Hotel Club Turtas Beach Hotel ****

7,9

53 reviews over Hotel Club Turtas Beach Hotel in het Nederlands

super goed

jeroen, 16-3-2016

snap niet wat de mensen hier klagen,eten is gewoon goed en ja als je in de rij gaat staan een half uur voor dat het restaurant opengaat moet je wachten,personeel super leuk lief en gezellig,spreken de taal niet staat er dan,welke taal? nederlands hehe,spreken engels als je dat zelf niet kan moet je niet zeuren

zeer goed bevallen was er samen met mijn dochtertje van 11 en ben zelf een gescheiden papa van 43

animatie ook zeer leuk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

goed

hilde, 25-8-2015

we gaan er toch wel weer heen volgend jaar in Mei de ligging is geweldig Het personeel aardig dus gewoon weer daarheen
Gereisd met partner in mei 2015

Fantastiche plek

aaroos, 9-5-2014

Hotel club Turtas is een fijn hotel. Gelegen aan het strand met een mooie tuin er omheen. Met de dolmus zo in Alanya en het centrum van Konakli is vlakbij en erg gezellig. Heerlijke markt op woensdag aan de overkant hotel.

Kamer die we hadden was mooi groot en schoon. Ontbijt en lunch goed het avondeten vonden wij niet bijzonder. Lange rijen bij de grill en vaak was het op. Toch hebben we het hotel als zeer prettig ervaren en komen daarom 21 september 2014 met familie terug. Hopen dat wij na de renovatie een nog betere vakantie krijgen.

Gereisd met partner in mei 2013

geen aanrader

alema, 8-12-2013

sep 13dagen geweest.Kwamen om3 uur in het hotel 4:45 was de kamer klaar. Wel wat te eten aangeboden. Bij de receptie beetje Engels en duits. Restvh personeel gewoon turks of rus. Bed was erg slecht op strand kussen geslapen tot manager zin had de 3e dag te komen en matras om te wisselen. Die sprak ook geen een taal.handen en voeten.mooie uitzicht.3e verdiepingKamer mooi versiert maar niet schoon.wel schone handdoeken.Eten was eentonig en lauw. 1 restaurant. Elke avond wat op bbq maar alleen droge kip.toetjes ok maar altijd zelfde. Water in kamer niet drinken maar zelf vulde ze de flacons met kraanwater in lobby en keuken.Strandtent was super.personeel onvriendelijk en zelfs na geven fooi. En rennen voor russen. Tegen betaling altijd een strand zwembad stoel.1e week v sep waren de russen ok 2e week lagere klasse mensen verschrikkelijk luidruchtig. Hotel is echt klein. Fotos waren top maar als je er bent is het klein. Zezijn niet opdringerig. Tegen betaling wifi op kamer goed.
Gereisd met partner in september 2013
PR & Social Media Manager, PR Manager, 27-1-2014

Beste Alema,

Bedankt voor je review. Het is spijtig dat jullie niet tevreden waren op jullie vakantie. We verwelkomen gasten van over de hele wereld en doen er altijd alles aan om het onze gasten naar hun zin te maken. Voor het aankomende seizoen van 2014 zijn we aan het werken aan verbeteringen aan het hotel en beter getraind personeel. Het is echter niet waar dat we het water gewoon van de kraan bijvullen, dit is namelijk niet drinkbaar. De flessen op de kamers kopen we zelf in, en de grote flessen in het hotel worden bijgevuld via het persoonlijke drinkwater systeem van het hotel. Het hotel is 50 000 m2 met slechts 275 kamers, de meeste gasten stellen dit erg op prijs omdat we ook een grote tuin aanbieden. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en hiervoor werken we nauw samen met onze gasten. We wensen jullie het allerbeste. Vriendelijke groet, Club Turtas Beach Hotel

Club Turtas in Konakli, hotel goed, eten slecht.

