8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel smartline Greenwood**** bij :

227 reviews over Hotel smartline Greenwood in het Nederlands

Voor ons nooit meer!

Annoniem, 25-6-2017

Bij aankomst op de kamer : bed was niet schoongemaakt,je zag dat het beslapen was geweest met smerige vlekken van de vorige bewoners er nog in.

Badkamer niet schoongemaakt, er lagen geen douchelakens.

Elke dag moesten we bellen omdat er geen handoekken of douchelakens lagen.

Lekkage airco en de airco deed het ook niet.

Hygiene kennen ze hier niet

Gelukkig heeft de manager de kamer voor ons opgelost, hij heeft ons een andere kamer gegeven.

Deze man is echt een toppertje, luisterd goed naar je en doet alles wat in zijn macht ligt.

Het schoonmaak team was nieuw en niet profesioneel vertelde men.

Badkamer wordt niet elke dag schoongemaakt.

Eten : weinig variatie, vaak lauw, en de hygiene is hier ook niet optimaal

Zwembad : bedjes te kort op elkaar

De voorste rij bij het zwembad kan er zo in, maar de rij daarachter Moet of een stuk omlopen of de mensen voor je lastig vallen om er met moeite langs te komen

Wc bij het zwembad, wordt niet goed bijgehouden, wc papier wordt niet goed aangevuld.

Annimatie: allemaal toppertjes :-)))))

Onur ( manager ) ;-) de rust zelf. Schept ijsjes voor de mensen, doet mee met de poolgame.

Bora spreekt meerdere talen , sprekend in de microfoon is het een talen wonder . Iedereen begrijpt hem :-)

Mario , daar hebben we heel leuk boccia mee gespeeld.

Wij zijn best wel wat gewend, maar dit hotel is Zelfs voor 8 dagen te lang.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk en geweldig verblijf.

Aafke, 7-6-2017

Greenwood is een familie hotel, fijne ontvangst bij de receptie met Mustafa en Ibrahim en Ilkay . Mooie kamers .

De buffetten zijn heel divers en gevarieerd. Heerlijk vers brood, Emine bakt de eieren en omeletten en pancakes, heerlijk. Osman B en Osman zijn de beste koks. Het is beschamend hoeveel eten er moet worden weggegooid dat gasten laten staan, Tip : loop meerdere keren om kleinere hoeveelheden te halen.

Heerlijk zwembad en een geweldig animatieteam met Bora Bora en Mario. Leuke en hele mooie shows in de avond.

Zee , strand en winkels op 300 m loopafstand. Kemer in 20 min met dolmus.

Met heel veel dank aan Ahmet Solmaz en Sezgin Kose voor de grandioze verzorging, jullie zijn de beste.

De 3 dames van de bar jullie zijn toppers!

Er is een hele goede nieuwe manager.

De service van touroperator was slecht, geen hotel bezoek, geen excursies, geen infoboek en 30 min te laat voor het ophalen.

Gereisd met partner in mei 2017

Mooie vakantie

Jessica, 17-3-2016

We zjin in greenwood hotel geweest.Het was er erg mooi en schoon.Een echte aanrader.Eten erg lekker.We zullen hier nog wel eens terug komen.De animatie was super.Echt veel gelachen.Personeel super vriendeljik.Zeer goed alles zeer goed ik zal het zeker aan bevelen aan vrienden reception Mustafa.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Super hotel!

Ruben, 16-3-2016

Het was een schoon hotel. De bediening was goed en we hadden een prima tijd. Eten was ook ok en we hebben lekker kunnen uitrusten. De kamers waren goed schoongemaakt. Verder alles prima. Zwembad was prima.Dank je wel Mustafa!
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Sherwood Greenwood Resort Hotel

Prima en classe hotel, zeker voor die prijs

Astrid, 16-3-2016

Alles tip top in orde prima eten en een grote variatie. En vooral het eten was warm wat nog al eens een probleem was in andere hotels. Ook de annimatie met een enthousiast tem. Je moet wel mee doen. De kamers ruim en elke dag goed schoongemaakt. Handdoeken werden gewisseld . De weg naar het strand is snel overbrugt. Even de straat over. Ook op het strand is alles prima in orde je kunt er drinken en het prachtige uitzicht genieten.

Kortom een hotel waar we zeker terugkeren. Ook de kinderen vonden het geweldig. De glijbanen in het zwembad en de annimatie.

Gereisd familie in mei 2015

Sherwood Greenwood Resort Hotel

Zeer goed en netjes verzorgd hotel met goed eten

Lei, 16-3-2016

We vonden het hotel zeer goed met leuk en vriendelijk personeel de kamer altijd netjes zuiver . Het eten was goed.

