8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel smartline Greenwood**** bij :

27 tips over Hotel smartline Greenwood

Tilly Van Eijsden, 2-8-2015
Kamers zijn schoon en goed ingericht. Van een eerdere vakantie weten we dat er prachtige familiekamers zijn. Iedere dag schone handdoeken en geregeld schoon bedlinnen. Waterflesjes bij de lobby bar in een koelkast. Iedere avond animatie voor jong en oud. Geregeld zijn er thema avonden zoals de Turkse avond met dans optreden. Geschikt voor jong en oud. Er is ook een disco. Animatie team neemt gasten mee naar grote disco/clubs
Dineke Zwanenburg, 31-7-2015

Feestje om naar uit te kijken!

Als het mogelijk is verblijf ik deze dagen in een kamer aan het zwembad

d

Aafke van der Meer, 15-6-2015
De enige tip die ik kan geven: Meer obers aannemen om in het restaurant te werken. Dan kan de chef de chef zijn! (zoals in andere hotels) Respect voor Oruc, Ali , Mehmet en Ahmet Solmaz en alle andere restaurant medewerkers, zij werken heel hard .

constand, 13-5-2015
huur een auto en ga het gebergte ın . er lag zelfs nog sneeuw toen wıj er waren. prachtıge vergezıchten op de gehele kust.
Leon, 23-9-2014
De enige tip die ik heb is dat het animatieteam erg leuk was.
Andre, 24-6-2014
Ga eens met de kabelbaan van Kemer naar de top een prachtige ervaring, uitstapjes maken kan je overal regelen, maar let wel op de prijs, die kan per reisbureau verschillen, eerst goed rondkijken dus. Als je van een rustige boottocht houd, MIJDT de grote reisbureaus en de grote boten, allleen maar heel veel Russen en Herrie, herrie en nog eens herrie.(wat Russen muziek noemen) maar Kemer rondkijken is beslist de moeite waard. Opdringerige verkopers links laten liggen, het kan altijd goedkoper.

Nicole, 18-6-2014
Zorg dat je een kamer krijgt in de gerenoveerde gebouwen. De andere gebouwen zijn wel aan een opknapbeurt toe.
Siny Horstink - Hendriksen, 1-6-2014

Een prachtige plek om er fantastisch te genieten van hotel en de omgeving.

karine, 21-3-2014
een kamer op de bovenste verdieping zou ik vragen als het kan, mooi uitzicht en mooie kamers
eltjo maring, 24-10-2013
Voordeel van boeken via neckermann is nederlands sprekende tolk en gezelschap. Prima bussen goed verzorgd en verzekerd. Hamam is prima vooral medische massage.