Hotel Peker ***

Hotel Peker ***
7,9

24 reviews over Hotel Peker in het Nederlands

Jess , 17-7-2008

Ik snap niet dat sommige mensen zo negatief zijn over dit hotel. Ik en mijn ma (elk met ons eigen reisgezelschap) komen hier al jaren en wilden ook dit jaar terug naar Peker gaan, helaas wordt dit hotel zowel in België als in Nederland niet meer aangeboden. Dus heb ik dit jaar maar een hotel in Alanya geboekt maar weet dat ik na enkele dagen waarschijnlijk weer zal verlangen naar dit hotel.
Gereisd met vrienden in juli 2008

Ruben J. Koenes, 14-8-2007

Het eten was niet te eten, bagger vet en alles werd weggekaapt door de Russen. Er waren alleen maar Russen.

We hadden de hele week geen warm water op de kamer. Het personeel keek ons niet eens aan toen we hierover klaagden, en het is ook nooit gerepareerd. En dat ondanks het feit dat we het letterlijk 5 keer gevraagd hebben. Interne telefoontjes naar de receptie over mankementen van de kamer zijn voor eigen kosten, beetje raar. Het personeel spreekt nauwelijks tot geen engels, en waren de dronken en asociale russen bepalend voor de sfeer.

Er zijn 2 zwembaden beschikbaar, maar slechts tot 17u want dan gaat het personeel beginnen met de voorbereidingen voor het diner en kan er geen gebruik meer worden gemaakt van het zwembad. Dit stond echter niet in de folder.

De hotelkamer is simpel, maar met mooi uitzicht.

Ik heb wel een leuke week gehad, maar geen tweede keer Peker voor mij

Gereisd anders in augustus 2007

Louise Jansen, 31-7-2007

Mooi en schoon hotel, vriendelijk personeel. Niet super luxe maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.
Gereisd anders in juli 2007

joke, 7-7-2007

zeer goed hotel. Goed eten. Leuk voor kinderen en volwassenen! Voor herhaling
Gereisd anders in juli 2007

Jacqueline en Kees, 28-5-2007

Net terug van Peker, aan het eind van het dorpje Beldibi. Van de 133 kamers van het hotel werden er 100 kamers door russen bezet en de overige 33 door Duitsers en Nederlanders. De Russen overheersen erg sterk. Vooral bij het buffet en aan de bar. Het was voor een 3 sterren hotel goed, al was niet altijd warm water in de verouderde badkamer. De kamer was niet groot maar wel netjes met uitzicht op zee en terras. Het eten was goed, helaas werd er geen turks eten geserveerd, want daar houden de russen niet van, volgens de kok en voor de kinderen wordt helemaal geen aandacht besteed.

De aninimatie is alleen in het Russisch, dus daar heb je ook weinig aan.En s'morgens om 07.00 uur moet je een ligbed met handdoek reserveren, anders ben je te laat en kan je niet liggen. Mischien waren wij in de verkeerde tijd van het jaar en is het later beter. Maar voor ons geen tweede keer in Hotel Peker.

Gereisd anders in mei 2007

Esther, 21-5-2007

De enorm hoge cijfers voor dit hotel begrijp ik niet; het personeel is niet vriendelijk, de kamers zijn klein en worden niet echt schoon gemaakt, de "tropische tuin" is een grasveld met wat palmbomen en ligbedden zonder matrassen, een gammel trapje om in zee te komen, etc. Niet bepaald een gezellig hotel. Het eten is prima en natuurlijk maak je er wat van maar ik heb wel ik sfeervollere 3-sterren hotels in Turkije gezeten. Wij waren er aan het begin van het seizoen en pas toen de ladingen Russen kwamen, kwam alles op gang. Een hotel voor rustzoekers is het ook niet. Kortom, geen tweede keer voor ons.
Gereisd anders in mei 2007

Aysegul, 26-1-2007

AYS

Het is een heel gezellig hotel. Personeel is vriendelijk, Eten was TOP..!!!!

Absoluut geen kreisende kinderen. Lekker klein hotel, met ALLES..!

echt een aanrader..!!!!

Groetjessss

Gereisd anders in januari 2007

T.Hooijenga, 4-11-2006

Voor een hotel receptie is het een vereiste dat men goed engels of duits verstaat,bij hotel Peker is dit niet het geval,wat weer tot onnodige irritatie kan leiden.eten was goed maar te weinig gevarieerd,personeel deed zijn best om vriendelijk over te komen.

De kamers zijn eenvoudig,bvn zat niet op de tv,bij navraag bij de recptie snapte men niet wat er werd bedoelt (communicatie).

Op de vertrekdag om 12.00 uur uitchecken,dineren mochten wij niet meer,dus van 12.30 tot 20.00 uur wachten voor vertrek naar luchthaven.

Deze formule is internationaal ,12.00 uur uitchecken maar als het hotel je na deze tijd helemaal niet meer aanbied,geen koffie of frisdrank,vindt ik de service op de laatste dag slecht geregeld.

Het all-inclusive gaat hier in deze periode ook niet op,door het hotel vastgestelde tijden(lunch , diner)kon je bier uit de tap krijgen,sávonds alleen maar uit flessen bier(wat niet te drinken was).

Voor ons geen hotel om op herhaling te gaan.

a.toornstra, 29-10-2006

Helga en Ab

Gezellig familiehotel.

Heerlijk toeven in de tropische tuin, met twee zwembaden. Pal aan de Middelandse Zee, dus ook een schitterend uitzicht.

's Morgens trek je schuifbui van de hotelkamer open en lig je in bed al in de zon.

Verzorging en personeel is perfect.

Tijdens ons verblijf (herstvakantie 2006) waren er veel Turkse gasten (suikerfeest).

Hele plezierige plezierige met uiterst beschaafde omgangsvormen! Als Westerse toeristen kunnen we hieraan nog weleens een voorbeeld nemen.

Een driesterren hotel aan zee, vind je in die buurt niet!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gert, 2-10-2006

Fijn hotel. Kamer netjes, evenals de badkamer.Iets (te) kleine douchecabine waar je je kont niet kunt keren.

Het personeel was werkelijk goed! Alle (door Russen) weggekaapte toetjes werden probleemloos weer aangevuld. Jammer dat ze daarna de helft niet meer opaten! Of zakken vol druiven inlaadden in een plastic zak. Nogal onbeschoft. Gastenverhouding: 4 Duiters, wij (drie Nederlanders) rest Russen!

Dank zij de pier hoefden we niet te balanceren op een keienstrand alvorens het water in te gaan.

Een dag vanwege de regen niet buiten eten. Maar tot verbazing gingen alle gasten goed in de niet groot ogende dinerzaal.

Onze huurwagen die erg vuil geworden was na een nachtelijke rit door de bergen was de volgende ochtend (ongevraagd!) keurig door de tuinman schoongespoten.

Peker is geen discohotel. Geen luide muziek. Lekker rustig met animatie. Voor ons een goed adres

Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peker in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Peker scoort een 7.92 uit 10 op basis van 24 reviews.