Hotel Dizalya Palm Garden *****

7,4

20 reviews over Hotel Dizalya Palm Garden in het Nederlands

Goed hotel!

Jacqueline, 2-8-2017

Dit hotel heeft alles wat je nodig hebt voor een ontspannen vakantie.

Mooie grote schone familiekamers ( met 2 aparte ruimtes), alleen jammer dat de matrassen heel hard zijn en je de veren voelt.

Eten is echt goed! Het is sneu voor het keuken- en bedienend personeel dat die Russen/Oekraïeners hele borden vol laden en dan ook gewoon laten staan. Schandalig!

Zwembad is heerlijk, altijd voldoende ligstoelen.

Aan het strand ook altijd voldoende plaats, ook daar was het heerlijk toeven.

Complimenten voor de barkeeper Bekir, hij maakt de cocktails met veel plezier en aandacht.

Animatie in de avond was wisselend, wel mooie shows maar erg kort. Na 22.00 uur was er niets meer te doen.

Geen of nauwelijks Nederlanders in dit hotel, maar daar hadden wij geen moeite mee. Overigens wel een Nederlandse receptionist " Boy".

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

nooit meer in de zomermaanden van mei tot oktober

eric van haudt, 30-5-2017

heel vriendelijk personeel prachtig hotel goed eten en mooie kamer ! maar wat een klunzen van animatie gans de dag boenk ( muziek ) als oudere persoon zeeeeeer sterk af te raden ! veel te ver van de luchthaven , terug was de busrit 3,5 uur ! heen maar 3 uur ! en.....95% russen en oekrainers nooit nooit meer .
Gereisd met partner in mei 2017

mooi hotel ruim mooie zwembaden kamers heel mooi

naatjuh, 15-9-2016

Kamers waren mooi hotel over het algemeen mooi mooie receptie zwembaden ook goed !

Het eten was altijd koud niet genoeg eten lange wachtrij ontbijt lunch en avond eten te koud middag snack duurde te lang je mocht niet zelf opscheppen en het duurde hier ook weer te lang niet genoeg zit plaatsen in het restaurant personeel hielp ook niet echt mee met plaats maken en nogmaals het eten was koud !!!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Niet slecht

Carin, 15-8-2016

Mijn zoon en ik zijn net terug van een 15 daags verblijf in dit hotel. We hebben het naar ons zin gehad en hadden een koopje aan de reis door een overstap op zowel de heen als de terugreis. Het hotel is 4 sterren en geen 5 zoals sommigen hier lijken te denken. Het personeel loopt de benen uit het lijf, met 15 mensen een hotel met 5 tot 6 honderd gasten draaiende houden is ook niet niets. Duidelijk dat deze mensen worden uitgebuit en toch blijven ze hun ontzettend hun best doen. Ondanks de altijd snauwende Duitse gasten bij wie er zoals gebruikelijk geen dankjewel vanaf kan, bljft het personeel vriendelijk.

Ja er is te weinig bestek, vooral als je laat gaat dineren moet je zoeken naar messen. De glazen zijn wel eens op, en ook wij hebben wel eens betere buffetten gehad in vergelijkbare hotels.

Een groter nadeel van dit hotel vind ik echter dat de drankjes die gasten bij en aan het zwembad gebruiken ook in Glazen worden geserveerd en niet in de daarvoor bij andere hotels gebruikelijke plastic bekers. Dit is gevaarlijk! Hierover heb ik meerdere malen het personeel aangesproken en ook bij de receptie heb ik laten weten dit onveilig te vinden. En er sneuvelen nogal eens glazen rond het zwembad, er zijn ook gasten die hun drankje op de rand van het zwembad laten staan en gaan zwemmen. Dom en gevaarlijk, een glas in het zwembad zie je niet en geeft grote risico's.

De show's 's avonds zijn gewoon oké, vooral voor de kinderen, voor Duitsers is er over het algemeen iets meer vertier omdat het animatieteam zoals vaak in Turkije daar wat meer op gericht is.

De zwembaden zijn prima, leuke waterglijbanen die ook regelmatig en lang aan staan, er zijn plekjes in de schaduw en niet alle bedjes zijn vroeg gereserveerd, het strand is minder aantrekkelijk door de ruige golven en de pontons waartussen je de zee in moet.

In dit hotel geen grote groepen Russen die de buffetten plunderen en dat is zeker een groot voordeel!

Prima mooie kamers met airco en goede bedden, mooie badkamer waar helemaal niets mis mee is, schoonmaak ook naar tevredenheid

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Nooit meer! Zeker geen 5 sterren waard!!

