7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Otium Gul Beach Resort**** bij :

63 reviews over Hotel Otium Gul Beach Resort in het Nederlands

Geweldig

kathleen, 5-9-2015

Keurig hotel, all-inclusive, lekker eten en drinken.

We hebben hier aan vooraf gaande `n Blue Cruise gedaan vanuit Antalya welke zeer goed bevallen is. Bij deze reis zat ook dit hotel. Op verschillende sites had ik de reviews gelezen en daar `n beetje huiverig geworden van de reacties wat betreft de Russen, wij waren met 4 Nederlanders en de rest Russen, nou totaal geen overlast gehad. Volgend jaar hoogstwaarschijnlijk weer!

Gereisd met partner in mei 2015

Wij gaan nooit meer hier naartoe.

J.Visser, 12-5-2015

Hotel Otium Gul Resort is een vrouw-onvriendelijk, puur op de russisch toerist gericht hotel. Iedereen begint je in het russisch aan te spreken en spreekt ook nauwelijks engels of duits.

het eten is zeer eenzijdig en ook nauwelijks warm.

Gereisd met partner in april 2015

was super echt leuke 14 dagen gehad

sonja delahaye, 31-10-2011

Van russen hadden wij geen last zeer vriendelijk personeel,alles was verzorgd en het eten was voldoende, thuis eten we ook maar vlees of vis?wij komen hier zeker terug maar spijtig genoeg heeft onze touroperator het hotel niet meer!
Gereisd met partner in oktober 2009

Top-ligging, direct aan strand, alle faciliteiten

Duco, 12-8-2011

Het hotel ligt direct aan strand, waar je ook drankjes kunt halen en gratis van de ligbedden gebruik kunt maken. De ligging: wandelen naar het centrum/winkel-gedeelte van Kemer is toch zeker 25 minuten. Voor ons geen probleem. Het heeft een buitenzwembad met verschillende barretjes/terrasjes met voldoende schaduw, bij het zwembad en het strand. Ook is er fitness en tafeltennis aanwezig. s avonds vanaf 23:30 is er een kleine disco disco die aan het strand, zodat de hotelgasten er geen last van hebben.Aan de overkant van de weg ligt het 'gul resort' hotel, waar je ook gebruik mag maken van alle faciliteiten.

De prijs/kwaliteit was voor ons erg goed: wij betaalden 470 euro voor 14 dagen als ik me niet vergis.

Het eten vonden wij erg lekker, s'avonds verschillende soorten vlees/vis - bij het buffet waren altijd watermeloen en veel soorten chocola. Ook is er genoeg keus.

De kamers hebben goede bedden met hard matras, ligbad met douche, airco, tv en haarföhn en koelkast (handig).

Gereisd met vrienden in juni 2008

"Dit nooit meer"

Yvonne Eggen, 5-11-2009

Hotel was gericht op vrouwen. Personeel maar vooral de managers waren er op uit om met de Europese toeristen sex te bedrijven wat bijna dagelijks gebeurde! Erg onaardig tegen mannelijke gasten. Koffie en alcohol en frisdrank is naar mijn mening aangemaakt en verdund met water en van een zeer goedkope kwaliteit.

Verder was op een van onze laatste dagen een hele grote groep Turkse gasten gekomen (cursus of symposium?) die zich erg onbeschoft gedroegen en waar niets van gezegd werd door het management. Zij waren 's-avonds zeer luidruchtig op het terras zodat de andere gasten van ellende wegvluchten. Het management gaf deze groep een voorkeursbehandeling en bedienden deze groep op hun wenken. Zeer discriminerend.

Kortom een zeer slecht hotel!

Gereisd met partner in november 2009

Graag nog eens!

HInneman E., 15-7-2009

Was super, leuke en ruime kamers, vriendelijk personeel,veel ruimte en geweldige massage voor maar 30 euro xtra ,zeker doen! xxx
Gereisd met partner in juli 2009

Gastvriendelijk? Wat is dat?

J-P, 7-7-2009

De ligging is goed. Direct aan het strand (privestrand) en het centrum van Kemer is zelfs op loopafstand. Maar een hotel moet meer hebben dan een goede ligging. Vrij moeilijk engels en zoals op de site van touroperator staat vermeld dat ze Nederlands spreken is helemaal niets van waar. Hallo, Goeiemorgen ed krijgen ze hun strot ook niet uit en ze zijn alleen vriendelijk tegen russen. Eten is k*t en de matrassen zijn als bakstenen. We hebben er weinig voor betaald (8 dagen voor 500 pp) Maar betaal er aub niet meer voor, want dat is dit hotel niet waard! Gelukkig dat mijn vrouw en ik veel weg zijn geweest (Olympus, Phaselis, Myra en Kekova, want van het hotel moet je het niet hebben!
Gereisd met partner in juli 2009

Wederom geweldig

Bento, 11-6-2009

We gaan al vijf jaar naar het zelfde hotel net als in mei dit jaar. Wederom was het een geslaagde vakantie. Er wordt hard gewerkt aan het hotel op dit moment. nieuwe restaurants, grotere tuin, nieuwe strandbedjes, kinderspeeltuin, enzovoort. Ze zijn het hotel echt aan het opplussen. Ook het eten was weer beter dan de vorige keer. Ik heb al verschillende beoordelingen hier gelezen over Grand Gul en ik zie daar dingen die ik niet kan thuisbrengen, in geen vijf jaar. Iedere keer als we er zijn zie ik geen brutale russen, vervelend en chagerijnig personeel, slecht eten??, misschien toeval?? In ieder geval gaan we in oktober weer, zojuist geboekt.
Gereisd met partner in mei 2009

schitterend voor herhaling vatbaar

linda, 17-5-2009

We hebben genoten.Het personeel was vriendelijk en hartelijk.het eten reuze gevarieerd.De kamers schoon.Kort om zeker voor herhaling vatbaar(ik heb de beoordeling voor de vakantie beken en begrijp echt de negatieve reacties niet)
Gereisd met vrienden in mei 2009

onvergetelijke vakantie!

Paul Wolfvelde, 4-5-2009

We genoten ten volle! Alles was prima in orde! Heel vriendelijk personeel, propere kamers, lekker eten met heel veel variatie. Het buffet was veel te groot volgens aantal mensen.

Het was er rustig en het weer viel super mee. Het personeel deed er alles aan om alles netjes te houden, de hele dag werd er overal schoongemaakt.

We zouden wel niet in het hoogseizoen gaan want dan zou het veel te druk zijn en ook veel te warm. En doordat de bar in het midden ligt en tot de bovenste verdieping open is, is er dan 's nachts zeker veel lawaai

Nog dit: als je zelf vriendelijk bent, dankbaar en respect toont, dan krijg je dit meestal terug!

Gereisd met vrienden in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Otium Gul Beach Resort in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Otium Gul Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Otium Gul Beach Resort scoort een 7.32 uit 10 op basis van 63 reviews.