7,8

1192 reviews over Hotel Eftalia Resort in het Nederlands

Niet aan te raden

Jordy, 14-8-2017

Bij binnenkomst van het hotel kregen we een kamer toegewezen waarbij al het bloed nog op de lakens en het bed zat. Dus hebben we meteen geklaagd en kregen een nieuwe kamer die wel wat beter was.
Gereisd met partner in augustus 2017

Top

Shir, 12-8-2017

Eftalia resort is leuk .... ik zou er zo weer heen gaan Kobi is the best animator....

Beste Shir

Hartelijk dank voor uw beoordeling.wij Ik heb uw klacht door geven onze management ,we willen altijd naar onze gasten een welkom gevoel te geven We zijn erg blij dat we in staat waren om uw vakantie we zeer op prijs en kijken al uit naar uw volgende bezoek aan Eftalia Resort altijd welkom

Prima hotel

Marco, 9-8-2017

Goed hotel en goede prijs.kids hebben zich prima vermaakt.Eten en animatie goed. strand dichtbij, alleen jammer van de rotsen in de zee. Jammer dit jaar te veel Russen, mensen met weinig respect voor anderen.

Beste Marco

Mooie 4 sterren hotel

Haf, 5-8-2017

Mooi en proper. Heel aangename vakantie gehad
Gereisd met partner in mei 2017

Beste Gasten

Suleyman Tekiner

het was er schitterend!! kindvriendelijk en mooi

christa, 29-7-2017

dat je wel 2 uren in een bus zit :) en een tussen stop maakt bij een niet al te schoon restaurantje , maar dat mag de pret niet drukken het resort is schitterend
Gereisd familie in juli 2015

Beste Christa

Goed voor 1 keer

Kim, 22-7-2017

Goed hotel om eenmalig naartoe te gaan.

Jammere is dat niemand een woord nederlands praat.

Kidsclub is leuk maar vaak betalend

Personeel mocht iets vriendelijker zijn.

Eten was tiptop in orde

Alles was superproper

Bij vertrek was het onmogelijk vroeger te ontbijten er zou rekening mee mogen gehouden worden.

Hotel zat vol met Russen en aan hen word de meeste aandacht geschonken

Hadden een aangename vakantie maar zouden er niet nogmaals naartoe gaan.

Beste Kim

Suleyman Tekiner

En komen zeker nog eens terug!

ute, 20-7-2017

Manager Suleyman is aanwezig op het resort en hij spreekt Nederlands; hele aardige mensen allemaal. Eten is prima,Goed hotel goede prijs strand dichtbij met eten en drinken op het strand mooie kamers goede schoonmaak eten ook goed. We hebben heerlijk genoten van onze vakantie!

Beste Ute

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn erg blij dat we in staat waren om uw vakantie we zeer op prijs en kijken al uit naar uw volgende bezoek aan Eftalia Resort altijd welkom

Fantastisch hotel!

Louise, 17-7-2017

Deze zomer voor het eerst met mijn zoon alleen op vakantie geweest. Wat hebben we een toptijd gehad. Vriendelijk personeel, goed eten een een fantastisch animatie team. Voor de prijs die wij hebben betaald had ik dit niet kunnen dromen. Wij komen zeker terug!

Beste Louise

Behulpzaam hotel Manager Suleyman

muller, 3-7-2017

Hotel was heel schoon en de manager SULEYMAN was heel vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving is er ook heel veel te doen.Er is al veel gezegd en geschreven over dit resort.Voor de prijs is het een prima resort! Wij kiezen volgend jaar wel voor iets anders! Het heeft een aantal plus punten zoals het schoonhouden wat echt zeer goed is ! En het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij! Dikke aanrader.
Gereisd familie in juni 2017

Beste muller

Heerlijke vakantie gehad

Jansen, 26-6-2017

Heerlijke vakantie gehad met ons gezin. Goed eten zwembad prima alleen sommige tegels wat glad. Wij hebben ons prima vermaakt en genoten van een fijne vakantie. Het enige minpunt was de ontzettend vervelende engelse kinderen die van alles uithaaldr en vernielden .
Gereisd familie in augustus 2016

Beste jansen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Eftalia Resort**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eftalia Resort scoort een 7.82 uit 10 op basis van 1224 reviews.