7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Eftalia Marin (SunConnect)***** bij :

164 reviews over Hotel Eftalia Marin (SunConnect) in het Nederlands

Fijne reis met enkele bruine plekjes

Leen, 17-8-2017

Het hotel is enorm groot en er zijn dan ook veel mensen , waardoor het soms wat te druk is. Qua hygiene hadden we niet te klagen , buiten dan de kinderstoelen die altijd echt smerig waren en niet praktisch. De glijbanen en zwembaden zijn super en goed dat er guards bij staan om alles veilig te laten verlopen. De avondanimatie was heel professioneel en afwisselend. Onze kinderen van 9 en 13 vonden het super, en hebben genoten van het zwemparadijs, de wafels, ijsjes en ... voor onze baby van 8 maanden was het iets moeilijker om zich bezig te houden. Qua eten hadden we zeker ook niet te klagen. Veel lekkere plaatselijke en toch ook westerse schotels, veel groenten en fruit,... ik vond het alleen gruwelijk hoe vele mensen hun borden volladen en achteraf de helft lieten liggen. Massaal veel voedselverkwisting die niet tegengegaan wordt. De duplexkamer met zwembad voor de deur was perfect. Zalig om S morgens rechtstreeks in het zwembad te kunnen springen en met kinderen komt het duplexgegeven heel goed van pas.

Wel Nog 1 ding dat ik wil vermelden! Als je je een massage laat aansmeren in hun spa, weet dan dat ze proberen om je er nog 1 aan te smeren op basis van wat ze in je lichaam gevoeld hebben. De eerste massage doen ze heel hard hun best en bij de tweede massage vegen ze er hun voeten aan en bij mij hebben ze zelfs expres aan mijn haren zitten trekken en hebben ze mij pijn gedaan!

Gereisd familie in augustus 2017

mooi resort en leuk voor kinderen

martin, 6-8-2017

eten lekker voor een paar dagen. schoonmaak ver onder de maat. dagen niet schoongemaakt en als ze komen kunnen ze beter weg blijven. zwembaden en aquapark goed, dit geldt ook voor de animatie. er zijn veel betere resorts in turkije.
Gereisd familie in juli 2017

Toppie!!

marjolein.branderhorst@upcmail.nl, 25-7-2017

Super leuke vakantie gehad. Heerlijk eten alles wat je maar wil en heel goed verzorgd. Schone mooie kamers. Mooie zwembaden met glijbanen. Mijn kinderen van 12 en 14 jaar hebben zich prima vermaakt.
Gereisd familie in juli 2017

Dear Guest,

Thank you for your wonderful review!

We are glad to read that you had a great stay with us and would like to say ''thank you'' for having chosen our hotel.

It will be a big pleasure to be your host again!

Kindest regards,

mooi hotel met veel gebreken

arierocking, 10-5-2017

voor weinig geld overgeboekt van Eftalia village, kamer goed , maar badkamer met inloopdouche geen succes , met wassen , was de totale badkamer drijfnat , door constucktie fout van de vloer in de douche, verder het restaurant zeer lange rij bij de buffetten en ook zeer lang wachten bij de bar voor drank tijdens het eten , zodat je daardoor dikwijls het eten koud was , terwijl bij vele 5 sterren hotels de ober de drankje opneemt en brengt aan de tafel , verder voor 5 sterren keuze ver onder de maat , ook het afruimen zeer slecht geregeld . verder buiten mooie zwembaden zowel bij het hotel en op het eiland , waar het goed vertoeven is met vele glijbanen en veel meer . het zwemmen in zee niet echt goed door teveel stenen .
Gereisd alleenreizend in april 2017

Zeer goed!

Ed Cuijpers, 6-5-2017

Eigenlijk geboekt bij Eftalia Village. Kregen echter het aanbod om voor een klein bedrag om te boeken naar Eftalia Marin. Beide kamers bezocht en beiden waren uitstekend. Die van Marin hadden meer comfort en daarom zijn we daar verbleven. Echter mochten wij van beide complexen gebruik blijven maken. Daarbij vond ik Marin meer voor oudere gezinnen en de Village meer voor kinderen. Beide complexen gecombineerd met Eftalia Island is fantastisch. Ik denk dat ze daar ook naar toe willen want naast Marin verrijst Eftalia Ocean wat deze zomer (gedeeltelijk) open gaat en in een open verbinding staat met Marin. In de omgeving is niet veel te doen, het is een vakantiegebied in ontwikkeling. Toch zijn de bazaar en de markt op zondag erg leuk!

Dear EdCuijpers,

Let us thank you for choosing our hotel for your holiday.

We are happy to read that you had overall a great stay with us.

The entire team are very much looking forward to welcoming you back on your next visit, when we can again exceed your expectations.

Kind regards,

Fantastisch resort te gek.vijfde keer ernaar toe

AvD, 5-5-2017

Mooi resort voor alle leeftijden gaan nu voor de 5 de keer hier heen nu alleen met partner de vorige jaren met de kleinkinderen en october weer met kleinkinderen.
Gereisd met partner in mei 2017

Dear AvD,

Thank you so much for your fantastic review!

Your great feedback make us really proud and show us that we are on the right way. We will forwary your fantastic words to our entire team!

