dat geld de kamers zijn schoon en redelijk goed

vriendelijk personeel en vooral suljeeman is een goeie kerel

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Goede prijs-kwaliteit verhouding"vertalen
Anoes
8,0

23-10-2014 voordeel:aan het strand,echt alles all incl zoals bedjes strand maar ook eten aan strand!:-)
Nadeel :elke avond harde muziek tot 23.30! En het hotel is zeer gehorig! Hoorde de buurman snurken snachts!
Voor de rest prima hotel maar zal geen 2e keer boeken

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Voor de prijs goed maar nooit meer"vertalen
Jolanda. Gezin met ...

28-10-2014 Hotel ligt goed dicht bij de winkel
Kamer worden goed schoongemaakt
Annematie team is helemaal niks wordt niks gedaan als waterpolo en darten
We gingen een keer net buiten het restaurant eten omdat het vol was en daar mocht je blijkbaar niet eten maar er stond ook niks aangegeven en toen de bar man kwam om dat te zeggen dat deed hij op een dreigende manier en pakte het bord eten ook af die hebben we ook weer terug gepakt toen we toch maar naar binnen wilde gaan om een plaatsje te zoeken liet 1 van de kinderen perongeluk een vork van haar bord af vallen en daar ging hij weer flink te keer tegen dat meisje was echt niet meer normaal
We hebben dat gemeld en ze zouden er wat aan gaan doen en ze zouden de volgende dag bij ons op terug komen dat moet nu nog gebeuren
Dus nee voor ons niet meer

"Fantasties"vertalen
mathie
8,0

27-10-2014 geweldige vakantie , supper personeel, vooral sulyman en cewat alias gerrit
hammam ook super niet dwingen op vervolg behandelingen
prijs kwalitiet is gewoon geweldig voor 4 sterren
kamers en airco ook prima
zeurders heb je altijd, wij hebben een super vakantie gehad ondanks een ziek kind dat 1 nachtje naar het ziekenhuis moest
sulyman belde en de ambulance was er binnen 1 kwartier
een 10 voor sulyman , super kerel

Sept. 2014
"Voor de derde keer super"vertalen
albert.v.d.heide
10,0

29-10-2014 voor de derde keer in dit hotel.moeder van 72 meegenomen ze heeft genoten. onze dank gaat uit naar de koks en het personeel super ps volgend jaar weer naar eftalia resort.

Met partner, Sept. 2014
"Heerlijke vakantie"vertalen
sanne spliet
9,0

08-10-2014 Een heerlijke vakantie gehad bij Eftalia Resort. De negatieve reacties begrijp ik ook echt niet. Ontzettend aardig personeel aan de bar (Cevat, alias Gerrit) en het restaurant, een heel leuk animatieteam en de hele dag is er van alles te doen. Aan het zwembad is het inderdaad vaak druk maar dan loop je naar zee, hier zit ook een strandtentje met eten en drinken en bedjes genoeg. Het eten is prima, genoeg keuze en elke dag wel iets lekkers. De kamer is simpel maar alles wat je nodig hebt zit erin en ook over het bed kan ik niet echt klagen. Het personeel zorgt dat je je altijd welkom voelt en er hangt een leuke sfeer. Ook is de hygiëne top. Er wordt de hele dag gepoetst en gereinigd, het zwembad, de kamer, de lobby.. perfect! Kortom wij hebben een erg leuke vakantie gehad!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?