Hotel Eftalia (Holiday) Village ****

Eftalia (Holiday) Village
7,4

46 tips over Eftalia (Holiday) Village

mia, 16-6-2015

GAVNIET NAAR DE KAPPER VAN HET HOTEL ALS VROUW ZIJNDE, KRIJG JE ECHT SPIJT VAN. ZE zijn zeer ongeinterresseert, vooral die grijzege kerel.

Familie Leenders, 25-5-2015
Met de bus naar Alanya ca 15 minuten kost 2,50 pp. Openbare WC erg schoon, tegenover het hotel voorkant is een grote Bazar. In het hotel is alles met euro te betalen. Wij gaan zeker terug want het was een Top vakantie met vooral lekker eten en rustig gelegen omgeving ( geen herrie van muziek) Prijskwaliteit zeker 5 sterren hotel waardig
sandra daalder, 17-5-2015
Voor 2,- pp naar Alanya. Daar piratenboottocht van 1 uur voor 10,- pp

B.Obbes, 8-5-2015
Wij hebben een markt bezocht, en een Moskee. Erg mooie moskee, als vrouw zijnde moet je bedekt zijn, incl hoofddoek, maar de kleding ligt bij de Moskee. Zag er schoon uit.
vera, 2-5-2015
De woensdag markt in Konakli is erg leuk. (Met de bus uitstappen bij de grote moskee) Verder is een een bazaar tegen over het hotel en is Alanya ook prachtig om te bezoeken!
Pascal, 27-10-2014
Ik vond alanya leuk om te bezichtigen en de bazaar er tegen over is zeker niet duur.

Fam. J. van Dijk, 25-10-2014
Excursie boeken bij Travel bureau in andere plaats scheelt een hoop!
Fam. Knijn, 20-10-2014
De markt in Konakli is leuk om te bezoeken
mariska, 14-9-2014

Mijn tip is om zeker een keer te gaan kijken in Alanya. Vanaf het kasteel heb je 's avonds een prachtig uitzicht op de baai. Het lijkt dan wel een plaatje uit een sprookjesboek met honderden lichtjes.

Verder zou ik ook gaan kijken bij Eftalia Island. Hier kun je gratis naartoe als gast van Eftalia Village. Via een ondergrondse gang kom je in dit gedeelte. Dat ligt naast het strand en is een groot resort waar zich vele zwembaden bevinden, een groot waterpark en nog vele restaurants en bars.

vd Weert, 5-9-2014
In de bazaar aan de overkant van het hotel zit linksachterin een cocktailbar. Superlekkere cocktails!!! Het is een familiebedrijf van een ontzettend vriendelijke man en vrouw. En een goed werkende WIFI!!!

Onze bezoekers bekeken ook: