Hotel Meder Resort *****

7,4

486 reviews over Hotel Meder Resort in het Nederlands

Heerlijk

Regine de Wit, 25-5-2017

Heerlijk, dicht bij het centrum, dicht bij de stad.

Veel Russen maar ja als de Nederlanders weg blijven.

Toen we geboekt hadden later pas de recensies gelezen en dat was niet altijd heel positief. Zijn 10 dagen in mei geweest en gaan in september zeker weer.

Wel een aandachtspunt op de kamer werkt de airco niet.

Gereisd met partner in mei 2017

Prima prijs kwaliteit

Sandra, 28-8-2016

Goed hotel op een prima ligging. 5 min van het strand en 7 min van het centrum. Lopen is sneller naar het strand dan met de shuttel. Vraag voor dat je naar het strand gaat om een kortingspas voor op het strand. Bij de strandtent (my beach) kan je dan namelijk 20% korting krijgen. Personeel houdt zich alleen bezig met Russen en Turken. De muziek stond vrij hard bij het zwembad, waarvan de boxen pal voor het kinderzwembad stonden (veel Turkse muziek). Mooi groot zwembad. Eten was prima alleen niet altijd warm vaak lauw. Kamers in goede conditie met BVN tv. Vraag alleen bij aankomst als je incheckt om een kamer met balkon. Die zijn er namelijk niet veel. Buiten zitten kan of bij het zwembad op de ligstoelen of voor het hotel op de trap. In de lobby is het altijd druk omdat je daar de beste WiFi hebt. Je moet echt zoeken om een stoel.
Gereisd met partner in augustus 2016

Nooit meer zelfs niet gratis

Familie uit Tilburg, 6-7-2016

Hotel en kamers waren goed. Airco slecht als je de koelkast open zet is het koeler. Geen variatie in het eten, alles lauw en soms koud. s' avonds was er geen mogelijkheid om buiten te zitten en was je verplicht om binnen aan de bar te zitten. Het was gezellig druk aan het zwembad zeker we zaten zeker met 6 mensen en dat bijna een week lang. Na 1 week kwamen er meer gasten uit Kazachstan Iran Oekraine en Turkey. We zij hier 15 dagen geweest en na 3 dagen was het al aftellen om naar huis te gaan.Personeel spreekt bijna geen Engels. Animatie zeer slecht spraken ook geen Engels. Kortom 1 van de slechste vakanties die we ooit hebben mee gemaakt. Voelde me een beetje op mijn werk, buiten roken voor de ingang van het hotel op het trapje zitten.
Gereisd met partner in juni 2016

3 sterren waard!

Swili, 12-8-2015

Net terug van 1 week all in te Meder. Bij aankomst kregen we een blauw bandje, en blijkbaar is dit de standaard All in terwijl er ook een rood bandje bestaat (Ultra All Inn) maar dit kan onze touroperator niet worden geboekt. Maw betalende kluis in de kamer aan €2/dag, enkel locale vodka en cocktails, dus geen lokale whisky, per handdoek dient er een waarborg van €10 te worden betaald, geen informatie bij aankomst, enkel 1 blad dat u in de handen wordt geschoven. We waren met 3 vrienden op 1 kamer. De kamer was ok, geen balkon en werd dagelijks gekuisd. Airco matig maar ok indien de 2de sleutel constant in het slot blijft steken. Zwembad ook goed, maar voor mensen met kinderen was dit mini kinderzwembad zeker niet genoeg. Ook overal even diep, dus voor kinderen van 5-9 is dit wat gevaarlijk. Animatie was overdreven slecht, elke dag EXACT hetzelfde gedurende 30mins.Eten was ok, voor '5' sterren weinig keus en variatie. Airco in de lobby uitgeschakeld vanaf 21h dus om te stikken
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Niet voor herhaling vatbaar

Celine, 7-8-2015

7/8/2015 . Wij zijn net terug van 8 dagen vakantie in dit hotel , -baby's kan je nergens verschonen , alleen op je hotel kamer! Eten elke dag het zelfde, personeel loopt met een lang lip rond, als je u baby haar of zijn eten wilt opwarmen op 25 sec krijg je 50 sec zo 8 dagen lang ! Om stress van krijgen!! Personeel kent geen Engels .mieren op je hotelkamer. Balkon zonder tafel kan je amper zitten te klein.oud hotel vanbinnen! Airco op kamer Bolt van geen kanten , binnen geen airco by restaurant . Zo goed als geen animatie . Elke dag zelfde muziek aan het zwembad , zwembad op zich is wel af en de stad ook !!! Wy hebben meer buiten ge eten opzich zonde want je hebt all in , niet kind vriendelijk !!!!zeker niet ! Saai hotel zeker geen 5 sterren waard minsten 3a4 ! Zowizzo ga ik er nooit meer terug dan kies je beter een andere met meerluxe !!!!
Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Fantastische vakantie!!!

Kiara marci, 31-7-2015

ik snap niet waarom sommige mensen hier slechte dingen over dit hotel neer schrijven wij verbleven hier van 23/7 tot 30/7 en hebben hier een heerlijke vakantie beleefd dit hotel is echt een aanrader alles is er proper , goed eten , leuke sfeer. Het strand is op 10 minuten wandel afstand maar je kan er ook heen met een busje van het hotel uit , op 10/20 minuutjes wandelafstand kom je aan een grote winkelstraat waar er hele leuke winkeltjes zijn en waar je ook natuurlijk leuke bar's vind het is gewoon een hele gezellige stad! Wij gaan er zeker nog eens terug heen! Super hotel !!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

is géén 5 sterren waard!

Bals Simone, 13-10-2014

Eerste 2 nachten op een familiekamer moeten slapen terwijl we 2 kamers (met opleg voor 1 persoon hadden betaald! Daarna verhuisd naar 2 aparte kamers Zonder airco terwijl de temp. tussen de 32 en 35°was??? Gereclameerd aan de balie, doch tevergeefs Bleek dat er nergens geen airco was!!! Onbegrijpelijk.Véél te luide muziek aan het zwembad, dat kan toch wat zachter. Animatieteam trok ook op niets, aquagym??? waren wat kinderlijke gebaren en belachelijk.

Het buffetrestaurant was goed, keuze genoeg maar de dranken waren lauw . Roséwijn of witte wijn moet koud zijn!

Neen, daar gaan we niet meer naartoe. Touroperator, schrappen van jullie lijst zou ik zeggen!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

dit nooit meer

wim en chantal, 14-10-2013

dit hotel is absoluut geen 5 sterren waard.We zaten op het 4 verdiep en er kwam plots geen water meer uit de kraan als we douchten .en als we vertrokken s morgens heden we zelfs geen warm water .GEEN airco !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Het eten was koud en iedere dag het zelfde eten .zelf een sneedje kaas kon je daar krijgen .De vloer in de eetzaal was ZEER vuil !!!!!!We denken dat het maar min.2 sterren waard is .
Gereisd met partner in september 2013

Nooit, nooit, nooit nooit meer!!!

Cem Cecen, 10-10-2013

Ik heb een hoop hotels meegemaakt met minder sterren ook maar dit hotel slaat echt werkelijk alles.

Airco die niet aangezet wordt (centraal gestuurde systeem) om kosten te besparen. Als je dan belt naar de receptie komt er een zogenaamde monteur die verteld dan dat hij na een uur van zelf gaat werken terwijl hij de hele nacht warme lucht staat te blazen. Tig malen met de receptie gebeld om dit probleem aan te geven maar werd niets aan gedaan. We gaan er naar kijken was de antwoord 8 dagen lang!

Binnenbad was leeg. De reden was dat hij alleen de wintermaanden gebruikt kon worden???

Er was geen animatie, niet voor oud en ook niet voor jong!

Personeel erg chagrijnig, ondanks je dagelijks een fooitje achter liet zullen ze je niet een keer vragen of je wat wil drinken maar de russen worden op handen en voeten gedragen. Tafels worden gedekt met wijn glazen en de gevulde bierglazen staan te wachten totdat men komt aanschuiven.....

Eten was erg eentonig, koud en smaakloos.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Nooit meer!!!!!

Karina Çeçen, 9-10-2013

Vreselijk hotel!!!! En zeker geen 5 sterren waard, 2 sterren waardig

Eten was oud, lauw en geen variatie

airco deed het niet, chagrijnig personeel (alleen aardig voor de Russen)

binnenbad was leeg, geen animatie

en ook zeker niet kindvriendelijk!!!!

slechte doorgezakte bedden

Er waren mensen voor de 3e keer, die gaan ook nooit meer terug

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Meder Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meder Resort in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meder Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Meder Resort scoort een 7.38 uit 10 op basis van 499 reviews.