Hotel Mr. Crane ***

Mr. Crane
6,1

19 reviews over Hotel Mr. Crane in het Nederlands

geen aanrader, vooral niet voor jonge gezinnen

Gigi, 29-9-2009

Wij hadden geboekt voor 8 dagen. Kamer was slecht onderhouden, klein en muf. Gebrek aan hygiene bleek uit de schimmelplekken op de slaapkamermuren en de vieze badkamer. Lakens e.d. werden niet dagelijks verschoond. Je boekt weliswaar een 3-sterrenkamer maar hygiene mag je bij ieder hotel zeker wel verwachten. Problemen met airco gehad, wel opgelost. Eten was simpel, maar van een 3-sterrenhotel hoef je geen 5-sterrenbuffet te verwachten. Medewerkers waren over het algemeen vriendelijk en maakten lange dagen (ook 's nachts aan het werk in de kamers van de Russinnen, het was net een bordeel). Russen waren er in overvloed en zwaar storend. Onze gsm is zelfs gejat door een Rus, we hadden een vermoeden wie het kon zijn en na veel aandringen bij de manager en tussenkomst van de politie is het uiteindelijk terugvonden in de safe van die Rus. Achteraf is het geen leuke vakantie geweest, geen aanrader, vooral niet voor families met jonge kinderen. We gaan er in ieder geval nooit meer naar toe.
Gereisd met partner in augustus 2007

Tevreden

Desiree, 30-12-2008

We hadden problemen met de bedden en de airco, maar het werd netjes opgelost. Keiharde muziek bij het zwembad stond tot 's nachts aan, dat was een minpuntje. Ligt erg dichtbij het gezellige centrum.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

T. Leijen, 20-8-2007

's-morgens om 04.30 arrive. Op de vraag om iets eet of drinkbaars wees men op het tapwaterreser-voir beneden.

De kamers :aan de krappe kant.

Personeel: behulpzaam, 2 obers die Engels spreken en tolkten toen de laatste dag lekkage ontstond in de badkamer.

Na 5 keer aandringen pas schoon, na een woordenwisseling met de balieman die alles beloofde, zelfs de wake-up call had hij vergeten.

Het eten: goed en gevarieerd, werd er (ook) aan restverwerking gedaan in salades of soep. 's-middags aardappelpuree was 's-avonds aardappelsoep, niets mis mee,kom d'r maar op!

De Russen:gezien dat er geen dankjewel vanaf kan naar het personeel, geen last oid gehad.

Met onze Russ. buurman leuke gesprekken gevoerd in het Engels.

De kleinschaligheid,de drankjes maakt het gezellig evenals de muziek.

Qua prijs/kwaliteiet prima, maar wij kiezen een volgene keer toch iets anders.

Gereisd met partner in augustus 2007

petra en moreno zavatti, 17-8-2007

het is 1 schande dat nederlandse/turkse touroperators dit hotel nog in hun pakket hebben, het hotel is 1 bordeel vol met russische vrouwen, het eten was varkensvoer, personeel sprak geen woord engels, en de obers waren alleen maar geinteresseerd in de russische vrouwen/meisjes !!! manager en receptie spraken ook geen woord engels, en zelfs de manager zijn russische hoer kwam over om hem 2 weken te verwennen te gek voor woorden !!! er was niets te doen in dat hotel niets voor kinderen maar ook niet voor de volwassenen, tot 22.00 was het gratis drinken, en daarna was er dus niets meer te doen in het hotel

dit hotel moet alleen voor russische mensen zijn, want andere natinaliteiten voelen zich hier echt niet happy.....het is echt weggegooid geld geweest, en daar werk je niet 1 jaar voor !!!

Gereisd familie in augustus 2006

Bas Meijerink, 4-8-2007

Ik vond deze vakantie wel mooi.

ze hadden er lekker bier!

alles was top, alleen dat de hotel medewerkers geen engels konden!

