Hotel Mirada Del Mar *****

7,6

80 reviews over Hotel Mirada Del Mar in het Nederlands

geen airco

Hansz, 16-10-2012

Ondanks redelijk hoge temperaturen , buiten ca 30 ,in de kamer 27 C was de airco uitgeschakeld ,blaast alleen lucht rond ,koelt niet. Kamers zijn voldoende ruim ,matig tot slechte bedden. Basic ingericht ,verwacht geen luxe of design. Diner buffet voldoende uitgebreid en warm. Ultra all incl is geen ultra . Buitenlands gedestil. en verse vruchtensappen moet betaald worden evenals gebruik tennisbanen overdag. Was met groep van ca 20 mensen, tafel apart houden voor gezamelijk diner ging moeizaam en lukte niet altijd. Avond animatie bestond uit de gebruikelijke flauwe shows met spaarzaam live muziek. Bij dit hotel is het het meestal net niet.
Gereisd met vrienden in oktober 2012

Ga wel all-in, want drankjes zijn NIET te betalen!

Marisa Kramp, 9-4-2012

We hebben een rondreis gehad en dit was HP. Drankjes kwamen er dus los bij. In dit hotel was dat erg duur. Alles is in $ Dollars. Een fles water kost $ 3,50 voor 1 liter en een biertje kost $ 6,00. Hotel zelf was wel prima!
Gereisd met vrienden in maart 2012

Super, een paradijsje direct aan strand gelegen.

Fam Bentlage, 14-8-2011

Mirada del mar heeft echt aan al onze verwachtingen voldaan. Groot maar erg mooi resort.Hotel zag er schoon uit,mooie hotelkamers, werden iedere dag gepoetst en schone handdoeken. wij hadden een familiekamer, erg leuk met een tussendeur en een trapje naar de kamer met 2 eenpersoonsbedden (voor de kinderen) Hotelpersoneel spreekt redelijk duits of engels, maar we konden ons goed verstaanbaar maken. Wel erg veel russen maar geen last van gehad, gewoon links laten liggen. Iedereen weet nou eenmaal hoe ze zijn. Als je tegen personeel zegt dat je uit Nederland komt en een praatje maakt doen zij dat ook!!!!! Vinden dit zelfs ook leuk, maar je moet zelf het initiatief nemen. (de Russen doen dit niet) dus hier is het personeel ook een beetje op afgestompt. Verder super mooi hotel, wij hebben helemaal geen last gehad van het congresgedeelte, ligt toch apart. Verder super lekker eten, je kan iedere dag wel iets anders eten, ook super ontbijt. Het strand is heerlijk, en een leuk animatieteam TOP
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Erg veel Russen...

Melanie Jansen, 9-5-2011

We zijn net terug van een 8 daagse vakantie in Mirada del Mar. Hele leuke vakantie gehad! Op het hotel is niets aan te merken, de kamers zijn mooi, netjes en schoon, het eten is lekker en gevarieerd en het personeel is vriendelijk en werkt hard. Alleen erg jammer dat je niet met ze kunt communiceren ze spreken alleen Turks en Russisch. Wat Russen betreft, voortaan zullen wij zeker eerst kijken naar welk type mensen er vooral naar het park gaan. Wat een vreselijke mensen zeg, luidruchtig, chagarijnig, asociaal! Ze scheppen bergen eten op en laten het vervolgens onaangeroerd staan, ze zullen je nooit groeten of contact maken, een drama! Op den duur ga je je er echt aan ergeren! Voor de rest super vakantie, het animatieteam was ook erg goed en lekker weer gehad! Wel af en toe bewolkt doordat je in de bergen zit...

Al met al zullen we er nooit meer naartoe gaan!

Gereisd met vrienden in april 2011

Geen Tweede keer

Kral, 7-5-2011

Hotel is mooi maar jammer dat het een congres hotel is .Zeker geen 5 sterren en zeker geen Ultra en helemaal niet kindvriendelijk personeel is niet vriendelijk Hotel klanten bestaan meer uit mannen dan vrouwen of gezinnen dus als je toch beslist om erheen te gaan vraag eerst of er een congres is in de periode dat je gaat Wij zijn voor 9 dgn gegaan waarvan er 6 dgn volgeboekt was voor Congres dus wij waren meer buiten het Hotel dan in het Hotel, kamer was netjes en schoon daar geen problemen mee tevens eten was ook wel redelijk maar eentonig bijna elke dag het zelfde.Animatie team stelde niks voor ,Russen ook aanwezig maar waren dit keer wel de Nette Russen geen problemen mee

Ook een punt is dat de reisleider van onze touroperator geen een keer langs is geweest.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Vrouw onvriendelijk hotel!

Marsaf, 4-5-2011

--punten

Dit is een congres hotel.Zeker geen 5 sterren.

Geen schoon hotel vooral het binnenzwembad,sauna en de toiletten zijn echt vies. Kamer is smoezelig en wordt niet goed schoongemaakt.

Hotel wordt bezocht door vnl turkse mannen die een training volgen. Veel van deze mannen zijn echt ongemanierd en smerig.De sauna zit gelijk vol als er een vrouw in badkleding zit. Roosters vh binnenzwembad zitten los erg gevaarlijk voor de kinderen. Buiten liggen de elektriciteitsdraden er gevaarlijk bij. Animatie stelt echt niets voor. Aquapark ligt echt afzonderlijk. Dus ver uit het zicht.

++punten. Er is altijd voldoende eten. Weinig lege bakken. Personeel werkt hard en ze zijn super vriendelijk.Kamer met zz is oke. Conclusie voor ons geen 2de keer meer.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

dit was een eenmalig bezoek aan Mirada del Mar!

Astrid, 9-10-2010

Hotel met zeer veel russen,irritant volk. Ook was onze kamer slecht. Kei-harde bedden,een bad was lek was en niet erg schoon. Het eten was matig. Veel hetzelfde en vaak koud. De a'la carte restaurants zijn een aanfluiting. Je mag alleen een keuze maken uit 3 soorten vlees bij het hoofdgerecht en het is niet lekker. De entourage is sfeerloos en veel is stuk (kinderspeelplaats..bijna niks doet het)

In het zwembad doet niemand kleine kinderen zwemluiers aan,dus je kan wel bedenken wat er zo nu en dan gebeurd..niet erg fris. Onze dochter had altijd netjes zwemluiers aan.

Al met al..we gaan NOOIT meer naar Mirada Del Mar!

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

heerlijke vakantie!!!

frank, 16-9-2010

Hotel Mirada del Mar heeft aan al onze verwachtingen voldaan. Dit is een zeer goed georganiseerd hotel. Serviceniveau, kwaliteit maaltijden zijn uitstekend. Mooi om te merken dat bijvoorbeeld de keukenbrigade echt met plezier en trots werkt....en dat proef je! De ligging is bijzonder mooi. Heerlijke zwembaden waar altijd bedjes beschikbaar zijn. Ook op het strand altijd bedjes beschikbaar. Hier dus geen handdoekleggerij!! Prima sfeer, weinig Nederlanders, maar daarvoor gingen wij ook niet naar Turkije:). Samengevat: een aanrader van de bovenste plank!!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

supperrrrrrrr vakantie gehad!!!

m, 5-9-2010

supper mooi en netjes onderhouden hotel!er werd genoeg georganiseerd zowel voor jong en oud!!eten was lekker en genoeg keuzes!!wel veel russen, maar absoluut geen last van gehad!!verder personeel dat vriendelijk was, wel i.d.d gebrekkig engels spreken!maar ze doen wel moeite voor je!!verder zwembaden goed onderhouden!de zee was heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!aanrader is, te lopen of te wandelen naar de canyon!!ligt op zo'n 40min loop afstand, met de fiets slechts 10 a 15min!!supper mooi natuur gebied met rotsen en stromend water!!echt supper!!verder aanrader om de jeep safari en de antalya dag tocg te maken!kort om een supper vakantie, voor ieder wat wils, dus wel zeker een aanrader....
Gereisd met partner in augustus 2010

niet super

petra haaima , 12-8-2010

Slecht engels sprekende bediening en receptie, alleen maar turken en russen.hele harde bedden, kamer klein. zwembaden mooi, en meestal leeg. animatie-team voor russen en turken, kinderen van 12 t/m 17 doen nergens aan mee(kan niet). wel een mooii complex, alleen erg ongezellig doordat er totaal geen nederlanders waren.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mirada Del Mar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mirada Del Mar in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mirada Del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mirada Del Mar scoort een 7.59 uit 10 op basis van 95 reviews.