Hotel Eftalia Marin (SunConnect) *****

Hotel Eftalia Marin (SunConnect)
Eftalia Marin (SunConnect)
7,1

170 reviews over Hotel Eftalia Marin (SunConnect) in het Nederlands

nooit meer

verhaeghe, 17-10-2017

eerste indruk: mooi hotel, verzorgde en mooie kamers. all-in formule: weinig variatie in buffetten, geen cocktails inbegrepen, burgerland niet hygiënisch, weinig variatie. personeel niet altijd vriendelijk ten gevolge van de vele russen die aanwezig zijn ( hebben geen respect naar eten en drank toe). zwembaden en recreatie wel top voor jong en oud.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Mooi hotel. Goede prijs kwaliteitsverhouding

PdeM, 7-10-2017

Net als het vorige jaar wederom genoten van dit leuke hotel. Naast het hotel is het nieuwe Eftalia Ocean hotel gebouwd met een gigantisch waterpark. Gasten van Marin mogen hier ook gebruik van maken echter eten en drinken wel in eigen hotel halen. Dat is wel een beetje kinderachtig omdat op het grote Eftalia Island alles voor iedereen gratis is. Bij het buffet tijdens ontbijt, lunch en Diner blijft het dringen. Wij hebben gunstige tijden afgewacht en dan viel het best mee. Kwaliteit van eten was ruim voldoende. Tot het eind alles aangevuld en alles warm. Personeel vriendelijk. Kamers goed schoon gemaakt. Klantvriendelijk. We komen er zeker een keer terug! Leuk marktje elke zondag naast het hotel. Ook een leuk winkel centrum vlak bij het hotel op 500m loopafstand.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Herhaling vatbaar

Jasmin, 18-9-2017

In mei is het prima te doen. Mijn kinderen van 8 en 12 toen hebben zich prima vermaakt. Voordat ik ging had ik veel twijfels door negatieve reviews. Minpunten heb je overal wel en kleine dingen even door de vingers zien. Personeel vond ik erg aardig en behulpzaam. Belangrijkste is, dat mijn kinderen zich hebben vermaakt. Prijs is te doen dus mag niet klagen. Dat ik Turks spreek was wel in voordeel natuurlijk omdat, heel weinig personeel Engels kan:). Merkte wel dat de schoonmaaksters meer met elkaar aan het praten waren ipv schoon te maken. Ik moest steeds vragen om nieuwe handdoeken etc. Of ze kwamen rond 17.00 uur ofzo schoonmaken op een tijd dat iedereen aan het douchen is. Minpunt en hoop dat daar een verbetering in komt.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Tegenvallend

J.P., 29-8-2017

Voor een Ultra All Inn mag je meer verwachten dan wat we hier kregen. Met 5 personen hier verbleven. Het 5e bed was een uitklapbare fautuil en niet een echt volwaardige slaapplek. Elke dag moeten leuren om de hoeveelheid beddengoed, handdoeken, wcpapier op peil te krijgen.

Personeel achter de receptie onvriendelijk.

Voor veel zaken extra moeten betalen (cocktails, kidsclubactiviteiten, verse sappen) terwijl hier geen alternatief tegenover stond.

Hygiene ver onder de maat, ronduit vies. Prullenbakken niet geleegd.

Veel gladde plekken in de lobby, restaurant en zwembaden. Menig persoon onderuit zien gaan.

Wij hebben veel betere ervaringen gehad in Turkije en zullen zeker niet meer naar Eftalia terugkeren!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

gemengde gevoelens

Schuurbiers Wim, 29-8-2017

We hadden de duplex kamer die Super was. Opstaan en in zwembad springen. Geweldig voor de kids.

Gevarieerd aanbod tijdens de maaltijden.

Leuk aquapark.

Zeer hectisch om plaats te hebben tijdens de avondmaaltijd in het restaurant wat zeer frustrerend was. Nergens plaats om met 5 personen aan een tafel te zitten. Geen tassen beschikbaar voor koffie.

Lang aanschuiven voor het buffet en aan de bar om drinken te verkrijgen.

Voor een all-inn verwacht ik dat aan alle bars verschillende drankjes ter beschikking zijn, dit was NIET zo.

Veel te weinig personeel.

Als er geen bekers beschikbaar warren in de bar sloot men deze en moest men elders op zoek naar drank.

Sun connect animatie was een dikke flop. Teenage corner van Sun connect was meer gesloten dan open.

Geen stoelen beschikbaar aan het zwembad omdat er steeds handdoeken oplagen die heel de dag niet gebruikt werden.

Onvriendelijk personeel aan de bars.

Veel te veel volk voor de voorzieningen van het hotel. (restaurant, stoelen, bars) waardoor dit een negatief gevoel gaf over de vakantie!!!!!!!!!

Geen goede prijs/kwaliteit verhouding!!!!

Dear Schuurbiers Wim,

We would like to thank you very much for your nice comments but also for your useful remarks.

We are very happy and proud that you liked our location, pool area, room and very friendly staff. Your feedback about some negative points are helpful. It is through your constructive comments that we are able to improve the service we offer guests in our hotel. Please accept our sincere apologies if we were not able to met all your expectations. Please note that we have already informed to the appropriate department, in order that this incidents does not happen again.

We do hope you will allow us the opportunity to accomodate you again on some future occasion.

Voor herhaling vatbaar !

Commeyne, 22-8-2017

Wij hadden een hele leuke vakantie.

Mooi hotel, mooie kamer, lekker eten, leuke zwembaden met glijbanen ...

