Beoordelingen Hotel Dizalya Palm Garden*****

24 oktober 2014

Dizalya Palm Garden*****
18 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Dizalya Palm Garden*****
Konakli Beldesi , 607490, Konakli (bij Alanya)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dizalya Palm Garden***** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dizalya Palm Garden***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Dizalya Palm Garden scoort een 8,0 uit 10, op basis van 18 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dizalya Palm Garden***** in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dizalya Palm Garden*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Dizalya Palm Garden***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 49 vakantiefoto's van Hotel Dizalya Palm Garden***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Dizalya Palm Garden***** met andere accommodaties in Konakli (bij Alanya).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

12 beoordelingen over Dizalya Palm Garden*****

18 beoordelingen
7,6
8,1
9,2
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Geen 5 sterren."vertalen
Ervaren reiziger/ r...
6,0
7,0

26-08-2014 Accomodatie: is prima. Service/ personeel: zeer wisselend en doorgaans weinig behulpzaam. Bij aankomst kort na middernacht, zeer schamele eetmogelijkheden. Wij hebben ook voor de drank moeten betalen ( all inclusive n.b.) na een reis van tot. ong. 12 uur. Volgens recep. geen eetmogelijkh. in de directe nabijheid. Evenwel hebben wij om 01.30 uur binnen 100 meter v.h. hotel pizza kunnen eten. De volgende dag bleken er ook meer eetmogelijkheden i.d. dir. omgeving. De hamman was een aanfluiting. Het complete pakket duurt 90 minuten, doch meer dan de helft van de tijd verblijf je in de 'relaxruimte' wachtend op de volgende 'behandeling'.
Een kapotte kraan in de avond kon volgens de receptie pas de volgende dag ( vanwege het moeten bestellen van een onderdeel) gemaakt worden, Na een discussie met een erg onaardige receptiemed. en persisteren is de kraan alsnog dezelfde avond gemaakt. De receptiemed. heeft wel 2 keer tel. zijn excuses aangeboden. De frustratie zat er toen al diep in.

Met vrienden, Aug. 2014
"Opzoek"vertalen
Amber de jong
10,0

14-08-2014 Mijn vakantie was super ik heb een Duitse jongen ontmoet hij vroeg me nummer maar ik zij nee uiteindelijk vind k hem toch sel een beetje leuk op het einde vroeg hij om een knuffel maar toen zij ik ook nee en toen zwaaide hij me nog uit nu heb ik een spijtgevoel ik wil namelijk graag z'n nummer kenmerken : groene zwembroek vaak zonnebril op slaapt op de 2de verdieping

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Prima hotel voor fijne vakantie"vertalen
J.Nieuwkoop
9,0

26-07-2014 Net terug van een vakantie naar dit hotel. Voor de eerste keer in Turkije. Wat ons aan dit hotel vooral opviel was het feit dat het hele hotel super schoon gehouden werd. Zowel de kamers als alle andere ruimten. Het personeel was uitermate vriendelijk. Zeker ook richting kinderen. Niets was te veel en waar ze je konden helpen deden ze dat ook. Ook bij de bedjes en de bediening aan het strand. Eten was minder afwisselend dat we gewend zijn, maar nog altijd veel meer dan thuis. kwaliteit was prima. enige minpuntje was de kwaliteit van WIFI. zeker niet op de kamer en afhankelijk van de drukte in de lobby.

Met partner, Mei 2014
"Ga er heen ,en geniet"vertalen
Alex
10,0

13-06-2014 Wij zijn hier voor de tweede maal geweest .
het was voor ons net of we thuis kwamen .
mooie kamer ,lekker eten ,aangenaam personeel ,
de genieten was het. ik zou zeggen DOEN !

Met partner, Juli 2013
"Goed hotel"vertalen
masja
9,0

14-07-2013 Goed, leuk hotel. Al het personeel met een smile. Mooi nieuw hotel, schoon, elke dag worden kamers schoon gemaakt en nieuwe handdoeken. Eten erg goed en voor ieder wat wils. Mooi zwembad met glijbanen, tafeltennistafels, elke avond show. Meestal professioneel. Vlakbij zee (staat maar 1 hotel tussen) Eigen strandje met pier met strandstoelen. Vanaf de pier kan je zo de zee in om te zwemmen. Natuurlijk kan je ook vanaf het strand de zee in. Met dolmusbusje kan je heel makkelijk naar stadje konakli of iets verder naar Alanya. Alanya is ongeveer een kwartier en kost maar 1,50 p.p Wifi was vanaf de hotelkamer niet mogelijk, wel bij de receptie. Als je snachts aankomt in hotel kan je van 23:00 tot 07:00 gebruik maken van nachtbuffet.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Goed hotel"vertalen
Patricia
9,0

18-07-2013 Twee weken verbleven, begin juli.
Kamers; Goed, bedden wel hard. Maar dit is in bijna alle hotels die wij tot nu toe gehad hebben.
Ligging: In de buurt een aantal winkeltjes. Op korte afstand van het strand. Op loopafstand van de dolmus.
Eten: Eten is goed, echter qua variatie beperkt (dit tov wat wij gewend zijn in andere hotels). Indien het hoogseizoen is, dan is de eetzaal te klein en moet je lang in de rij staan voor het eten. Bij de aankomst 's nachts werd ons nog wel eten aangeboden. Dit is positief.
Animatie: is iedere dag hetzelfde, echter het animatieteam is erg leuk en niet opdringerig.
Personeel: zeer vriendelijk en spreken allemaal goed Engels en Duits (zelfs de schoonmaaksters).
Van de bouw van het andere hotel hebben wij totaal geen last gehad. Was alleen jammer van het uitzicht als je foto's maakt.
Conclusie, goed hotel qua prijs/kwaliteitverhouding

Alleenreizend, Juni 2013
"Mooi hotel"vertalen
Femke
8,0

25-06-2013 Prima hotel om een weekje te verblijven! Kamers zijn erg ruim en worden goed schoongemaakt. Eten is prima en 9 van de 10 x ook goed warm! Wifi connectie in bijna het hele hotel. Voor het hotel zitten aan aantal winkeltjes maar het hotel ligt niet heel centraal.

Met partner, Juni 2013
"Mooi hotel maar ingesloten"vertalen
edvr
6,0
9,0

24-06-2013 Hotel is zeer mooi, goed ingericht. Jameer dat het uitzicht naar de zee geheel is verdwenen door een hotel wat er voor gebouwd wordt
Hotel is ingesloten dus weinig ruimte voor windvlaagjes in de zomer zeer heet bij het zwembad.
Winkelstraat in de nabijheid, maar ja de winkels komen allemaal op het zelfde neer souveniers en kleding

Met partner, Mei 2013
"Maken belofte niet waar"vertalen
deijkers
8,0

20-05-2013 zijn nieuw hotel aan het bouwen recht voor Dizalya palm garden,dit belemmert uitzicht op zee,management stelt niets voor,hebben ook totaal geen benul wat ze moeten doen.vele nationaliteiten,slecht animatie,eten vaak koud,gezegd tegen de kok maar toonde weinig begrip.om het hotel heen een grote onverzorgde bende.veel vuile straten,

Met partner, Mei 2013
"Super hotel, vriendelijke bediening,"vertalen
Wicher Scholten
9,0

20-05-2013 Zeer luxueus hotel met ruime kamers. Groot zwembad en terras. Uitstekend eten met zeer ruime keuze en afwisselende buffetten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie ligging vlak aan een eigen strand met gratis bar en strandstoelen.(bij all inclusief) Ideaal hotel voor gezinnen met jonge kinderen en 50+

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?