Voor recreatie was er voldoende te doen. Bij het hotel had je een zeer mooi park.

Gereisd met partner in oktober 2015

Fantastische vakantie

Jan, 15-3-2016

Op 25 april arriveerden we in het hotel en werden zeer hartelijk ontvangen. De deur van onze kamer haalde ze versierd, gefeliciteerd met 40 jaar huwelijk. Op die dag waren 40 jaar getrouwd. Ook in de kamer hadden ze veel aandacht geschonken, bloemen, taart, fles wijn, ect. Het was fantastisch, geweldig.
Gereisd met partner in april 2015

Zeer goed!

Gilbert, 15-3-2016

Wij verbleven in jullie hotel van 20 april tot 30 april 2015.Jullie hotel is ons zeer goed bevallen omtrent alles.zowel wat betreft acomodatie,eten,kamers,De bediening van het personeel is zeer goed.Ook de streek rond het hotel was voor ons goed,daar wij nog graag wandelen.De netheid van jullie hotel is ook uitstekend.Jullie hotel zullen we aanbevelen aan anderen.Bedankt voor de goede diensten.
Gereisd met partner in april 2015

Sherwood Greenwood Resort Hotel

Goed hotel om heerlijk te genieten en relaxen

DENISE, 14-3-2016

Ik ben hier 11 dagen met mijn partner geweest en wij vonden het een goed uitziend hotel, met mooie kamers. De schoonmaak was goed. Niet alleen de kamers maar ook bij het zwembad, de restaurants en de wandelpaden werd er de hele dag door goed schoongemaakt. Er lag dan ook geen viezigheid op de grond.

Afstand naar strand is nog geen 5 minuten wandelen en ook de afstand naar een grote winkelstraat is ongeveer 5 minuten lopen. Ook met de bus naar Kemer is goed te doen, 20 minuutjes.

Het viel ons op hoe relaxt het personeel was. Wel hard aan het werk maar wij hebben geen stress gezien het personeel.( Hebben wij in menig ander hotel wel anders gezien) ze waren erg gastvrij en vriendelijk en probeerde wel wat Engels met ons te spreken.

Kamers werden goed schoongemaakt en iedere dag schone lakens en schone handdoeken in de badkamer.

Het buffet restaurant is gezellig door de onderbreking van het buffet in het midden van de zaal met daarnaast 2 kleinere ruimtes om wat intiemer te zitten en de kleine zaal achterin. Hierdoor wel heel veel plaatsen maar niet het massale grote "vreetschuur" effect. Ook iedere avond een kok buiten met een lekker gerecht. Er was veel keus in het eten, zowel voor het ontbijt, de lunch en het diner. Het eten was ook warm en heerlijk qua smaak. Ook werden de tafels snel afgeruimd en schoongemaakt.

Mooi zwembad met glijbanen en voldoende ligbedden waar je ook als je later(na 11 uur) kwam nog plaats had. Ook voldoende parasols aanwezig. Ook op het strand voldoende ligbedden alleen hier waren niet alle bedden voorzien van kussens.

Een leuk animatieteam die het leuk vonden als je meedeed met activiteiten maar niet aandrongen als je lekker op je ligbedden wilde blijven liggen. En Hajit die naast de vaste activiteiten voor vermaak rond het zwembad zorgde en iedereen aan het lachen maakte.

Wij hadden een superieur kamer die voor 4 personen was, dus ruimte genoeg voor met zijn 2en.

Goede bedden, tv, air-conditioning, (huur)kluis op de kamer, koelkast, balkon.

Het gebouw zag er goed onderhouden uit.

Ga zeker niet gelijk naar de grote steden om te winkelen, in de winkelstraat vlakbij het hotel is ook heel veel keus en goede prijzen(wel onderhandelen natuurlijk

Gereisd met partner in september 2015

top vakantie

Jdekoning, 15-2-2016

Mooi hotel, prima eten en goed gezellig zwembad. Vriendelijk personeel en wel leuke animatie, vooral voor kinderen dan. Bij aankomst lang moeten wachten tot de kamer eindelijk schoon en klaar was, kwamen we op de kamer aan, was het alsnog niet schoon. Hier direct een klacht over ingediend en weer wachten op een schone kamer.. Uiteindelijk recht gezet met een fles wijn. Veel russen aanwezig, weinig tot geen Nederlanders. Ondanks enkele mankementen toch gewoon een prima vakantie gehad en enkele leuke excursies gehad.
Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Greenwood in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Greenwood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline Greenwood scoort een 8.24 uit 10 op basis van 270 reviews.