Hotel Viking Star *****

Viking Star
8,4

173 reviews over Hotel Viking Star in het Nederlands

Wederom een super vakantie gehad

GjB1986, 4-5-2014

Alweer voor de 4e keer naar Viking Star geweest!

Wederom een super vakantie gehad!

Goed hotel, schone kamer, vriendelijk personeel.

Eten is goed, wel veel van hetzelfde, maar goed te eten.

Ligt vlakbij het centrum, rijden regelmatig pendelbussen naar het strand.

Animatieteam (olv Soner) is super vriendelijk en komen graag een praatje met je maken. Hebben leuke activiteiten en met wat slechter weer verplaatsen ze deze activiteiten naar binnen.

Kortom gewoon genieten!

Gereisd met partner in april 2014
Yusuf Ziya Koseoglu, public relations, 7-5-2014
Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Uw beoordelingen zijn zo belangrijk voor ons hotel reputatie. Wij zijn benieuwd naar uw volgende aankomst.

Leuk Hotel

o0joycejuh0o, 25-12-2013

Hebben een leuke vakantie in dit hotel gehad, leuke animatie.

nette kamers...

strand is wel op enige afstand, leuke restaurantjes in de omgeving

Gereisd met partner in juni 2010

Belachelijk.

Stefanie, 1-11-2013

wat een hotel. We zijn er vorig jaar geweest.Ons werd vertelt dat het een rustige omgeving zou zijn.. Nou iedere ochtend om 6 uur wakker van de moskee luidspreker noem ik niet rustig.. We hebben een kok betrapt die eerst in aan ze zak zat te krabben en vervolgens de salade door te husselen. Wordt op vele site's vertelt dat het een ultra is. Na 11e betaal je de hoofdprijs. Schimmel in de badkamer. Alles wat slecht kan zijn was slecht. Eens en nooit meer. Bah. Alleen de obers gedroegen zich aardig waardoor je toch nog wat van je vakantie kan maken.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Viking Star bij:

Goed hotel maar jammer van dat koude zwembad

Marianne Reintjes, 17-10-2013

Goed hotel, aan zwembadzijde mooi uitzicht op de bergen. Ligging t.o.v. centrum is goed, maar als je de straat naar hotel inrijdt lijkt het wel een achterbuurt.

Zwembadwater is steenkoud, werd weinig gebruik van gemaakt. Voor kinderen slechts een klein badje.

Voldoende bedjes beschikbaar aan zowel zwembad als het strand.

Bad op badkamer slecht toegankelijk voor mensen die klein of moeilijk ter been zijn. Zeer hoge instap in bad en nauwe toegang door badscherm.

Kamer is ruim, evenals balkon. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Wifi was slecht!

Slecht 1 tv zender voor nederlanders. Wel voldoende duitse zenders terwijl er weinig duitsers in het hotel waren.

Restaurant was groot genoeg, allen jammer dat het moeilijk was om het eten op temperatuur te houden. Koude borden bij warme maaltijden en warme borden bij de toetjes.

Gereisd met partner in oktober 2013
Yusuf Ziya Koseoglu, public relations, 7-5-2014
Heel erg bedankt voor uw beoordeling. We zijn zo blij om te horen dat u tevreden bent over onze service waren. Wij zijn benieuwd naar uw volgende aankomst.

Fijne vakantie gehad.

T lukassen, 28-9-2013

Het is een mooi hotel en schoon. Ik kan over het eten zeggen dat het wel eentonig is maar beslist wel warm, wat warm hoort te zijn.

Alleen wordt er nergens vermeld dat er een grote moskee naast zit die s'morgens al op tijd herrie maakt. Om 05.45 wel te vertellen.

Personeel erg netjes en behulpzaam. Mensen hebben altijd wel wat te klagen. Maar over het algemeen een dikke 7 . Wij zijn er 8 dagen geweest en komen net terug 28-09-2013.

Gereisd met partner in september 2013

We hebben het zelf gezellig gemaakt!!!!

Alwie En Anja, 20-9-2013

Dit hotel ziet er mooi uit en ze proberen er hun best te doen,

Maar het eten is elke dag koud,ook ben je op tijd of kom je de tweede ronde

Elke dag hetzelfde,soms een uitschietertje maar dan moest je er vlug bij zijn want de naam zegt het eigenlijk al (viking)

Gelukkig deden de obers en animatie hun best en probeerde het met kleine middelen om het de gasten aangenaam te maken,maar dan moet je wel proberen engels te spreken,het hotel is ook vooral bij de eet gelegen heid aan een goede poetsbeurt en opknapbeurt toe

Je moet ook heel veel bijbetalen in dit hotel,en waterflesjes mag je niet vullen(wat we toch deden) want met 45 graden ga je niet steeds een bekertje halen.

En buiten het hotel hoef je ook niet veel te komen,eerst ouwe zooi,en dan winkels met opdringende verkopers die russisch met je willen spreken,en ook nog eens arrogant tegen je doen als je luistert.

Gelukkig ook een plus punt KEMER TOWER super restaurant,niet ver van hotel

leuk gezellig hotel

kurt, 19-9-2013

Het is een zeer proper hotel zeker niets aan op te merken.Een min punt is als je bepaalde personeelsleden geld geeft ervoor zorgen dat je beter bediend wordt of zoals bij de gala avond de beste plaats krijgt of zorgen dat je zonnebed aan zwembad wordt voorbehouden.dit is jammer genoeg een min punt voor de rest zeker een aanrader.

fantastische plek

Geert, 24-7-2013

Mooi hotel met een mooie ligging(uitzicht op de bergen),zeer vriendelijk personeel ,je hebt het gevoel dat het hotel er voor jou is en niet dat jij er bent voor het hotel. Eten was prima wel een beetje eentonig.

Kamers zijn prima en schoon.

Niet erg geschikt voor alleen maar feest vierende jongeren,maar anders ook voor jongeren geschikt uitgaan gelegen heden zijn niet ver weg.

Vlak bij het centrum ,naar mooi zand strand met een (Gratis)shuttle busje die ongeveer elk kwartier langs komt.

Heel fijne vakantie gehad, zeer de moeite waard.

Zeker een hotel en plaats om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2013

zeer goed

henk, 26-6-2013

zeer goed hotel van uit de kamers aan het zwembad zijde kijk je op de bergen

omgeving zeer mooi personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

voor de prijs hoef je het niet te laten restaurant zeer goed

de kamers zijn zeer netjes elke dag werd er schoon gemaakt en nieuwe handdoeken neer gelegd redelijk kind vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Leuk hotel!

Marian, 21-1-2013

Wij zijn hier in de zomer van 2011 geweest en het erg naar ons zin gehad. Ten opzichte van het centrum ligt het hotel ideaal gelegen, het strand is ongeveer 10 á 15 minuten lopen maar je kunt ook gebruik maken van het schuttle busje (naar sandy en stone beach). Het eten was prima, voor ieder wat wils maar na 10 dagen heb je het eten wel gezien (logisch). Kemer is erg gezellig en druk maar erg gericht op Russen. Wij gaan dit jaar voor de derde keer naar Kemer en zullen zeker nog vaker terugkeren!
Gereisd met partner in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Viking Star bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viking Star in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viking Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Viking Star scoort een 8.36 uit 10 op basis van 187 reviews.