Hotel Ulusoy Kemer Holiday Club ****

7,9

46 reviews over Hotel Ulusoy Kemer Holiday Club in het Nederlands

Super

Marion, 22-9-2011

Ulusoi Holliday Club is een wat verouderd complex, daarentegen wel heeeel schoon en verzorgd. Het is gewoon een prachtige club, met mooi onderhouden tuinen. Het ziet er in het echt net zo mooi uit als de foto's op hun site.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel . Het ligt in het buitengebied, maar in 10 minuten lopen ben je bij een soort winkelstraat met wel alleen toeristgerichte winkels, daar moet je van houden. Met een busje ben je in 10 minuten in Kemer.

Er watren veel Turkse mensen, Russen, Italianen, Fransen, Weinig duitsers en Nederlanders. Het waren voornamelijk gezinnen of jonge stelletjes. Het eten was ook erg goed, er waren iedere dag andere gerechten bij.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

rustig gelegen resort

H, 28-8-2011

2 weken hier verbleven. Dat met die Russen valt wel mee, je hebt er niet meer hinder van dan bijvoorbeeld Engelsen, Duitsers of Nederlanders. Ook daar zitten mensen tussen die een drang hebben op te vallen en zich te misdragen. Wel is Russisch de 2e taal daar. Engels en Duits is iets moeizamer maar we konden daarin goed communiceren. Een fooitje af en toe doet wonderen, de service wordt dan echt top.

Aan de kamers zie je de leeftijd wel af, niet dat we daar echt hinder van hadden. Als er iets mis was, werd het direct gerepareerd/opgelost.

Het zwembad is groot genoeg voor de grootte van het resort. Het strand is heel fijne kiezel, niet pijnlijk aan je voeten maar wel heet! Er staan genoeg ligbedden, alleen rond het zwembad zijn ze 's-morgens al heel vroeg voorzien van een handdoek.

Animatie is niet beschikbaar op zaterdag, verder genoeg te doen voor de kleintjes (hippo club), de tieners en volwassenen. 'S-avonds om half 10 wordt een show verzorgd door het animatieteam.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Turkije maar wel Russisch praten

snezkou, 24-8-2011

Eerste indruk was niet slecht.Vriendelijke ontvangst bij receptie.Men sprak ook engels of duits.

het hotel (allemaal verschillende gebouwen ligt heel mooi in de bossen en mooi aangelegde tuinen

Onze kamer was wel groot maar zeer gehorig en oud.meubilair is ook niet veel bijzonders.Animatie team was vriendelijk en niet opdringerig.

Eten: veel salades maar veel van hetzelfde.Het warm eten was nooit echt warm.Het allerslechtste was het poolbar personeel.Als je geen Russisch praat wil men je eigenlijk niet bedienen.Men ziet je aankomen en draait zich gewoon om iets anders te gaan doen: kletsen met z'n allen.Vaak is slechts een man klanten aan het helpen terwijl er 5 rondlopen met niets doen. Degene die zich captain noemt wil alleen maar russen helpen: schandalig.

Dus als je geen russisch praat zou ik er niet naar toe gaan.

't was kei leuk

Fam. van Berlo, 13-5-2011

't Was een leuke vakantie.

Wel een paar minpuntjes:

1. Eten was niet al te warm

2. Eten werd opgehaalt als je niet klaar was

3. Veel Russen en weinig Nederlanders

De Hippo-club was ook leuk om te zien.

's Avonds waren er ook shows, onze laatste avond was er een griezelshow die ook erg mooi was. 2 Dagen waren het bij ons wat minder weer. En daar is het hotel niet voor bestemd (de regen).De stukken van het hotel lagen mooi uitelkaar.

En elke dag werd er door een mevrouw pannekoeken gebakken. Tussendoor was er ook te-eten.

Wij vonden het een geslaagde vakantie.

