Beoordelingen Hotel Eftalia Resort****

20 april 2014

Eftalia Resort****
936 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Eftalia Resort****
Telatiye mevkii, TR-7400, Konakli (bij Alanya)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort**** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Eftalia Resort scoort een 7,7 uit 10, op basis van 936 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort**** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Eftalia Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 610 vakantiefoto's van Hotel Eftalia Resort**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Eftalia Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Eftalia Resort**** met andere accommodaties in Konakli (bij Alanya).
Even geduld a.u.b.

7,8
7,2
8,1
5,7
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Okt. 2013
"Erg gehoorig hotel"vertalen
juvu90ml
4,0
4,0
8,0

31-10-2013 net terug van Eftalia resort, bij aankomst konden we niet direct op de kamer, dat was balen want we hadden een lanhe reis achter de rug. We kwamen om 22.30 uur aan in het hotel en we konden vanaf 00.30 uur pas op de kamer, da's niet zo leuk als je 2 kinderen bij je hebt.
Hotelkamer was goed, alleen is het bad erg klein en was er steeds koud water als je stond te douchen. Elke dag werd je kamer opgeruimd en dat is wel een pluim waard want het was erg netjes. Rondom het zwembad maken ze ook steeds schoon. Erg hyghienisch allemaal!!! De hotelkamers zijn erg gehorig, en dan heb ik het niet over een beetje gehorig maar heel erg gehorig!! we zaten op de 1e etage en het leek wel of ze elke avond en ochtend het hele hotel aan het verbouwen waren, zoveel herrie! het leek wel of er steeds met tafels en stoelen werd gesleept. Het eten vond ik niet zo, veel eten wat ik niet heb aangeraakt. Dus elke dag patat gegeten. Verder een leuk hotel, echt een hotel voor gezinnen. Veel nederlanders!!!!!

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Leuk hotel dicht bij het strand maar...."vertalen
H.de Wreede-de Vrie...
6,0

31-10-2013 Wij waren hier voor de eerste keer. Bij aankomst veel gedoe over de kamers. Waren overgeboekt dus andere kamer. Kregen het toch voorelkaar onze geboekte kamer te krijgen.(die in eerste instantie niet aanwezig waren ?????) Vermoeiend na zo,n reis!
Zwembad erg koud en te klein ten opzichte van het hotel.Eten wel heerlijk en gevarieerd. Personeel redelijk. Meestal niet zo vriendelijk(eind van seizoen?) Laatste avond werd ons a la carte etentje door onze neus geboord. Waren 5 min.te laat!!!En de kok was daarom al weg!!! Niet te geloven toch!!! Leek ons een leuke afsluiter van de vakantie maar mocht helaas niet baten. De kamers waren ook erg gehorig! Poetsdames super!!! Toch een hele leuke vakantie gehad met z,n achten. Volgend jaar weer een ander hotel wat dichter bij de luchthaven .Dit was 1 uur en 50 min.

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Leuk gastvrij resort"vertalen
maikel pijnenburg
9,0

21-10-2013 Op een paar kleine dingen na een super vakantie gehad!

met partner, 2013
"Fantastisch goed qua prijs/kwaliteit"vertalen
Indra
9,0

7-10-2013 Eftalia Hotel in Konakli heel goede ervaring prijs/kwaliteit was boven verwachting. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Buurt mag wel een beetje opgeknapt worden vooral de route naar de zee. Algemene indruk is gewoon uitstekend.

met vrienden, Okt. 2013
"Heerlijk hotel"vertalen
Ria Vastenhout
10,0

19-10-2013 wij zijn net terug van vakantie van 4 oktober tot 18 oktober. wij waren met 3 personen, wij hebben 1 min puntje en dat is dat het transfer zolang is Eftalia resort is een heerlijk hotel mooie kamers en iedere dag schoonmaak en badhandoeken ,eten ook zeer gevarieerd , personeel is zeer aardig en spreken wat engels de een wat meer dan de ander , maar ze doen alles voor je aan de bali 2 lieve meiden die niets te veel vonden om voor je te doen Arzu en Elif.al met al toppie en een aanrader. Alleen touroperator krijgt een 4 was geen hostes of host toen we vertrokken en heel laat de tijd dat we moesten vertrekken.

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Tweede keer super super"vertalen
albert & saskia
10,0

11-10-2013 voor de tweede keer in dit hotel super vakantie gehad,niks te klagen super.

"Nooit meer!"vertalen
reintjensboy
2,0
3,0
3,0
5,0

5-10-2013 Eenmaal aangekomen in het hotel ben je blij dat je na je kamer kunt gaan voor je op te frissen. Bij de receptie begon het al goed, we gaan inchecken, met als antwoord " Het Hotel is volgeboekt, we hebben een speciale verrassing voor jullie, jullie gaan voor 2 dagen naar het Eftalia Aqua ***** Resort", wij dachten: och ja als we erop vooruit gaan oke.
2 dagen later komen we terug met als gevolg dat het hotel wederom volgeboekt was. Nu pikte ik het niet meer en begon met de reisleiding van touroperatorn te bellen. Ik kreeg als antwoord, hier is niks aan te doen en we zouden weer naar een ander hotel moeten gaan. Uiteindelijk werd ik bij de Front Office medewerker geroepen, en hij zei dat het de eerste keer was dat dit gebeurde. Uiteindelijk kregen we eind van dag 3 een hotelkamer, dus met veel gezeur en geklaag lukt het uiteindelijk toch, maar dan nog zijn er al 3 dagen van de vakantie voorbij

Verder eenvoudig hotel met gezellige sfeer. Jammer dat het hotel veel gasten moet overplaatsen

"Top week gehad"vertalen
pn kuhl
6,0

22-9-2013 Mooi hotel heerlijke week gehad zeer schoon volgendjaar weer

met partner, Sept. 2013
"Fijn resort en vriendelijk personeel"vertalen
r.schelkers
10,0

7-10-2013 erg drukke periode in september wij waren 1 dag overboekt in een ander hotel dit gebeurde 4 a 5 keer per avond in die periode dit was het enige minpunt. Onze hostes van touroperator heeft ons goed bijgestaan niets anders dan lof voor hem. accomodatie is netjes en schoon dichtbij het strand vriendelijk personeel

"Mooi hotel"vertalen
frans de vreede
10,0

22-9-2013 het hotel eflalia resort.
is een fantastich hotel.
we zijn 11 dagen geweest.
11 dagen om nooit meer te vergeten.
het eten was perfect , service was prima.
gewoon alles goed.
alleen het strand was minder.
dat er kiesels liggen. en keien in het water.
moet je goed uit kijken dat je niet valt.
alleen 1 opmerking.
met touroperator boek ik nooit meer.
als je aan komt in het hotel zijn de kamers overboekt.
en de vliegtuigen zijn zeer slecht..
de service was ook par slecht via touroperator.
dan betaal ik liever wat meer voor de vakantie.
de volgende keer dan ik ooit nog met hun vlieg.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?