Joke, 20-10-2013

De accommodatie is prima, ligt aan een drukke weg, maar daar merk je niets van. Aan de overkant allemaal winkels, via een trap of tunnel te bereiken. Personeel vriendelijk en behulpzaam. De talenkennis is slecht. Bij de receptie beter. De kamer was prima, hadden een geweldig uitzicht, zeezicht. Het ontbijt was redelijk tot goed. Alleen weet niet wat er met de yoghurt aan de hand was, die smaakte zo smerig. De bakken waar yoghurt in zat, zaten opgedroogde randen aan. Wij vonden de hygiëne slecht. Servies nat, placemats plakten, werden met vies doekje schoongemaakt. Niet echt fris om te zien. Het avondeten vonden wij absoluut niet lekker, niet veel smaak, lauw tot koud.Behalve buiten waar het eten vers en warm was. Alleen het nadeel daarvan was dat er altijd een gigantische rij stond. Of het was alweer op. De patat was dramatisch en ben ziek geweest van het eten. Jammer, als daar meer aandacht aan wordt besteed dan zou dit beslist een goed hotel kunnen zijn. Wij komen niet terug.
Gereisd met partner in oktober 2013
PR Manager, PR Manager, 1-2-2014

Beste Joke,

bedankt voor je goede review. We zijn blij te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad bij Club Turtas en dat jullie de omgeving van het hotel is bevallen. Voor het nieuwe seizoen zijn we het grillstation buiten groter aan het maken om zo de wachtrijen te verminderen. Daarnaast zullen we het menu aanpassen en hebben we een nieuwe chef in dienst genomen. Ook hebben we de america sets verwijdert van de tafels en vervangen door runners. We streven er altijd na om onszelf te verbeteren en elke review is voor ons belangrijk. Nogmaals bedankt. We wensen jullie het aller beste.

Jullie Club Turtas Team

prima hotel voor leuke prijs

Pim van Rees, 2-9-2013

Wij zijn in de afgelopen jaren diverse keren naar Turkye geweest en altijd in luxere 5 sterren hotels als Turquoise en Side star in Side, maar ja ook de crisis is bij ons toegeslagen dus dit jaar maar iets goekoper weg (scheelde al gauw zo,n € 1000 voor 3 volwassenen voor 2 weken)

Voor het eerst dus een 4 sterren hotel gekozen en wat schetste mijn verbazing? dit is een prima hotel met prima eten en zwembaden met leuke glijbanen. We hadden het geluk dat we in het hoofdgebouw zaten in een gerenoveerde kamer die dagelijks werd schoongemaakt met dagelijks nieuwe handdoeken en beddengoed.

Goed het personeel spreekt niet al te best Engels (meer Duits) en er zijn inderdaad veel Russen en voor de rest voornamelijk Duitsers maar ik moet eerlijk zijn de Russen hier vielen mij erg mee enigste nadeel van hen is dat ze geen Engels of Duits spreken en dat je dus geen contact met ze kan maken.

Kortom er is wel iets verschil met de luxe 5 sterren hotels,, maar ik vind het verschil te verwaarlozen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013
PR Manager, PR Manager, 20-9-2013

Beste Pim,

We voelen ons vereerd door je review en willen je hiervoor hartelijk bedanken. We zijn erg blij dat we je konden verrassen ondanks het feit dat je normaal een 5* hotel gewend bent, voor ons een groot compliment. We krijgen elk jaar meer en meer Nederlandse gasten en we zullen er zeker aan werken om Engelse taal van onze werknemers te verbeteren.

Aan de verschillende nationaliteiten en hun gewoontes kunnen we niks doen, iedereen is bij ons welkom en wij houden van al onze gasten.

We hopen dat we jullie volgend jaar weer mogen ontvangen en wensen jullie het allerbeste voor de toekomst.

