Hotel Justiniano Wish Side ****

Justiniano Wish Side
8,2

24 reviews over Hotel Justiniano Wish Side in het Nederlands

Patricia, 7-7-2007

Hallo, wij zijn net terug van een 8-daagse vakantie naar Hotel Justiniano voorheen Wish Long Beach. Het hotel en de kamers waren wel goed maar er zaten 90% russen in het hotel een aantal turken en duitsers. Het personeel op een enkeling na sprak er dan ook alleen maar Turks en Russisch. Het eten was wel oke maar erg eentonig en alleen maar kip of vis. En de hygiene was ook minder. Obers liepen met vuile kleding, tafels waren vies, vloerbedekking in het hotel was echt smerig. Het strand was kiezelstrand wat ik persoonlijk niet fijn vind. Personeel was wel vriendelijk zodra ze hoorden dat je uit nederland kwam. Het was verder wel oke maar ik zou het niet aanraden nu het hotel in russchische handen is. Groetjes Patricia
Gereisd familie in juli 2007

Barendsen, 6-7-2007

Op zich een zeer mooi hotel.Maar voor 90% russen!!!

Zeer onbeschoft in alle opzichten en m.n tijdens het eten het zijn echt varkens 1ste klas!!!Houden met niets of niemand rekening alleen met zich zelf.De animatie en alle activiteiten zijn ook russisch gericht.Personeel spreekt bijna geen duits of engels maar wel russisch.Waren met 5volw en 3 kids(4-6-7jr)animatie vonden wij waardeloos!Erg onprofessioneel.2x bioscoopfilm o.a spiderman3 maar in het russisch gesproken.

Tijdens eten zelden een tafel te krijgen.Wij hadden een leuke ober(Ahmet) die er altijd voor zorgde dat we een tafel hadden want ook dat was altijd een probleen (geef fooi en ze doen alles voor je russen doen dit n.l niet).Om 7.30 al geen ligbedden+ parasol meer te krijgen overal lagen al handdoeken op terwijl nog niemand in het zwembad was.Strand kiezel niets voor kinderen.Handoekenservice vaak dicht.Eten kwaltiteit goed! Variatie meer dan waardeloos bijna geen vlees toetjes waren ook niets. Voor ons nooit meer!!!!!!!!!

Gereisd familie in juli 2007

joeri, 17-10-2006

Zomer 2005, mooi hotel met vriendelijke mensen, behalve aan de receptie.

fantastisch buffet én lekker. wij hadden een kamer in een van de bijgebouwen, daar is het veel rustiger. ook aan dat zwembad is het rustiger.

aan het grote zwembad is het nogal druk.

wij hadden hier een fijne vakantie!

Gereisd anders in oktober 2006

Ellen en Kristof, 24-9-2006

Zijn er 10 dagen geweest van 15 tot 24 sept. De eerste indruk is positief, maar toch een aantal negatieve opmerkingen: De Russen zijn zéér onbeschoft. Als je kan, ga dan rond 19u eten, anders heb je niets meer. Het eten is slecht. Mijn vriend, een aantal Belgen die we hebben leren kennen, en ik hebben alle dagen buikpijn gehad. Hotel is afgelegen. Je kan enkel overdag naar Side (met bus en dolmus), dus 's avonds zit je altijd 'opgesloten' in het hotel. De twee bazaars aan de overkant stellen niet veel voor. Geen airco in het restaurant. Toch aantal positieve dingen: zwembad en kamer zeer mooi, leuk animatieteam, personeel zeer vriendelijk van zodra ze weten dat je geen Rus bent, pizza overdag ZALIG!

We hebben er uiteindelijk toch het beste van gemaakt, maar ik raad dit hotel toch niet echt aan. Kleinschaligere hotels zijn veel gezelliger en hygiënischer.

Groetjes xXx

Gereisd anders in september 2006

Nicholas, 3-9-2006

We zijn er 10 dagen naar toe geweest.

Ik heb me er echt goed geamuseerd en heb echt heimwee naar Wish Long Beach. Zeer vriendelijk personeel en het personeel doen ook graag grappig. Alleen, zoals de meesten hier zeggen, de russen he. Altijd voorsteken bij het buffet ed., hun bord vol eten leggen en nog niet de helft opeten. We hebben er wel dikwijls problemen gehad, maar het werd altijd meteen en zeer goed opgelost. Je moet ze dus wel altijd goed in het oog houden. Het eten was er ook goed. 's Morgens at ik elke dag cornflakes, 's middags at ik altijd hamburger met frieten, en 's avonds wisselde ik af. De desserten zijn er ook heerlijk. De shows 's avonds zijn ook altijd leuk om te zien. Vooral de miss verkiezing was leuk en grappig. De mister verkiezing vind ik natuurlijk niet zo interessant, maar was ook wel grappig.