Familie Pieters, 6-8-2016

Wij zijn net terug van een 11 daagse vakantie in dit waardeloze hotel. Zeer slechte service en onervaren personeel. Dit zeker in het restaurant waar je zelf je bestek bij elkaar moest zoeken, en bij het halen van een drankje aan de bar kreeg je regelmatig te horen dat de glazen op waren?! Je werd dan verzocht een drankje te gaan halen bij de pool bar waar je 9 van de 10 keer ook nog eens een vuil glas kreeg. Entertainment in de avond was ook echt slecht. Het management was ook een grote aanfluiting. Wij zijn meerder malen in Turkije geweest en altijd in een 5 sterren hotel verbleven, maar zo slecht als dit hebben we nog nooit meegemaakt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Super Hotel

Alex, 25-10-2015

Wij komen hier nu voor de 4x en nog steeds voelen wij ons hier thuis .

Mooie kamers,Goed eten,vriendelijk personeel. dus komen we in 2016 weer terug .

Gereisd met partner in oktober 2015

Nooit meer

B.S, 18-10-2015

Zeer slecht hotel

Nu aan uitmelken badkamer na douchen helemaal onderwater

Putjes in bad werkt niet

Vuil van vorige gasten nog in kamer

Kamer stoffig

Als je glas hebt gebruikt wordt het niet vervangen of schoongemaakt

Als je handdoek van zwembad wilt inleveren moet je €1,00 Euro per handdoek per dag betalen

In weekend wordt je niet geholpen omdat hotel managers er niet zijn

Doorspoelen van toilet in je kamer werkt niet dus blijft alles.

Kortom ze zeggen 5 * maar twee is al te veel

Ik raad u aan om een ander hotel te kiezen te triest voor worden voor het eerst dat ik mee maak dat ik per dag € 1,00 moet betalen voor een handdoek bij de hotel zwembad

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Superleuke vakantie

Heidi Bruyneel, 16-7-2015

Onze algemene indruk over het hotel was zeer goed. We kregen een familiekamer die zeer ruim was, ook al hadden we de standaardkamer geboekt. Alles was zeer netjes. De animatie voor de kindjes en de shows 's avonds waren top. Ook qua eten en drank kwamen we niets tekort, het buffet was zo uitgebreid dat het onmogelijk was van alles te proeven. Elke avond werd er iets op de grill klaargemaakt, wat zeer lekker was. Het meer eenvoudige eten van de snackbar en beachbar (pizza, frietjes, burgers, pitta,...) werd door de kids gesmaakt. Qua ligging zit je praktisch direct aan het strand ( 100 m) en via de pier kan je makkelijk de zee in. Op ongeveer 500m is er een grote weg waar je een busje naar het centrum kan nemen. De bazaar in Alanya is het bezoeken eens waard. .Wij zouden dit hotel dan ook zeker aanraden
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Zou zeker teruggaan!

nele uyttersprot, 12-7-2015

We werden zeer vriendelijk onthaald bij aankomst ook al was het na middernacht. Kamers zijn mooi en comfortabel, minibar gevuld bij aankomst. Heel het hoteldomein is mooi onderhouden en steeds net. Maaltijden verzorgd en zeer fris. Ruim koud buffet en smakelijk. Dagelijks keuze uit ca 4 warme maaltijden. Steeds vis, kip en een andere vleessoort (kalfstong, rundsstoofvlees, lam,...). Heerlijk ontbijt. Bars ook zeer verzorgd, dranken in glas steeds met ijs, citroen, en een glimlach. Iedereen in Dizalya is uiterst vriendelijk,van kamermeisje tot tuinman. Strand heerlijk rustig, toegang tot zee is wel niet zo praktisch vanop land, veel keien. Vanop de pier kan je wel makkelijk in zee. De shops in hotel zijn heel goedkoop, soms zelfs goedkoper dan in de stad. Kids beleefden een mooie tijd, wel weinig Vlamingen. Shows leuk, en op een mooi uur voor de kids. We zouden nog veel langer willen blijven hebben!!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Geen 5 sterren.

Ervaren reiziger/ reisagent, 26-8-2014

Accomodatie: is prima. Service/ personeel: zeer wisselend en doorgaans weinig behulpzaam. Bij aankomst kort na middernacht, zeer schamele eetmogelijkheden. Wij hebben ook voor de drank moeten betalen ( all inclusive n.b.) na een reis van tot. ong. 12 uur. Volgens recep. geen eetmogelijkh. in de directe nabijheid. Evenwel hebben wij om 01.30 uur binnen 100 meter v.h. hotel pizza kunnen eten. De volgende dag bleken er ook meer eetmogelijkheden i.d. dir. omgeving. De hamman was een aanfluiting. Het complete pakket duurt 90 minuten, doch meer dan de helft van de tijd verblijf je in de 'relaxruimte' wachtend op de volgende 'behandeling'.

Een kapotte kraan in de avond kon volgens de receptie pas de volgende dag ( vanwege het moeten bestellen van een onderdeel) gemaakt worden, Na een discussie met een erg onaardige receptiemed. en persisteren is de kraan alsnog dezelfde avond gemaakt. De receptiemed. heeft wel 2 keer tel. zijn excuses aangeboden. De frustratie zat er toen al diep in.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dizalya Palm Garden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dizalya Palm Garden in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dizalya Palm Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dizalya Palm Garden scoort een 7.41 uit 10 op basis van 27 reviews.