Hotel Eylül ***

Hotel Eylül
Eylül

1 review over Hotel Eylül in het Nederlands

Fantastisch hotel met goede service

Tanja, 8-6-2012

Hopelijk gelden mijn hoge cijfers ook als het hotel vol is. Wij waren namelijk de enige gasten en werden daardoor in de watten gelegd.

We kregen in plaats van een standaard kamer een kamer en-suite met supergroot balkon. Geen stop in wastafel (zoals bijna nergens in Turkije).

We werden 's avonds naar een tafeltje aan het zwembad geleid en daar werd ons avondeten opgediend. Ze hadden er erg veel werk van gemaakt en het was super.

Groot zwembad met ligstoelen.

Geen pc voor klanten maar ik mocht even een regeltje naar huis mailen in het kantoortje. Geen idee of dat ook mag als het druk is.

Al het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en het hotel zag er netjes en schoon uit. Ook makkelijk te vinden aan de doorgaande weg. Op loopafstand van het strand.

Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eylül in Kizkalesi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eylül zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eylül scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.