Beoordelingen Hotel Meder Resort*****

Meder Resort*****
491 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Meder Resort*****
Merkez Mah. Barismanco Cad., TR-07300, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meder Resort***** in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meder Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Meder Resort scoort een 7,2 uit 10, op basis van 491 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meder Resort***** in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meder Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Meder Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 159 vakantiefoto's van Hotel Meder Resort***** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Meder Resort***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Turkije. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mediterraan. Vergelijk Hotel Meder Resort***** met andere accommodaties in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük.
Even geduld a.u.b.

7,1
6,4
8,1
6,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Okt. 2013
"Nooit meer!!!!!"vertalen
Karina Çeçen

09-10-2013 Vreselijk hotel!!!! En zeker geen 5 sterren waard, 2 sterren waardig
Eten was oud, lauw en geen variatie
airco deed het niet, chagrijnig personeel (alleen aardig voor de Russen)
binnenbad was leeg, geen animatie
en ook zeker niet kindvriendelijk!!!!
slechte doorgezakte bedden
Er waren mensen voor de 3e keer, die gaan ook nooit meer terug

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Nooit, nooit, nooit nooit meer!!!"vertalen
Cem Cecen
1,0

10-10-2013 Ik heb een hoop hotels meegemaakt met minder sterren ook maar dit hotel slaat echt werkelijk alles.

Airco die niet aangezet wordt (centraal gestuurde systeem) om kosten te besparen. Als je dan belt naar de receptie komt er een zogenaamde monteur die verteld dan dat hij na een uur van zelf gaat werken terwijl hij de hele nacht warme lucht staat te blazen. Tig malen met de receptie gebeld om dit probleem aan te geven maar werd niets aan gedaan. We gaan er naar kijken was de antwoord 8 dagen lang!
Binnenbad was leeg. De reden was dat hij alleen de wintermaanden gebruikt kon worden???
Er was geen animatie, niet voor oud en ook niet voor jong!
Personeel erg chagrijnig, ondanks je dagelijks een fooitje achter liet zullen ze je niet een keer vragen of je wat wil drinken maar de russen worden op handen en voeten gedragen. Tafels worden gedekt met wijn glazen en de gevulde bierglazen staan te wachten totdat men komt aanschuiven.....
Eten was erg eentonig, koud en smaakloos.

met partner, Sept. 2013
"Beste een aardig hotel maar geen topklasse"vertalen
pelt13
8,0

21-09-2013 Dit hotel is best redelijk.
Het eten is vrij eenzijdig meestal kip.
Zeer veel Russen maar daar hebben wij niet echt last van gehad.
Weinig Nederlanders.
Jammer dat het hotel niet direct aan zee ligt.
Grote nette kamers.
Slechte airco.

met partner, Sept. 2013
"Geweldig!!"vertalen
vWijk
8,0

04-10-2013 Het strand is om 5 minuten lopen en verder is er een busje die om de 15 minuten gaat naar het strand, dan zit je ongeveer 2 min in voordat je in het strand bent. Het centrum (winkelstraat) is niet ver lopen en van alle gemakken voorzien. Excursies boeken is wel aardig prijzig bij touroperator, bv de Dolfijnenshow is te boeken voor €39,- pp. terwijl er bij de Dolfijnenshow het €12 pp is en het is maar 5 minuten lopen..
Het zwembad is super lekker en de kamer zijn echt zoals het op de foto's staat, geweldig! Schoonmaak kan niet beter, daarbij werkt het personeel keihard om je te helpen. Het animatie is ook erg goed en wilt je altijd op je gemak stellen. Er zijn inderdaad wel veel Russen maar daar heb je geen last van. Wij vonden het een super vakantie!!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Heerlijke vakantie"vertalen
Monique en Arjan
9,0

10-09-2013 Wij snappen niet dat er zulke slechte recensies worden geschreven over Meder Resort. Wij hebben in ieder geval een heerlijke vakantie gehad. Prima eten, prachtige grote kamers, heel schoon, mooi zwembad en het personeel was over het algemeen erg vriendelijk. Er waren wel redelijk veel Russen, maar hier hebben wij geen enkele last van gehad. Met de "groep" Hollanders hebben we het erg gezellig gehad.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Goed hotel"vertalen
erwinlokate_1
9,0

18-07-2013 We gaan al jaren naar Turkije en ik had de beoordelingen gelezen en ik dacht ik zie het wel want er zaten toch wel slechte beoordelingen bij maar gelukkig ook goede beoordelingen nou het is mij erg mee gevallen. Het is een wat kleiner hotel maar ze zijn allemaal wel erg vriedelijk daar. Eeen glimlach geeft al gauw een glimlach terug. Erg kind vriendelijk onze dochter van 9 heeft zich prima vermaakt. Er waren wel veel russen maar wij hebben geen last van ze gehad. Het eten was goed.

met partner, Mei 2013
"Heerlijk hotel,"vertalen
chris de haan
8,0

19-09-2013 alles was goed . jammer dat 90 % van russische afkomst was , maar we hebben daar totaal geen last van gehad.heb wel voor de avond een terras buiten gemist, maar dat is er misschien niet in het voorjaar

met partner, Okt. 2012
"Nooit meer"vertalen
Ayf
4,0

11-10-2012 Airco werkt niet, chagrijnig personeel. Betalen voor de kluis.minibar wordt 1 keer per week gevuld. In disco ook betalen. Eten standaard kip en vis. Kemer kleine stad, heel erg duur voor shoppen

met partner, Aug. 2012
"Geen 5 sterren waard"vertalen
Melissa
3,0
8,0

18-08-2012 Chagrijnig personeel bij het restaurant, de lobbybar en de receptie , bij de receptie gaa ze er van uit dat iedereen russisch spreekt/begrijpt, vieze handdoeken krijgen van de kamermeisjes etc. Ben vorig jaar in een 4sterren hotel in turkije geweest en die was 1000 malen beter dan dit hotel!

met vrienden, Juli 2012
"Fantastische plek"vertalen
De Ridder lutgarde
9,0

31-07-2012 We zijn terug, het was een zeer geslaagde vakantie in het Meder Resort!!!
We boekten 2 twee persoonskamers, toen we aankwamen kregen we de keuze om nog een familiekamer te nemen, daar kregen we dan extra voordelen bij! Er ging zelfs iemand mee naar de familiekamer om alles te tonen en ook uit te leggen dat we één van onze kaarten continue konden gebruiken voor de airco aangezien we er toch 4 hadden! Het was voor ons de eerste maal dat we naar Turkije gingen, voor ons is Turkije en het Meder Resor te Kemer echt prima meegevallen. Vlakbij het strand, ook ideaal om 's avonds nog eens een wandeling naar de winkeltjes te maken. Lekker eten, nette kamers, proper zwembad, genoeg ligzetels aan het zwembad en aan het strand waar men ook gratis eten en drankjes kon krijgen. Daar bovenop kregen we de zon er nog gratis bij, dus...........

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Bezienswaardigheden in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?