Hotel Blue Night ***

6,1

37 reviews over Hotel Blue Night in het Nederlands

Weg blijven hier.

Gerda, 11-10-2016

Alles plakt en is smoezelig.Kamers worden niet schoongemaakt. Geen schone handdoeken. Eten eentonig en koud. Met het personeel valt niet te communiceren.
Gereisd met partner in september 2016

eenmaal maar nooit meer

mulder, 20-6-2016

1 drama hier moet geen mens meer komen voedselvergiftiging en hygiene zeer slecht
Gereisd met partner in juni 2016

super vakantie gehad

Denise, 1-2-2013

Super vakantie gehad in dit hotel!

we hebben voor 1 week 340 per persoon betaald..

van het eten moet je niet te veel voorstellen.. dit ook omdat wij buiten het seizoen hier waren.

Maar na een week heb je het eten overal wel gehad in zon hotel.

Het hotel ligt ook boven op een berg.. hier wel rekening mee houden wanneer je slecht ter been bent.

Maar het belangrijkste is dat het schoon is en dat was het zeker! het personeel is ook super aardig en doet er alles voor om je een top vakantie te bezorgen! ze regelen je zelfs nog gratis vervoer naar alanya om een avond te gaan stappen!

Al met al een top vakantie gehad!!

Gereisd met partner in september 2011

goed hotel

desireetjuh, 6-2-2011

Blue night is een goed hotel. personeel erg vriendelijk. kamers ook erg netjes elke dag schone handdoeken enz. eten was ook erg lekker en de all inclusieve formule was ook erg goed.

nadeel was het strand dat vond ik niks geen strand tent niks

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2006

kwaliteit prijs verhouding prima

kim, 5-10-2009

We zijn hier geweest in sept 2009,enigste hollanders maar dat is hier geen probleem, russen en de turken zelf die er logeerde zijn niet altijd even leuk!!

Leuk hotel maar wel wat verouderd, personeel zeer vriendelijk, eten goed maar niet al te veel keuze voor 3 sterren hotel prima. Animator is top!!

Doet alles alleen maar maakt het allemaal net even wat leuker.Jammer dat ook s'avonds je drankje in plastic krijgt...Alles is netjes schoon ze doen goed hun best

Gereisd met partner in oktober 2009

Mooie en leuke vacantie in Bleu night

Wil, 23-6-2008

Algemen indruk was goed we hebben ons vermaakt. Lekker aan het strand wel wat kiezel stenen maar iets verder was zandstrand. eten standaard maar wel lekker en goed verzorgt vooral de toetjes/dessert. kamers waren netjes en bediening leuk en netjes Memmeth en Serap zijn leuk en vriendelijk.
Gereisd familie in mei 2008

M. Ellens, 25-7-2007

Van 19 juni 2005 tot en met 26 juni 2005 zijn wij met een gezelschap, bestaande uit overgrootoma, oma, mamma, dochter en tante naar dit hotel op vakantie geweest.

Bij aankomst was het eerst wel even schrikken, want ja, wat doe je met een overgrootoma met rollator en dan twee trappen omhoog ????? Maar het personeel was uiterst vriendelijk en vakbekwaam, en hielp overgrootoma waar het maar kon !

We hebben echt een heerlijk relaxte vakantie gehad, en onze dank gaat dan ook uit naar het animatieteam en voornamelijk ook naar Mehmet, die mij (de mamma) overal bij hielp met mijn dochtertje (destijds net 1 jaar). We zijn verschtrikkelijk verwend daar, er werd prima voor ons gezorgd en er werd veel aandacht gegeven aan overgrootoma en baby !

Gereisd familie in juni 2005

Hans & Ellie, 29-6-2007

Wij hebben ons daar "14 t/m 26 juni" prima vermaakt, het hotel was niet helemaal volgeboekt. Dat we de enige Nederlanders waren vonden wij geen probleem. Verder waren er Turkse, Russische, Chechische en Poolse gasten. Ligt mooi op een berg met uitzicht op zee. De steile weg (150 mtr.) naar hotel en/of strand vergt wat inspanning. Op het strand wordt je vriendelijk geholpen door beachman Ibo. Service was goed. Iedere dag schone handdoeken. Eten was goed en lekker. Het personeel is vriendelijke en met een beetje Engels en Duits kom je heel ver. Bijna ieder dag animatie naar onze menig voor ieder wat wils. Voor drie sterren is dit zeker een prima hotel.
Gereisd met partner in juni 2007

elaine, 22-3-2007

het is mij 2 jaar terug erg goed bevallen en dit jaar gaan we er weer heen het personeel is echt super vriendelijk ik kan jullie echt adviseren hier heen te gaan en hoop dat het jullie ook zo goed zal bevallen als dat wij het hebben ervaren groetjes elaine
Gereisd anders in maart 2007

wimke, 20-10-2006

ik ben vorig jaar 1 week naar dit super leuk en mooie hotel geweest heb me er prima vermaakt persooneel is ook super aardig heb nu nog contact met een paar van hen....1 ben ik egt gaan zien als mijn broertje....de fotograaf was ook egt top...hele aardig jongen.....ik ga dr zo weer naar toe....met vriendelijke groeten wimke
Gereisd met vrienden in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Blue Night bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Night in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Night zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Night scoort een 6.09 uit 10 op basis van 44 reviews.