Lijkt wel Moskou holiday club

BA, 13-5-2011

Eten: veel salades maar veel van hetzelfde.Het warem eten was nooit echt warm.Het allerslechtste was het poolbar personeel.Als je geen Russisch praat wil men je eigenlijk niet bedienen.Men ziet je aankomen en draait zich gewoon om iets anders te gaan doen: kletsen met z'n allen.Vaak is slechts een man klanten aan het helpen terwijl er 5 rondlopen met niets doen. Degene die zich captain noemt wil alleen maar russen helpen: schandalig.

Dus als je geen russisch praat zou ik er niet naar toe gaan.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Mooi hotel met schitterende tuin

Anja, 8-1-2011

Mooi hotel. Familiekamer bestond uit 2 slaapkamers, balkon en een badkamer.

TV en koelkastje op kamer. Wij sliepen in kasteelgedeelte.

Jammer dat ook hier je vroeg moet opstaan voor een bedje aan het zwembad. Oók in mei! Eten was prima. Theatergedeelte zag er mooi uit met mooie shows.

als je ergens naar toe wilt dan moet dat met taxi of busje.

Leuk en luxe voor een weekje, niet langer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2006

voor herhaling vatbaar

van zandbergen, 2-11-2009

leuk hotel

alleen het is geen zandstrand

voor de rest mooie pier in het water

hotek is wel niet op regen gebouwd

hadden 3 dagen regen en was weinig of geen plaats om te schuilen

animatie is beneden pijl geen geweldige schows

en voor dag indeling is het best te doen

ga toch nog wel eens terug

want het personeel dat er is doet zeer goed hun best en is heel vriendelijk

ook als ge de pech hebt om snachts naar huis te moeten gaan

er is geen koffie en lunchpakket is ook niet alles

maar ja de gedachte is er

voor mijn menig voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in november 2009

goed hotel

van zandbergen, 20-9-2009

het is een mooi hotel

geweest van 5/10 tot 19/10

eerste week 3 dagen regen en een hotel brand

het dak van het restaurant stond in brand

veel geluk gehad dat het 2 dagen geregend had daardoor waren de bomen in het hotel goed nat en kon het vuur zich niet verspreiden

het hotel is ook niet gebouwd om de hoeveelheid regenwater te verwijderen

daardoor met natte voeten aan de poolbar iets te drinken

ook konden de hotelgasten niet allemaal in restaurant binnen zitten

voor de rest van ons verlof geen enkel probleem

het strand is ook geen zuiver strandzand veel stenen

het eten is gewoon heel lekker

personeel tot en met vriendelijk

animatie niet geweldig maar plezier kan je zelf maken

als ge de pech hebt om s'nachts te vertrekken

is er geen koffie aanwezig

toch nog een goede vakantie gehad

Gereisd met vrienden in september 2009

Mooi en ruim

Familie Scholten, 19-2-2009

Wij zijn hier afgelopen zomer met onze kinderen geweest.

Het is een mooi,ruim opgezet park met een hele leuke en knusse uitstraling.

Er wordt vanalles voor iedereen georganiseerd dus vervelen hoef je je echt niet. Het enige minpuntje (voor ons) was dat er maar heel weing nederlanders waren (vnl duitsers en russen) zodat het voor de kinderen, 12 en 9, wat lastig was om vriendjes te maken.

Ondanks dat hebben ze zich wel goed vermaakt.

Het is en Juli/Aug. wel heel erg heet (50+) dus verwacht niet dat je veel zult gaan kunnen ondernemen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

voor herhaling vatbaar.

wim,ada en rick, 25-9-2008

een super vakantie gehad.eten was fantastisch,met veel variatie.personeel op en top vriendelijk.lekker dicht bij zee.zwembad mooi en schoon.echt een aanrader voor mensen met kinderen.
Gereisd met partner in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ulusoy Kemer Holiday Club bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ulusoy Kemer Holiday Club in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ulusoy Kemer Holiday Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ulusoy Kemer Holiday Club scoort een 7.85 uit 10 op basis van 57 reviews.