Hotel (Maksim) Seker Resort ***

Hotel (Maksim) Seker Resort
(Maksim) Seker Resort
8,3

15 reviews over Hotel (Maksim) Seker Resort in het Nederlands

Niet schoon, vergane glorie, service slecht

V. Jelic, 26-8-2009

Kamer vuil, niet gestofzuigd bij oplevering en rest 11-daags verblijf. vieze vlekken vloer en boxspringovertrek. schimmel rondom bad, douchekop functioneert niet goed.

wasrekje afwezig. Op bovenstaande klachten is geen actie ondernomen!

Veel ligbedden en parasols op strand en poolterras kapot en vies, de ligbedmatrasjes ook smerig (worden niet 's-avonds opgeborgen)

Personeel vaak erg jong/ondervaren. Niet vriendelijk of servicegericht. (bijv. gooien jouw bestelde drankje meer op de counter i.p.v. het beleefd aan te reiken.)

Gereisd met partner in augustus 2009

Veel russen

Colin, 20-4-2009

We gingen er in 2007 naar toe, het viel me ten eerste op dat het eten gewoon slecht was. Maar de animatie was top!

Helaas zijn er door de lage prijs wel heel erg veel russen! er waren maar 10 Nederlandsers/

Gereisd met oudere kinderen in juli 2007

rob, 24-9-2007

het hotel is 5 sterren maar het eten zeker niet weinig verandering
Gereisd met vrienden in september 2007

wendy van der mij, 24-8-2007

net terug van vak na een goede indruk kwam ik er achter dat ik in klein rusland was terecht gekomen en als je van gebakken nieren en lever houd prima vertoeffen dan zwembad prima disco onder hotel goed bezocht door de russen als je wat te drinken besteld word er graties en voor niks van alls bij geschreven om je vak onvergetelijk te maken dus echt gaan
    Gereisd familie in augustus 2007

frank en sandra, 4-8-2007

sandra en frank

Net terug van een 10 daagse vakantie wat was het mooi hier eten drinken 100% geen opmerking alleen paar russen gewoon niks van aantrekken ik sta nu al te springen weer terug te gaan

Gereisd met partner in augustus 2007

Souliman, 30-1-2007

Ik ben in dit hotel verbleven tijdens mijn huwelijskreis (tien dagen)Het werkelijk een geweldig mooi hotel met echt alles erop en eraan. De inrichting is een genot om te zien. Het is eten is heel erg gevarieerden nog eens heel erg lekker. Het personeel is heel erg vriendelijk en je komt echt tot rust in dit hotel. Ik weet in ieder geval zeker dat ik er nog een keer heen ga. Het ligt ook nog eens net buiten Antalya waardoor je de drukte ontloopt en de drukte kunt opzoek wanneer je wilt!

Kortom ga dat zien.

Gereisd anders in januari 2007

Souliman, 30-1-2007

Kortom ga dat zien.

Gereisd met partner in januari 2006

Martijn, 16-4-2006

Hotel is prima, ik ben er 3x naar toe gegaan met mijn hele familie, die vonden het te gek. Eten is prima en lekker, personeel is grappig, aardig leuk. Door personeel kan ik ook nu beetje Russisch en Turks. Strand is schoon en zee ook. Kamer zijn lekker gekoeld en schoon. Alles is gratis. Hotel is goedkoop. Dit betekent dat jullie er ook naar toe moeten gaan. Ik ga er elke zomer naar toe.
    Gereisd anders in april 2006

Tes & Mau, 15-3-2006

Wij hebben het er heel erg naar ons zin gehad. Je bent zo op het strand het restaurant is mooi en het eten erg lekker. Zeker gaan!!
    Gereisd anders in maart 2006

wilma, 15-1-2006

WILMA..wij zijn in juni 2005 in seker resort geweest. Wij waren de enigste 8 europeanen verder alleen russen.(zijn beesten in het restaurant} Eten en drinken was er prima en het personeel deed zijn uiterste best. Alles was in het russisch aangegeven ook entertaiment. Wij waren er, maar staat nu niet meer in de zomer gids van de touroperator bij wie wij geboekt hadden. Dua dat zegt genoeg.

Gereisd anders in januari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor (Maksim) Seker Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel (Maksim) Seker Resort in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel (Maksim) Seker Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel (Maksim) Seker Resort scoort een 8.33 uit 10 op basis van 15 reviews.