Hotel Valery Hotel ****

Valery Hotel
8,3

10 reviews over Hotel Valery Hotel in het Nederlands

John, 18-8-2006

In oktober nog prachtig weer(28-30gr) wel koud water in het zwembad. Jammer dat er totaal geen animatie is in het najaar, en ook de disco was gesloten. Personeel over het algemeen vriendelijk, op een enkele opdringerige macho na. Eten goed met redelijke variatie. Al met al een keurig hotel. Uitstapjes via locale aanbieders zijn hetzelfde dan via de hostes en veel goedkoper.
Gereisd anders in augustus 2006

debbie, 21-2-2005

ik vond het een supergoed hotel.was alleen jammer dat je via Touroperator alleen halfpension kon boeken,want het personeel deed wel moeilijk om een glas thee en frisdrank.maar verder goed vertoeven,vlakbij het centrum en het strand,kortom een goede aanrader voor vakantiegangers.

Gereisd anders in februari 2005

LEO, 29-6-2004

Zijn zeer tevreden maar weten niet of er nederlandse reisorganisator is. Vorig jaar touroperator en corodon in het voorjaar.
Gereisd anders in juni 2004

kim, 14-4-2004

super vakantie gehad in dit hotel!!

we wilden er graag weer heen dit jaar,

maar wordt niet meer verkocht aan Nederland.

Gereisd anders in april 2004

erna, 16-11-2003

ik heb nog nooit ergens mee gemaakt dat als je s'nachts aankomt iets te eten krijgt wij gaan al jaren naar Turkije overal heen en vaak s'nachts aangekomen maar nooit iets te eten gehad.wij zijn er 14 dagen geweest en niet 1 keer aangehouden bij de ingang en hadden ook water en dergelijke mee uit het centrum, niks geen last gehad, ook niet van die discotheek je hoord muziek maar niet overdreven wij zaten ook op 106
Gereisd anders in november 2003

Jan Henki Azzko, 7-11-2003

Een goed hotel met vriendelijke service, belachelijk alleen dat je als je een tas met spullen bij je hebt als een crimineel wordt behandeld. Met is blijkbaar bang dat zij hun omzet mislopen als je water ergens anders koopt. De kamers waren zeer verzorgt en het eten was zeker lekker te noemen. Wij hebben een zeer prettig verblijf gehad in dit hotel en raden het zeker aan. Wel rekening houden dat Kemer in het najaar steeds rustiger wordt en veel winkels al vroeg gaan sluiten. Voor ons was dit geen probleem, gezien dit echt een najaars vakantie was. Het zou anders zijn als dit je hoofd vakantie zou zijn. Kortom een aanrader voor iedereen die naar een prettig, verzorgt en vooral schoon hotel wil.
Gereisd anders in november 2003

Liesbeth, 3-10-2003

Een goed verzorgt hotel. Alleen jammer dat je geen flessen water mee naar de kamer mocht nemen die in het centrum waren gekocht. Deed je dit wel en de bewaking had dit in de gaten kon je je fles water bij de receptie inleveren. Het 'gewone'personeel op de werkvloer was vriendelijk maar het personeel dat denkt iets te zeggen te hebben waren 'schijnheilig'en erg onvriendelijk tegen het gewone personeel. Wij hadden bijv. bij ons betaalde wijntje een glaasje water gepakt uit de automaat die stond in de eetzaal. Dit zag de chef restaurant en kwam vriendelijk naar ons toe. Hij begon overdreven vriendelijk vragen te stellen om ons vervolgens in een volle eetzaal aan te spreken op het glaasje water wat we hadden gepakt. De informatie die beschreven staat in de reisgids niet overeen met de werkelijkheid.Het warm water binnen zwembad, niet gevuld, geen regelmatige animatie, juwelier gesloten, etc.
Gereisd anders in oktober 2003

Marlou Keulen, 29-9-2003

Hotel op zich was goed, bijboeken all-inclusief kost 10 euro per dag p.p.

beveiliging is te nadrukkelijk aanwezig op de verkeerde plaatsen (achterom kun je zo naar binnen lopen.Je wordt als je met een draagtas aan komt lopen behandeld alsof je een crimineel bent, beveiligging rent naar receptie en deze spreken je in het openbaar aan waar iedereen bij staat zeer vervelend is 5 keer gebeurd bij ons. Water voor op de kamer is te duur voor anderhalve liter 2 euro in de winkel voor 2 liter 50 euro cent.Eten is goed.

al bij al hebben we een leuke vakantie gehad van 2-9 t/m 23/9. wat me wel is opgevallen is als je s'nachts aankomt krijg je niets te eten en er is ook niets op de kamer ook geen water. ook bij vertrek s'nachts is het bijna onmogelijk om nog een kop koffie/ thee te krijgen ze kijken je aan of dat je gek bent terwijl je wel het ontbijt van die dag betaald hebt.

Jolanda, 28-9-2003

We zijn net terug uit Turkije. We hadden eigenlijk voor Fame Residence geboekt, maar dit was volgeboekt.Valeri beach was een zeer goede keuze. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Hadden in eerste instantie een kamer(kamer 106) naast de naastgelegen openlucht disco. Kregen na wat navragen meteen een andere kamer (419).Het eten was goed en geen last gehad van Russen.Zeker een aanrader.Alleen jammer dat er geen entertainment is. Het hotel ligt vlak aan het strand.Wij hadden geboekt in september. Het weer is dan nog super.De Russen zijn erg nadrukkelijk aanwezig. Des te meer een reden om niet het meest luxueuze hotel te nemen. Want daar vind je ze het meest. Ook daarom is Valeri beach een aanrader. Dan maar iets minder luxe. Er is beveiliging aanwezig. Het hotel wordt de hele dag gepoetst. Het personeel loopt de hele dag met een zwabber en poetsdoek rond. Het ziet er dus netjes uit.

E.Terpstra, 25-9-2003

het is een heel leuk hotel met goed eten en vriendelijk personeel het ligt er prachtig overal dicht bij alles kan op loop afstand ik wil er zeker een keer terug komen we waren er van 13 t/m 20 sept.
Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valery Hotel in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valery Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Valery Hotel scoort een 8.3 uit 10 op basis van 10 reviews.