Hotel Sauce Hotel Kemer *****

Sauce Hotel Kemer

262 reviews over Hotel Sauce Hotel Kemer in het Nederlands

Zeer goed hotel

R.Westerink, 27-8-2017

Als je een vakantie wil die je niet snel zult vergeten dan is Sauce Hotel in kemer de beste keus die je kan maken een beter hotel is niet te vinden zeker als het om ligging en service gaat schone kamers goed eten echt iets voor de liefhebber
Gereisd met partner in mei 2017

leuk hotel

petra leusink, 4-7-2014

leuk hotel voor een weekje. de kamer was netjes, badkamer was zo her en der aan vervanging toe. het eten was weinig afwisselend, brood was droog, warm eten was koud. de snacks buiten tussen 12 en vier waren wel heel lekker, high tea was ook goed maar weinig variatie. grootste tegenvaller was dat we de enigste twee toeristen waren tussen allemaal russen. we hebben geen last van ze gehad maar ze zijn wel een beetje aso. centrum was een kwartiertje lopen, goed te doen en was erg gezellig. de markt op dinsdag is zeker een bezoekje waard. al met al een leuke vakantie gehad, maar zou niet weer naar dit hotel gaan.
Gereisd anders in juni 2014

prima hotel

broekhoven_m, 24-1-2014

met 7 andere single's hier 4 nachten geslapen tijdens een rondreis door zuid Turkye, heerlijk genoten van dit Hotel, geen gebruik gemaakt van de faciliteiten zoals bijv. het zwembad

ontbijt, lunch en diner redelijk gevarieerd, ik heb met smaak gegeten, jammer dat er geen cappucino was , de koffie was echt niet lekker, verder weinig sterke drank te verkrijgen, en ook geen rose, dat viel mij wat tegen in zo'n groot Hotel, afstand naar het centrum is redelijk te gaan, langs het strand door het parkje lopen is een aanrader.

ik denk wel dat het in de zomer erg druk is met jeugd en oost europeaanen, nu hebben wij daar geen last van gehad, was een super reis...

Gereisd met vrienden in januari 2014

Prima Hotel

Caroline, 29-10-2013

Prima hotel, direct aan het strand. Vriendelijk personeel en lekker eten.
Gereisd met partner in oktober 2013

Prima hotel, goede prijs-kwaliteit verhouding

M. Goudriaan, 17-10-2013

We waren laat in het seizoen, maar het personeel was zeer vriendelijk en schoon. Mooie kamer, er werd geluisterd naar onze wensen. Schoon, eten uitgebreid, veel verschillende faciliteiten. Ruime mogelijkheid voor bedjes aan strand of zwembad. Een aanrader, gezien prijs-kwalitetit. Wel aardig wat Russen, maar geen enkel probleem.
Gereisd met vrienden in oktober 2013

heerlijk

letty, 17-10-2013

Net terug van een "zussen"vakantie. Het Maxim voldeed geheel aan onze wensen. Met een gezelschap van 3 vrouwen kregen wij een mooie suite met zicht op zee. De bediening was heel vriendelijk. Wij hebben genoten van onze week.
Gereisd anders in oktober 2013

wij zijn beter gewend

jan en luus , 4-10-2013

problemen met kamer twee dagen met vier op een familiekamer ipv ieder een kamer werdt goedgemaakt met a la carte eten een fruitmand en een fles wijn gratis wifi op kamer en een kamer met zeezicht,dus redelijk opgelost maar we hadden al lang genoeg gereserveerd dus moeten die kamers er gewoon zijn.

belachelijk kleine plastic bekertjes voor bier en fris op het strand en bij het zwembad zeker geen 5 sterren waardig,was een slok en het was op.

meeste personeel niet vriendelijk,in de file voor een omeletje vrouwtje had maar een gaspit om te bakken dus konden wij het haar niet kwalijk nemen ze deed haar best,conclusie dit hotel niet meer

Gereisd met vrienden in september 2013

Zeg nooit .. nooit meer .. maar ..

Hedwig Van Keymolen, 13-6-2013

The Maxim hotels is GEEN 5 (Vijf) sterren hotel .. niet naar West-Europese strd - misschien is het wel zo naar Oost-Europese strd aangezien het meerendeel van de gasten van die regio zijn -- Russen de overhand.

Het meerendeel van de de staff kent enkel Turks en Russisch - practisch GEEN Engels - laat staan Duits of Nederlands.

- Kamers - sober -bed linnen wordt 1 maar per WEEK vervangen - Badlinnen was er zelfs niet op enkele dagen - ( enkel na klacht aan de receptie werd dit verholpen) - mini-bar werd ook niet dagelijks aangevuld - (ook weer na klacht werd een fles water afgegeven... )

- Eten - geen enkele variatie .. maandag = italiaans = hetzelvelde als zondag met 2 variaties van pasta ipv 1 ... woensdag = turks = 2 variaties casserolle ipv 1 .. rest hetzelvde.

- Animatie ENKEL in Russisch (alhoewel meisjes moeite deden om engels te spreken .. )

- Nachtlawaai ...

1 Groot lichtpunt - Sezen Zenginer - Cust relations mgr - onthoud de naam indien u toch beslist te proberen..

Gereisd met partner in mei 2013

goede indruk met "maren"

ingrid koers, 3-3-2013

We hebben dit hotel eind februari bezocht. dan is er in Kemer nog niet veel te doen. Het hotel is op zich best aardig. de kamers zijn ruim en schoon. Het uitzicht als je aan een kamer aan het zwembad hebt, is mooi. Het buitenzwembad was nog gesloten. Het strand bestaat voornamelijk uit grote kiezelstenen.

Helaas hadden wij een kamer aan een schaduwkant.

het eten was matig, met heel weinig variatie. alles heeft eigenlijk een beetje dezelfde vlakke smaak. Ook was het eten (wat heet moest zijn) lauw. Verder zijn in het hotel de prijzen van dranken flink hoog (3,5 euro voor een glas bier - dit geldt trouwens voor heel het toeristische Turkije)

Helaas hadden we op onze gang leden van een voetbalploeg. deze waren behoorlijk lawaaiig 's nachts om 1 en om 3 uur.

De bedden waren zo hard dat één van ons er slecht door sliep.

De baliemedewerkers komen niet veel verder dan het geven van een sleutel. Toeristische informatie geven, hoort niet tot hun takenpakket (vinden zij).

Gereisd met partner in januari 2013

Nooit meer Maxim, dit is geen resort te noemen!

Eva, 2-11-2012

-De kamers zijn niet schoon en vooral de badkamers (schaamhaar)! Zie bijgaande foto’s. Zowel in een nieuwere als verouderde kamer. Vloerbedekking is goor en heb maar zelf de stofzuiger gepakt, wat vies!

-zeer onbeleefde fotografen;als gast krijg je 1 foto kado. Wij maakte hier gebruik van en gaven aan dat het ging om enkel foto’s en geen complete fotosessie. Uit respect hebben wij meer dan 1 foto afgenomen. Dit werd niet in dank afgenomen en werden afgesnauwd, genegeerd en lieten ons onnodig wachten bij het bekijken van de foto’s.

-Naast het ‘’resort’’ was een open terrein waar zichtbaar voor de gasten een persoon het zojuist geslachte arme dier, zijn kop met horens ogen etc. vast hielt en vervolgens met een bijl in stukken hakte. U kunt zich voorstellen dat ik die avond geen trek meer had in het buffet.

Gereisd met partner in oktober 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sauce Hotel Kemer bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sauce Hotel Kemer in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sauce Hotel Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sauce Hotel Kemer scoort een 8.04 uit 10 op basis van 262 reviews.