Thank you for having chosen our hotel! Hope to welcome you back soon!

Nooit meer

P. Wolfert, 4-5-2017

Prima ligging en mooie glijbanen in nabijgelegen Eftalia Island. Kamers zeer goed.

Service is echter rampzalig. Je voelt je daar geen gast. Zeer lange rijen bij de bar, eettenten en restaurant. Ga al vele jaren all in maar dit was oprecht de slechtste ooit.

Bij aankomst (14.00) wilden we handdoeken halen en zwemmen. Moest bij Haman. Kon echter maar tot 11.00 en kreeg pas handdoeken na kwaad te worden en rondleiding Haman te accepteren. Dag later waren er vóór 11 uur geen handdoeken. Moest om 11.15 terugkomen. Toen we kwamen was dit te laat en weer een hoop gezeur.

3 Man achter de 1 bar. Zeer lange rijen terwijl 2 man staan te kletsen (en telefoon). Toen ik uiteindelijk mijn juiste drankjes kreeg (1e 2 x waren verkeerd), werd er arrogant naar de fooienpot gewezen.

Beddengoed word vervangen maar klopt nooit. Moesten telkens weer terug om juiste pakket dekens te vragen.

Rijen dik in het restaurant. Als je dan eindelijk je bord eten hebt, kun je weer in de rij aansluiten voor drinken.

Dear P Wolfert,

Thank you for your valuable feedback and for taking the time to share it with us!

First of all thank you for your kind words regarding the variety our great location, the nice food as well the clean rooms.

We also noticed your suggestions. Sorry for that but rest assure that we take your feedback very seriously and we strive to maintain the level of service that is expected from our hotel.

Nevertheless we are happy that you had all in all a good time with us and would like to say “thank you” for having chosen our hotel. Hope to welcome you back to our lovely hotel.

Best regards,

Bar slecht

ingrid, 1-5-2017

Bij aankomst Eftalia village een upgrade voor 30 eu per kamer aangeboden gekregen naar Ultra All Inn dit is nog slechter dan een normale all inn! Slechts 1 bar open tijdens het eten alleen nog 1. Geen Enkele bar heeft cocktail op de bar aan het strand na en dan nog betaal je tussen de 5 en 10 euro voor een cocktail die normaal bij All Inn gratis is

Animatie is er amper en kids club ook slecht alleen een tekening te maken en uit Alles proberen ze geld te halen Alles dat er een beetje leuk uit ziet voor de kids is betaald. Popcorn, suikerspin, midgetgolf, miniclub shirt verven. Niks zonder betaling. Verder is het begin mei en in de nacht nog aardig koud. Verwarming stuk in kinder kamer en net bijna een aanvaring gekregen met het zeer onvriendelijke personeel die nog niet 1 lach heeft getoond.

Heb om een deken gevraagd en enige wat ik hoor is deze hebben wij niet! Ongeacht de kinderen kou lijden. Enkel een dunne laken

Dear Ingrid,

Thank you for choosing our hotel!

Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we wish to apologize for any shortcomings you encountered on your stay. Please be assured that this is not indicative of our usual standards.

We as a hotel definitely had no intention of making any guests’ stay disappointing and we have taken all notes, due to the fact that these are of great importance to us and allow us to monitor and improve our service continuously.

We will review all the facts with the staff involved to correct whatever is necessary to prevent this from happening again.

Thank you for the time you took to share your experience and we hope to welcome you back to our hotel in the near future and be able to restore your faith.

Prima hotel

Mirjam, 12-11-2016

Wij kregen een mooie nette dubbele kamer. Om de dag schone handdoeken, elke dag werd er schoongemaakt en het drinken in de koelkast aangevuld! (Leg wat muntjes op het bed en je krijgt een prachtig opgemaakt bed)

Het eten was heerlijk, zoveel keuze! De zwembaden vonden de kinderen geweldig, net zo als de kidsclub! (Chocoladeparty). Strandhandoeken hadden wij van thuis meegenomen, dus geen gebruik gemaakt van de handdoekservice.

Wij komen graag nog eens terug!

Gereisd familie in april 2016

Goed alternatief na omboeking Eftalia Resort

Familie de Laat, 27-10-2016

Oorspronkelijk hadden we Eftalia Resort**** geboekt maar direct gebruik gemaakt van aanbod om te upgraden naar Eftalia Marin*****. All inclusive met enkele minpuntjes. Kleine handoeken bij handdoekservice. Badkamerhandoeken en beddegoed om de 2 dagen aangevuld of verschoond. Cocktails bijbetalen en slechts beperkte keuze in alcoholische drankjes. Groot pluspunt is Eftalia Island waar ook gebruik van mag worden gemaakt. Hier komen ook gasten van Eftalia Village en Eftalia Aqua Resort. Momenteel is nieuw hotel in aanbouw naast Eftalia Marin maar weinig last van.
Gereisd familie in oktober 2016

Dear Familie de Laat,

Thank you for your valuable feedback about your recent stay at our hotel!

We are glad to read that you had overall a good stay with us and would like to say thank you for having chosen our hotel.

It will be a pleasure to welcome you back soon!

Kind regards,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Marin (SunConnect) in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Marin (SunConnect) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eftalia Marin (SunConnect) scoort een 7.07 uit 10 op basis van 194 reviews.