En de airco op onze kamer deed het 2 dagen niet, en de monteur zei dat die het deed terwijl dat niet zo was.

maar verder was alles mooi!

Gereisd familie in augustus 2007

Yavario, 28-7-2007

We zijn net terug uit deze hotel. 14 dagen voor 550 euro p.p all in. waar vind je voor deze prijs een all in hotel midden in het hoogseizoen??

Sommige mensen lopen te klagen of ze een 5 sterren ultra hebben geboekt!!

Prijs kwaliteit verhouding was redelijk. Eten was er genoeg voor iedereen, Het personeel was zeer aardig, behulpzaam en kindervriendelijk.

Veel Russen, so what? die weten zich tenminste te gedragen en zuipen zich niet de hele dag lam zoals menigeen westerse toerist

kort samengevat zijn de voordelen:

Prijs/kwaliteit is redelijk,

Zeer vriendelijke personeel,

Veel russen (dus geen lallende schreeuwende hollanders of duitsers),

De ligging van het hotel,

Nette schone kamers met airco en balkon.

De Nadelen:

Weinig variatie in het eten,

Geen lift aanwezig,

Geen sterke drank tijdens de maaltijd,

De koffie en de frisdrank was van slechte kwaliteit.

Gereisd familie in juli 2007

Carla Arnoldus, 28-7-2007

Ik ben naar Mr. Crane geweest met 2 vriendinnen. Eten is zeer slecht, personeel is zeer onvriendelijk en het is daar erg vies. Het enig wat goed is, is de ligging van het hotel. Er zijn daar erg veel irritante russen aanwezig en die drinken en eten alles op, zodat er voor de rest weinig overblijft. Mijn conclusie is nooit meer en absoluut geen aanrader.
Gereisd met vrienden in juli 2007

Chantal, 12-10-2006

wij zijn sept 2006 in dit hotel geweest. we kregen een slechte kamer zonder airco en warm water. de schimmelplekken waren ook niet smakelik om te zien. mijn vriend heeft een darminfectie over gehouden aan deze vakantie. alles zat tegen.

Tip: boek geen excursies bij de lokale organisaties want ze naaien je echt. je kunt veel beter zelf de excursie boeken die je wilt doen.

Het personeel loopt de hele dag te zuchten omdat ze te weinig slaap krijgen. ook zijn we regelmatig uitgeschreeuwd door het personeel, net zoals ze dat bij andere gasten deden.

Bij ons vertrek troffen we kakkerlakken aan in de kamer. complimenten voor de schoonmaak!!

Het strand is ruim 2x zo ver als in de brochure.

Gereisd anders in oktober 2006

van horne, 2-10-2006

Net terug uit dit hotel, hele hotel zit vol met arrogante russen.Eten is waardeloos. Zitten hoertjes in het hotel. Strand is 1 km van het hotel en het busje rijd als hij zin heeft.Met HTC geweest,maar die gaat schijnbaar failliet,word overgenomen.
Gereisd anders in oktober 2006

Mehmet&Annemieke, 22-9-2006

Vorig jaar geweest, en dit jaar opnieuw. Ik vind het gewoon een goed en mooi hotel, met zeer vriendelijk personeel. Het is wel waar dat het eten dit jaar iets minder van kwaliteit was, maar nog steeds uitgebreide maaltijden (voornamelijk de salades e.d). Wel weinig variatie, maar sommige dagen echt fantastisch eten dan weer wat minder. Verder vond ik de schoonmaak niet perfect, weinig verandering van lakens, maar wel elke dag schone handdoeken en schoonmaak van de kamer. Er waren veel Russen, maar op zich weinig last van (buiten wat arrogantie). Absoluut de moeite waard om nog een derde keer heen te gaan! Wel degelijk een aanrader wat ons betreft.
Gereisd met partner in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mr. Crane in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mr. Crane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mr. Crane scoort een 6.05 uit 10 op basis van 21 reviews.