Aparthotel Q-Max ***

Q-Max
7,7

15 reviews over Aparthotel Q-Max in het Nederlands

Walter, Shirley en Joey, 1-10-2005

Wij zijn van 6 sept tot 21 sept hier geweest en ik kan niet anders zeggen dan leuk.Het personeel was ook hartstikke gezellig en vrolijk en ook de manager was heel leuk en gastvrij, ze lachtte elke dag!!Mijn zoontje heeft nog een roos van'ismail'gekregen en op de laatste dag een armbandje van de manager.Wij kregen ook gastvrij als ze hier waren een klein lunchhapje op de laatste dag, terwijl we alleen logies hadden..We kregen dit van de manager. Wij als niet-turken zaten ook NIET in de kelder maar op de bagane grond,..heel leuk!!En met 'cesar'vaak gepraat over de voetbal.Ook werd er elke dag gevraagd hoe het ging en als we iets te vragen hadden of een klacht werd dit meteen opgelost. Een leuk simpel appartement met alles wt je nodig heb en als je het niet heb gewoon vragen!Als je meer wil moet je ergens all-inn gaan zitten.

Groeten Walter, Shirley en Joey

Den Haag

Gereisd anders in oktober 2005

Henk en Linda Petersen, 15-9-2005

Ruim appartement voor 2 pers. Alles werkte goed, schoonmaken kamers pover. Ligging kamers beneden niet fraai, wel koel en minste herrie van "muziek" bij zwembad. Met Kemer op loopafstand blijf je daar niet zitten, je bent er alleen maar om te slapen.

Op perfecte afstand van centrum en strand: dichtbij en toch rustig genoeg.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wat kan je eigenlijk nog meer verwachten voor deze prijs? Wie meer wil moet iets luxers nemen.

Kemer zelf is perfect: kleinschalig en toch erg gezellig, mooie, schone en perfect georganiseerde strandfaciliteiten, goede en betaalbare restaurants voor wie niet all-inclusive wil, verkopers niet al te opdringerig, volop excursie-mogelijkheden. Prijs van drankjes is overal hoog. Omgeving is prachtig en op slechts 1 uur van Antalya.

Gereisd anders in september 2005

Louis, Andrea, Shirley en Steven, 24-8-2005

Voor 4 personen is het een krap appartement, met minimale inrichting van keuken en servies. Er is slechts een electrisch plaatje waar je nauwelijks een ei op kon bakken. Ook waren er geen drinkglazen aanwezig. Wel was er regelmatig schoon bedlinnen en handdoeken. De kwaliteit van het zwemwater was minimaal tot soms heel slecht. De service van de medewerkers is heel goed. De Manager sprak geen andere taal dan Turks. Verder was ze zeer stug naar de toeristen toe.

Alle niet-Turken worden allemaal in de kelder gedumpt.

De prijzen in de bar zijn zeer hoog, geen wonder dat er dus ook niemand bleef om te eten of te drinken.

Een aanrader van restaurant in DAKAPO. Zeer goed eten voor goede prijs en heel vriendelijk personeel. Ook hebben ze een strandpaviljoen (beach 19)waar je vanaf je appartement kan worden opgehaald. Kosten van ligstoelen, slecht 3 turkse lira.

Henriette Pelzer, 24-8-2005

Apartementen zijn best mooi, alleen jammer dat alle niet turken in de kelder gedumpt worden. Consumpties in poolbar zijn ontzettend duur. Het managment is niet echt vriendelijk spreekt geen engels. Overig personeel zeer vriendelijk.

hellebrekers, 16-8-2005

we zijn net terug van Turkije

het was oze eerste keer dat we in kemer waren.

appartement Qmax viel tegen, slechte service, onvriendelijk management (dit geldt niet voor het gewone personeel)

kamers vielen ook tegen, erg klein en gering keukenmateriaal (geen pannen, te weinig bestek en borden, geen waterkoker enz.) Het douchen was een hele klus, vooral met dweilen enzo

sharon joep ien en kim, 15-8-2005

we zijn net terug uit kemer..het was onze 2e keer. Q max appartement viel beetje tegen. de kamer poesten ze maar half. als je gedoucht had stond de hele kamer blank. de manager is een echte bitch. ze lacht nooit heeft altijd wel iets te zeiken en kan nog geen woord engels. ze moet eens een cursus klantvriendelijkheid volgen. een tip. ga eens naar kalyon restaurant. heel leuk goede sfeer en savonds een speciale dans show. de jongen daar zijn daar superschatten en heel erg klantvriendelijk. kemer is zeker aan te raden. maar Q max zeker noooooit meer

Mandy & Daniel, 15-8-2005

Wij zijn ook pas terug uit Turkije. We hebben het er echt naar ons zin gehad vooral omdat we er leuke mensen hebben ontmoet. Sezer en ali van de receptie waren echt te gek ze hielpen je met alles maar de manager en de baas trokken hun bek bijna ni open en als ze wat zeiden zaten ze alleen maar over alles te zeiken vooral de manager die nog geeneens engels kon.

Maar voor de rest was het kei gezellig.

Linda en Roy, 13-8-2005

wij zijn net terug uit turkije! We hadden echt een supervakantie gehad! ALi de receptie man zullen we nooit vergeten, en Yilmaz de barman was ook top! De rest van het personeel was wat afstandelijk, en de manager was een bitch! Daar kon geen lach vanaf. VErder was het super, mooie kamer.

Henriette., 5-8-2005

Prima appartement, ondanks dat we beneden zaten. Keken tegen de muur aan maar achteraf prima i.v.m. de hitte.

Schoonmaak goed, personeel zeer vriendelijk. Eigenaar/manager wilde niet echt contact met de gasten. Strand / centrum / winkels alles op loopafstand. Heerlijke vakantie gehad is ons erg goed bevallen. Overal in het centrum lekker gegeten. Roi-Henriette-Vincent & Dennis

lieske, 1-7-2005

Mooi nieuw appartement . Personeel spreekt alleen turks jammer Schoonmaak was belabberd maar we hadden een kamer op het eind van de gang en er was maar een dame voor de schoonmaak . Bar aan het zwembad werd slecht bezocht consumpties waren veel te duur .

Kemer zelf heeft veel goede restaurantjes .Boot reisje zelf regelen

is voordelig 15 euro all inn ( eten drinken ) de hele dag .

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Q-Max in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Q-Max zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Q-Max scoort een 7.67 uit 10 op basis van 15 reviews.