Hotel Amelia Beach Resort ****

8,4

4 reviews over Hotel Amelia Beach Resort in het Nederlands

Fantastische vakantie

Lin, 19-7-2017

We hebben dit hotel in een last minut geboekt. Was 1 van mijn beste vakanties... super vriendelijk personeel. Ook aan de receptie deden ze hun best om je te helpen en je te begrijpen.

Las hier een paar keer dat het eten kous was, maar daar hebben we niks van gemerkt, integendeel, heb me zelf is verbrand aan het eten.

Geen Nederlandstalige animatie, maar ook dat stoorde niet, ze deden echt hun best en ambiance genoeg. Gewoon veel russen, ze laten u gerust, dus geen probleem mee. Zeker een aanrader

Gereisd anders in juli 2017

Niet voor herhaling vatbaar!!

anmeulenijzer, 1-8-2014

het hotel is niet wow! Omgeving is zoals men in de brochures vermeld, heel erg afgelegen, maar dan ook heel erg he, totaal niets! Personeel totaal niet behulpzaam, taalvaardigheid ondermaats! Eten heel eentonig, barbecue 's middags ene dag kip andere dag vis en dit herhaalde zich telkens!! buffetten slecht georganiseerd, zet een apart buffet waar de gefrituurde zaken staan, zal de lange wachtrijen zeker verminderen!! Wat wel goed was dat het 's middags een ander restaurant was dan 's avonds en dat men niet in badkledij binnenmocht!! Animatie slecht, iedere dag hetzelfde. Kijk zeker je rekeningen na op het einde!! zeker van het internet, tegen de ene zeggen ze zoveel tegen de andere zoveel... Wifi is enkel in de lobby gratis en dan ook nog beperkt tot 50 MB per kamer per verblijf... wordt nergens vermeld!! Er zijn andere en betere hotels voor deze prijs in Turkije, voor ons niet voor herhaling vatbaar!!!
Gereisd met vrienden in juli 2014

als je van russen houdt een prima hotel

joke, 21-7-2010

op 2 dingen na een prima hotel russen en oostblokkers en een afgelegen plek,,gelukkig een hotel bus die je voor 1.50 pp brengt naar side of manavgat..verder het hotel en eten is prima alleen je moet voordringen om bij het eten te komen wat je wil hebben..
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Fantastisch hotel!

Dimitri & Sanne, 21-9-2009

Ik en mijn vriendin hebben in Amelia beach gelogeerd van 21 tot 31 augustus en hebben een supervakantie gehad. Het hotel op zich was schitterend, zeer mooi ingericht. Het eten was uitmuntend, de beste grootkeuken die ik ooit gegeten heb en de a la carte restaurants waren ook zeer lekker. Het personeel is zeer behulpzaam en meer dan genoeg om iedereen snel te helpen. Het enige minpunt is dat het wat afgelegen ligt, maar er rijden regelmatig gratis busjes van het hotel naar Antalya/Side.

Zeker een aanrader voor iedereen!

Gereisd met partner in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Amelia Beach Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amelia Beach Resort in Kizilot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amelia Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amelia Beach Resort scoort een 8.43 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: