Appartement Minta

Minta
8,2

5 reviews over Appartement Minta in het Nederlands

Danielle, 25-8-2005

Drie weken vakantie gevierd in Minta. Het is een goed onderhouden, gezellig appartement.

Het personeel is erg vriendelijk en vooral heel gezellig. Mede door het personeel heb ik dan ook een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd anders in augustus 2005

Ron en Dolly Valk, 21-8-2005

Wij zijn in oktober 2004 in Minta geweest, en we hebben het erg goed gehad.

Het lopen naar de

stad is goed te doen Prima appartement wij houden niet van de grote resorts en het personeel is erg gastvrij.

Gereisd anders in augustus 2005

karin Versluis, 10-6-2005

Eigenaar zeer gastvrij, leuk personeel, ze doen er alles aan om je verblijf zeer aangenaam te maken. Ligging appartement buiten het centrum aan drukke weg, iets wat wij minder vonden. Mooi zwembad. Aanrader: ga eens ontbijten of dineren in app. Minta, heerlijke echte Turkse gerechten, de chef slooft zich enorm voor je uit voor een lage prijs.
        Gereisd anders in juni 2005

Martijn, 1-6-2005

Een erg knus en klein familie appartementen complex. Het licht wel een stukje buiten het centrum van Kemer maar is wel te belopen. Het complex is nog niet zo oud en heeft mooie kamers. De appartementen liggen langs de doorgaande drukke weg naar Kemer toe en wanneer je deze weg oversteekt sta je al op het mooie (kiezel)strand. Het appartement heeft een klein maar lekker zwembad. De personeelsleden zijn erg vriendelijk.
            Gereisd anders in juni 2005

Gerrisca Droppert, 26-4-2005

Gezellige appartementen, gezellig familiebedrijf. Klein appartementencomplex. Ligging buiten centrum. Aan overkant van de straat ligt de zee.
              Gereisd anders in april 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Minta bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Minta in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Minta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Minta scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.