Zonnige groetjes,

Jullie Club Turtas Team

Heerlijk vakantiecomplex

Holland6pers, 13-8-2013

Zeer ruimtelijk en veel groen. Zonneschermen aan het strand ideaal! Obers werken hard. Zij hebben onze waardering en respect! Wij hadden een gerenoveerde kamer in het hoofdgebouw. Schoonmaak prima in orde. Combinatie strand(snack)bar en restaurant perfect. 3 zwembaden waarvan 1 met glijbanen, voor elk wat wils. Overdag en 's avonds zeer gevarieerde animatie voor groot en klein. Complimenten! Als de prijzen niet omhoog gaan, dan gaan we volgend jaar hopelijk nog een keer!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Lieve Holland6pers,

Bedankt voor de goede review! We zijn blij dat je zo een fijn verblijf hebt gehad bij Club Turtas, dat de gerenoveerde kamers in de smaak zijn gevallen en dat het eten naar wens was. We hopen jullie volgend jaar weer te zien en wensen jullie een fijne tijd tot dan.

Zonnige groetjes, Jouw Club Turtas Team

heerlijke vakantie

Holland, 13-8-2013

Ruim vakantieoord. Zonneschermen aan het strand super! Zeer compleet. Geweldige bediening/obers. Schoonmaak dik in orde. Personeel werkt erg hard. Wij hadden kamer in hoofdgebouw, gerenoveerd, netjes en ruim. Overdag en 's avonds animatie voor jong en oud, zeer afwisselend. Combinatie strandbar en restaurant ideaal. Onze complimenten aan al het personeel van Turtas! Wij hebben genoten. Als de prijzen niet verhoogd worden dan komen wij graag volgend jaar terug!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

turtas...wat een topper!!

fam beldman, 11-8-2013

Hotel is onlangs gerenoveerd ( hoofdgebouw) wij hadden zee zicht..geweldig. schone kamers..ruimr douche..mooie zwembaden met verschillende glijbanen. Grote tuin met veel bomen en hangmatten. Lekker gevarieerd eten. Vriendelijk personeel die hard voor je werken. Animatie team voor jong en oud. Direct aan zee. Vlakbij een groot winkelcentrum. ? 5 min lopen...gezellig! Enig nadeel was de transfer van het vliegveld naar het resort..2 uur!,,. Weinig nederlanders, veel russen en polen.die zich netjes gedragen. ZEER GOED HOTEL
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Beste Fam. Beldman,

bedankt voor deze geweldige review. Bedankt voor de positieve punten en opbouwende kritiek. We hopen jullie volgend jaar weer te mogen ontvangen. Tot die tijd wensen we jullie het beste.

Vriendelijke groet, Jullie Club Turtas Team

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Marion, 3-6-2013

Wij zijn net terug van een 13 daags verblijf in Club Turtas. Wij vonden het een prima hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het hotel heeft een prachtige tuin met diverse zwembaden. Het eten is goed. Het is echter niet waar dat alle hotel kamers zijn gerenoveerd. Wij hadden een ruime kamer, keurig schoon maar met een verouderde badkamer die af en toe naar een rioollucht stonk. Onze overburen hadden ook een verouderde badkamer met een dusdanig kleine douchecabine dat je je tenen niet kon wassen ( bukken was door de grote onmogelijk). Er verblijven inderdaad veel Russen en Duitsers in dit hotel, maar daar hebben we geen last van gehad. Niet al het personeel is even vriendelijk, maar ach....dat maak je in Holland ook wel mee. Wij zouden zo weer voor een verblijf in Club Turtas kiezen.
Gereisd met partner in mei 2013

Lieve Marion,

Bedankt voor deze positieve review and jullie aanbeveling. We zijn blij dat je zo een fijn verblijf hebt gehad bij Club Turtas. We hopen jullie volgend jaar weer to mogen ontvangen, tot dan wensen we jullie een fantastische tijd en een vriendelijke groet aan de rest van de familie.

Met zonnige groet, Jullie Club Turtas Team

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Turtas Beach Hotel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Turtas Beach Hotel in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Turtas Beach Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Turtas Beach Hotel scoort een 7.91 uit 10 op basis van 55 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: