Hotel Rose ***

68 reviews over Hotel Rose in het Nederlands

heel triestig nooit meer

tamara , 9-2-2009

toegekomen om 2 u 's nachts en na veel problemen maar om 6 u kamer gekregen

de kamer was heel vuil met lekkende airco,1persoonslaken voor dubbel bed met bloedvlekken op en de kinderen moesten op een veldbed en op de zetel slapen of wat er voor door moest,stoelen kapot,frigo met schimmel,kortom te veel om op te noemen.

je werd telkens als je ging eten weggeduwd door de ontelbare russen en bijgevolg bijna geen keuze meer want op is op.

de animatie was in het zusterhotel maar als je al ging dan kon je niet meer terug want poort gesloten.

we kunnen hele brieven schrijven,maar een goede raad "ga er nooit heen"

van enige animatie nik

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

goed

ike, 17-8-2008

wij zijn net terug uit Gul resort

toen we daar s'middags aankwamen kregen we gelijk een kamer geen problemen , alleen ze spreken bijna geen engels, maar na een tijdje kom je er wel uit.

Het personeel was aardig en het eten af en toe lekker maar zo aan het eind ging het wel vervelen dat eten .

maar voorderest zeker wel geslaagd

ik las net ergens russen worden als vorst behandeld , maar de meeste turken die daar werken mogen de meeste russen geen eens , maar als je je niet druk maakt over die russen heb je er ook geen problemen mee , overigens zijn er natuurlijk ook altijd aardige russen.

vooral s'avonds is er bij grand gul beach genoeg te doen en anders loop je naar kemer dat niet heel dichtbij is maar , wij vonden het ook niet heel erg ver.

het was zeker geslaagd

niet te doen

tamara , 12-8-2008

zijn omstreeks 3 uur toegekomen en maar om 5 uur een kamer na veel problemen.

animatie en snacks niks van gemerkt,mochten gebruik maken van de bar aan het zusterhotel maar werd daar niet vriendelijk ontvangen,russen gingen voor en wij konden enkel frisdrank of bier krijgen,dit geldt niet voor de russen.

werden aan het buffet,dat niet te eten viel verdrongen door de russen.

je kan er een hele boek over schrijven maar heeft geen zin voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rose bij:

helaas voor nl super als rus

johan en sonja, 3-8-2008

als rus word je als vorst behandeld animatie echt voor de russen in gul resort alles sjaggie in beach resort vriendelijk wat eten betreft niet warm word slecht of niet aangevuld hotel op zich wel ok maar helaas wij komen niet meer terug

NOOIT MEER

Johan en Sonja, 3-8-2008

als rus word je als koning behandeld eten koud en vaak hetzelfde ! animatie is leuk voor de russen ! personeel bij beach resort zeer vriendelijk bij gul resort sjaggie !verkeerde kamer gekregen en dat kregen we ze niet aan hun verstand gebracht ! vaak na 15 minuten opening van eetzaal al een aantal schalen leeg die niet werden bij gevuld helaas jammer voor dit hotel maar wij komen niet meer terug
Gereisd familie in juli 2008

Rudy, 17-7-2008

Het personeel spreekt er alleen Turks,Duits en Russisch,geen woord Engels.Wij zijn aangekomen omstreeks 11.00 uur en kregen pas een kamer om 14.00 uur niettegenstaande we voor een kamer betaald hadden.(aankomst was reeds daags voordien omstreeks middernacht voorzien)overboeking. De overboeking was niet alleen bij ons te merken.De animatie is zuiver afgesteld op de Russen, als Europeaan kom je er niet aan de bak.De fitness van het het hotel is juist een hoop oud ijzer.NIET VOOR BELGEN
Gereisd familie in juli 2008

mj heymans, 1-6-2008

de jeepsafarie viel een beetje tegen ondanks de hoge prijs van 40 euro p.p,vorig jaar zijn we op eigen gelegenheid geweest en de omgeving was veel mooier
Gereisd familie in mei 2008

jan a morssink, 24-3-2008

Het was een zeer leuke vakantie hotel supper eten en de service ook de mensen zijn daar heel behulp zaam en vriendelijk strant was schoon water was lekker warmen rustig het zwembad bij het hotel was heel goed voor de kinderen en de kamers waren supper elke dag werden ze schoon gemaakt dus al met al een dikke 10 voor alles daar
Gereisd met partner in augustus 2007

wind, 18-11-2006

goed hotel wel een toeristische plaats veel hotels ligging niet zo gezellig goed personeel eten goed verzorgd prima

heel uitgebreid netjes onderhouden zeer schoon bufet heel uitgebreid.

personeel zeer vriendelijk.

strandje is erg klein.

Aan te raden naar dit hotel alleen naar voor en na seizoen te gaan.Hoogseizoen zal het strandje veel te klein zijn.

Gereisd anders in november 2006

Arnold, 8-9-2006

Kort vertelt nooit meer bezetting 97%arrogante russen personeel onvriendelijk

7 dagen ter plaatse nooit kamer gereinigd zelf moeten handoeken halen anders 7 dagen de zelfde.

Restaurant of beter refter vuil. Bij aankomst 8 euro betaalt voor 2 biertjes

strand niet te doen van de russen eventjes naar het water en je bent je plaats kwijt zelfde in refter kan zo nog een hele boel schrijven met andere woorden ga er nooit geen nog geen ster waard volgende maal zoek ik iets rus vrij

Gereisd anders in september 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rose bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rose in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rose scoort een 6.88 uit 10 op basis van 69 reviews.