I.i.g. een echte aanrader!

Gereisd anders in september 2006

Jurgen & Karina, 28-8-2006

Wij zijn juist terug van onze 10-daagse reis. alles was naar wens. pluspunten: zwembad was erg groot, kamer was heel netjes, toffe animatiemensen. minpunten: in het restaurant kon het personeel niet volgen en moesten we regelmatig wachten op een propere tafel, het eten was altijd ongeveer hetzelfde. de airco was weinig van te voelen in heel het hotel. 75% waren russen, 15% Duitsers, 10% Belgen. Russen zijn totaal geen aangename mensen maar we hadden geluk dat we toch enkele toffe Belgen hebben leren kennen. Aanraders: winkelmensen zijn zeker op hun plaats maar laat je niet in het zak zetten. in de avond zeker naar het animatieteam gaan kijken en afzakken naar de poolbar. personeel zijn echt toffe mensen en super voor de kinderen. Vergeet zeker niet een uitstap te doen naar de marktin Manavgat.We hebben echt een toffe vakantie achter de rug maar 10 dagen is meer als voldoende !
Gereisd anders in augustus 2006

Nancy Helmers, 27-8-2006

Ik ben 19 jaar en ben nu de derde keer in Turkije geweest. Het eten was ook ditmaal fantastisch, en ook de vriendelijkheid mag er zijn. Wat ik als student echter mis, zijn de activiteiten. De animatie doet steeds hetzelfde, en de disco herinnert me aan een duivenhok, klein en niet bepaald the place to be. Omdat het merendeel van de mensen Russen zijn, krijg je zo goed als geen contact met de mensen. Van eigen leeftijd zie je zowiezo bijna niemand, ik voelde me als student een beetje verloren tussen de seniorengroep en hun kleinkindjes. Ik heb wel van de vakantie genoten, omdat ik de hele dag aan het strand lag en vroeg ben gaan slapen.
Gereisd anders in augustus 2006

roelof vdg, 18-8-2006

beste hotel tot nu toe wat wij hebben meegemaakt in turkije, 1 nadeel heel veel russen die nogal brutaal zijn bij het buffet, geweldig personeel, eten goed,animatieteam goed, houden je als je wilt de gehele dag bezig, prachtig zwembad met mooie glijbanen, kamer, prachtig en goed schoon gehouden, heel mooi complex met prachtige en goed onderhouden tuinen, toiletten worden heel goed in de gaten gehouden en daarom blijven ze schoon, wij zijn net terug maar willen nu al wel weer terug, perfecte vakantie gehad, de bazar aan de overkant van de weg is goed en het is er goedkoper dan in het grote manavgat!!!! echt een aanrader, weinig nederlanders...maar voor ons geen probleem
Gereisd familie in juli 2006

Elsbeth, 31-7-2006

Erg mooi hotel. Heerlijk eten, de hele dag door!!!! Mooi zwembad, fijne zee etcetc. Wij stonden om 7 uur al aan zee, te genieten van het uitzicht, de temperatuur etc. Daarna naar het zwembad waar nog bijna niemand was. Ook heerlijk. Niets te klagen gehad. Het enige minpuntje is het aantal Russen. Vrij onbeschofd, maar inderdaad niet aan ergeren.
Gereisd anders in juli 2006

p.crijns, 12-7-2006

Zijn net terug van 14 dagen vakantie in dit hotel. Hotel qua kamers zeer goed en schoon,eten goed met veel keuze in een restaurant stijl welliswaar soms lauw, zwembaden en strand goed en handig met handdoekenservice, animatie de gehele dag door wellsiwaar elke dag hetzelfde, avondanimatie vooral dans en playback, wel leuk maar niet echt spectaculair, ligging ongeveer 25 kilometer van side bereikbaar via dolmus 3 keer overstappen of taxi en 14 kilometer van manavgat. aan overzijde 2 leuke winkelcentra. zeer veel russen met de voor hen bekende manieren en nauwelijks nederlandse toeristen. goede service van personeel en men doet zich veel moeite, zeker de moeite waard om naartoe te gaan afhankelijk van men van vakantie verwacht.
Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Justiniano Wish Side bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Justiniano Wish Side in Kizilot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Justiniano Wish Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Justiniano Wish Side scoort een 8.17 uit 10 op basis van 24 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: