Hotel Marti Myra Holiday Village *****

8,7

284 reviews over Hotel Marti Myra Holiday Village in het Nederlands

Geweldig familie resort

Fam. Baan, 14-5-2016

Ruime kamers, bruine tinten, hoort bij de uitstraling van het park. Goeie bedden. Groen park, ruikt heerlijk naar bloemen. Eten goed. Personeel vriendelijk. Werken hard. Geen russen, wel Oekraïners. Geen last, maar op hun tafel maken ze hun eigen buffet en laten dan de helft staan. Animatie is jong en enthousiast en heel persoonlijk. Elke avond wat te doen. Schoonmaak tijdens verblijf is minder. Wij pakten zelf schone handdoeken enz van de wagen die op de galerij stond. Wij vonden het geen probleem, het was schoon bij aankomst. Laatste dag kwamen ze met z'n tweeën om goed schoon te maken voor de nieuwe gasten. Duikschool aanrader. Heel professioneel, niet de goedkoopste naar eigen zegge, maar zeker wel de beste. 40 min duiken is echt 40 min onder water, ze nemen de tijd en rust. Eerst in zwembad gratis uitproberen. Echt heel goed! Zwerfkatten geen probleem. Er zijn er niet te veel en ze zien er goed uit. Met bus in 50 min in Kemer voor €2,- pp. We komen zeker een keer terug!
Gereisd met oudere kinderen in april 2016
Martı Myra Management, Operations Manager, 23-5-2016

Dear Karin Baan,

Thank you very much for your beautiful and detailed review. We are very happy to read that you enjoyed your stay with us.We are already looking forward to welcoming you back soon!

Warmest regards

Slecht hotel!

Annemarie, 11-5-2016

Wij kwamen op 22 april aan in Hotel Marti Myra, begin meivakantie.

Later bleek dat het hotel pas net geopend was. De helft van de zwembaden gesloten, leeg, zonder hek eromheen. Alle specialiteitenrestaurants gesloten, geen ligbedjes op het strand, strandbar gesloten. Glijbaan gesloten, later wel ongeveer 2 uur per dag open.

Personeel was zeer onvriendelijk, ongeinteresseerd en spreekt vrijwel geen Engels. Eten was redelijk goed, alleen niet veel afwisseling, en niet veel keuze. Niveau van een goed 3-sterren hotel.

Toiletten bij zwembad ofwel gesloten, ofwel zeer vies. Handden wassen niet mogelijk bij damestoilet. Dierentuintje voor de kids was heel zielig, zelfs een dode schilpad die op zijn rug lag. Kinderdisco was er niet.

Miniclub was redelijk OK, niet heel erg up-to-date.

Goede punten:

- Zeer mooie kamer en ruime badkamer

- Het complex ziet er prachtig uit met veel groen en alles mooi aangelegd.

- Mooie omgeving. Tekirova is maar een klein plaatsje, maar dat weet je bij boeking.

Wij hebben ons naar tevredenheid na een aantal dagen om laten boeken naar een ander hotel.

Wellicht dat het later in het seizoen beter wordt, maar wij gaan niet meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016
Martı Myra Management, Operations Manager, 23-5-2016

Dear Annemarie,

We are pleased for giving us your time and writing a comment. According to contract that between us and your agency , the summer season starts in may as you also know. Some of our services did not start yet because of bad weather condition,and after conversation that made you and me slide pool opened , and it serviced between 10:00-12.00 and 14:00-16:00. During you were our Guest, the authorized of rezervation from All tours (which is your agent) had come to control our hotel , and themselves agreed that our beach, restaurants and bars are suitable to use. We are really sorry for you did not enjoy your holiday in our facility.

Kind Regards

Hoeft voor mij niet meer, rus rus niet rustig!

Andre, 7-3-2016

Op zich een mooi resort, prachtig aangelegd in park. Kamers in ieder geval schoon maar zijn wel aan een restyling Over eten niets te klagen, was ruim voldoende , brede keus en warm! Zwembad armoe, enkele gesloten, leeg en vol met troep..

Een bad geopend en in ieder geval schoon, beetje koud. Strand is vol met grote keien, ligstoelen geen probleem. s'avonds gezellig in de lounge en enorme wacht rijen voor de bar, te weinig bediening. Bij het avondprogramma in de andere zaal alleen Russisch, ook de bediening, spreekt amper Engels. Deze mensen hebben geen drang gebruik maar drank misbruik. Ook bij de buffetten het bekende gebeuren, veel opscheppen en weinig eten. Begin november in de regio alles dicht, niets maar dan ook niets te doen. Met de bus naar Antalya meer dan een uur reizen!

Gereisd met vrienden in november 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marti Myra Holiday Village bij:

goed resort met mooie uitstraling.

e buursema, 11-12-2015

Mooie kamers, en goed sanitair. Over het algemeen vriendelijke personeel. Zeker met mooi weer is het geweldig vertoeven aan het zwembad en het strand.

Wat ik minder prettig vond waren de katten in het restaurant, die, als je niet goed oplet, op je tafel springen. Ook jammer dat wij bij het diner buffet, steeds moesten constateren dat het eten koud was. Bij de lunch, was te weinig broodbeleg vonden wij.

Gereisd met partner in december 2015

Heel mooi aangelegd resort

J. Ganzeman, 10-12-2015

Rustig gelegen, mooie appartementen, fantastische locatie
Gereisd met vrienden in november 2015

prachtige accomodatie voor herhaling vatbaar.

mevr. J.A. Dumais, 21-11-2015

We hadden nog nooit een luxe resort genomen, waren veel meer in voor appartementjes en of privé-vakantiewoningen, maar dit vonden we buitengewoon meevallen.

Grote kamers, goede bedden, badkamer met alles erop en eraan, groot balkon. Schoonmaak was top. Aardig personeel, heel voorkomend. Kortom men deed alles om het voor de gasten zo prettig mogelijk te maken. De onmiddelijke omgeving was zeer rustgevend. Mooi park of tuin waarin de hotelaccomodaties waren gebouwd. Soms om bomen heen wat een sprookjesachtig tafereel gaf. Vooral 's avonds met al die verscheidenheid van bomen en struiken waande je je in een klein paradijsje.

Het wilde katten-probleem vond ik minder. Veel te veel van die beesten en storend bij het ontbijt/lunch en diner.

We hadden all-inclusive genomen, maar dat vond ik persoonlijk teveel van het goede. Ben meer voor de kleine restaurantjes van de lokale bevolking.De omliggende dorpen/stadjes waren goed te bereiken met een vrolijk van gordijnen voorzien busje (ben de naam vergeten daarvan) die maar enkele lira kosten om naar je bestemming te reizen. De bushalte ligt pal tegenover het resort.

Kortom een schitterende vakantie!.

Gereisd met partner in oktober 2015

Geweldige plek voor een ontspannen zonvakantie

Wim, 12-11-2015

Fantastische kamers, heerlijk rustig gelegen. Prima eten en drinken. Vlak aan zee.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Geweldig

Florina bouman, 11-11-2015

Oktober is een prettige maand wat betreft temperatuur . Eten en personeel geweldig, supermooie tuin en prachtige kamers. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Heerlijk resort met prachtige zwembaden

Mae, 7-10-2015

Prachtig accommodatie geïntegreerd in een natuurlijke omgeving met heerlijke zwembaden, genoeg ruimte met ligbeden rondom strand, tuin en zwembaden. Goed eten, lekkere ruime kamers, fijne badkamer (goede douche!), prima service. We hebben genoten en hebben helemaal niets te klagen! Het is wel een eind rijden van de luchthaven van Antalya (bijna 2 uur), maar wij vonden het echt waard. De omgeving van Kemer is prachtig groen met de indrukwekkende bergen. Als je naar een resort met veel Nederlanders wil, moet je hier niet zijn, er zijn veel Russen. Wij vonden dat geen probleem (niet te luidruchtig, niet te veel alcohol drinken), veel jonge gezinnen met kleine kinderen.
Gereisd met partner in september 2015
Martin Henke - Operations Manager, Operations Manager, 11-10-2015

Dear maev,

thank you for the evaluation. We are very glad that you liked your stay in our hotel and hope to welcome you again soon.

Have a nice day

Nooit maar dan ook nooit meer

Henk Koks, 23-9-2015

Koud eten, waren de enige twee Nederlanders, veelal russen- roemenen. slechte schoonmaak van de kamers, animatie geheel in het russisch, man geheel naakt op bedje waar niets van gezegd werd,(zie foto) bediening spreekt vrijwel geen Engels, personeel betstaat veelal uit mensen uit Kyrgyzstan, welke overigens wel vriendelijk waren.Ten opzichte van 8 jaar geleden in onze ogen enorm achteruit gegaan . Waarschijnlijk komt er wel een reactie van het hotel dat het allemaal wel goed is, echter dit is onze ervaring en het is zeker geen 5 sterren hotel meer waardig
Gereisd met partner in september 2015
Martin Henke - Operations Manager, Operations Manager, 26-9-2015

Dear Hkoks1959

thank you for the evaluation on Zoover. It is a pitty that you did not like your stay in our hotel. It would have been helpful to tell us about the naked man on the photo when you were here in order to give us the chance to make him dress up. We are alright with toplessness, but not with completely naked people.

Thank you again and have a nice day

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marti Myra Holiday Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marti Myra Holiday Village in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marti Myra Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marti Myra Holiday Village scoort een 8.68 uit 10 op basis van 298 reviews.