Zoals in elk hotel zijn er altijd wel wat mindere puntjes maar ook die dingen konden de vakantie niet minder leuk maken ...

De kamer : was verzorgd, werd elke dag vluchtig proper gemaakt. Handdoeken en lakens werden niet altijd ververst maar dat doe je thuis ook niet dagelijks.

Het hotel : Erg verzorgd, de kennis van het Engels kan misschien soms wel wat beter maar verder erg vriendelijk !

Het eten : Erg lekker, veel keuze, ook veel variatie in smaak en bereiding.

Enige minpuntje van het restaurant is misschien het feit dat je soms moet zoeken naar borden en bestek (vooral wanneer je wat later gaat eten)

All-in : 24/24 uur, het aanbod van drank is wel minder (cocktails betalend), ook tijdens het ontbijt word er extra gevraagd voor een verse fruitsap. Ook kan je enkel in je eigen hotel drinken. Wanneer je aan het zwembad van Ocean ligt moet je toch terug naar Marin om drank. Op het Eftalia Island kun je wel gewoon drinken.

Het strand : Met tunnel te bereiken, wel geen zandstrand ! Waterschoenen zijn zeker aan te raden wegens vele keien.

Maar kort gezegd dus wel een aanrader en wij gaan zeker nog terug !

Dear Commeyne,

Many thanks for your great review!

It makes us very happy that you are fully satisfied with our services. Your words are very encouraging and were gladly shared with our entire team.

It would be a pleasure for us to welcome you soon again!

Best regards,

Fijne reis met enkele bruine plekjes

Leen, 17-8-2017

Het hotel is enorm groot en er zijn dan ook veel mensen , waardoor het soms wat te druk is. Qua hygiene hadden we niet te klagen , buiten dan de kinderstoelen die altijd echt smerig waren en niet praktisch. De glijbanen en zwembaden zijn super en goed dat er guards bij staan om alles veilig te laten verlopen. De avondanimatie was heel professioneel en afwisselend. Onze kinderen van 9 en 13 vonden het super, en hebben genoten van het zwemparadijs, de wafels, ijsjes en ... voor onze baby van 8 maanden was het iets moeilijker om zich bezig te houden. Qua eten hadden we zeker ook niet te klagen. Veel lekkere plaatselijke en toch ook westerse schotels, veel groenten en fruit,... ik vond het alleen gruwelijk hoe vele mensen hun borden volladen en achteraf de helft lieten liggen. Massaal veel voedselverkwisting die niet tegengegaan wordt. De duplexkamer met zwembad voor de deur was perfect. Zalig om S morgens rechtstreeks in het zwembad te kunnen springen en met kinderen komt het duplexgegeven heel goed van pas.

Wel Nog 1 ding dat ik wil vermelden! Als je je een massage laat aansmeren in hun spa, weet dan dat ze proberen om je er nog 1 aan te smeren op basis van wat ze in je lichaam gevoeld hebben. De eerste massage doen ze heel hard hun best en bij de tweede massage vegen ze er hun voeten aan en bij mij hebben ze zelfs expres aan mijn haren zitten trekken en hebben ze mij pijn gedaan!

Dear Leen,

Thank you for your feedback!

We are happy that you had overall a good stay with us but we deeply regret to read that not everything during your stay was to your fullest satisfaction. Please be assured that this does not reflect our service standards and that we will follow up the situation with our entire team for make improvements in these points.

Nevertheless, it will be a big pleasure to welcome you back soon to offer you an even better experience.

Kindest regards,

mooi resort en leuk voor kinderen

martin, 6-8-2017

eten lekker voor een paar dagen. schoonmaak ver onder de maat. dagen niet schoongemaakt en als ze komen kunnen ze beter weg blijven. zwembaden en aquapark goed, dit geldt ook voor de animatie. er zijn veel betere resorts in turkije.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Toppie!!

marjolein.branderhorst@upcmail.nl, 25-7-2017

Super leuke vakantie gehad. Heerlijk eten alles wat je maar wil en heel goed verzorgd. Schone mooie kamers. Mooie zwembaden met glijbanen. Mijn kinderen van 12 en 14 jaar hebben zich prima vermaakt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Guest Relation SunConnect Eftalia Marin, Guest Relation, 31-7-2017

Dear Guest,

Thank you for your wonderful review!

We are glad to read that you had a great stay with us and would like to say ''thank you'' for having chosen our hotel.

It will be a big pleasure to be your host again!

Kindest regards,

mooi hotel met veel gebreken

arierocking, 10-5-2017

voor weinig geld overgeboekt van Eftalia village, kamer goed , maar badkamer met inloopdouche geen succes , met wassen , was de totale badkamer drijfnat , door constucktie fout van de vloer in de douche, verder het restaurant zeer lange rij bij de buffetten en ook zeer lang wachten bij de bar voor drank tijdens het eten , zodat je daardoor dikwijls het eten koud was , terwijl bij vele 5 sterren hotels de ober de drankje opneemt en brengt aan de tafel , verder voor 5 sterren keuze ver onder de maat , ook het afruimen zeer slecht geregeld . verder buiten mooie zwembaden zowel bij het hotel en op het eiland , waar het goed vertoeven is met vele glijbanen en veel meer . het zwemmen in zee niet echt goed door teveel stenen .
Gereisd alleenreizend in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Eftalia Marin (SunConnect) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Marin (SunConnect) in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Marin (SunConnect) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eftalia Marin (SunConnect) scoort een 7.05 uit 10 op basis van 201 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: