Hotel Lukullus ****

Lukullus
7,4

28 reviews over Hotel Lukullus in het Nederlands

mooi hotel met zwembad gelegen nabij het centrum

jw de Boo, 14-7-2015

leuk gelegen dicht bij het strand en shuttlebus gratis,bedje op het strand voor 5 turkse lira ( € 2.50) was onze 2de keer in dit hotel.ze wisten wie we waren en kregen dezelfde kamer met uitzicht op het zwembad en de bar en hebben weer een fantastische tijd gehad.fijne kamers en lekker eten.prijs kwaliteit was perfect.op loop afstand het gezellige centrum met leuke restaurantjes en winkels.mooi strand op loopafstand of met het shuttle busje en je ligt strak aan het water op een bedje en bediening door vriendelijk personeel(NIET al-linn)aanrader voor iedereen grzz JW de Boo Giesbeek
Gereisd met partner in mei 2015

voor hen die aan 4 uur slaap genoeg hebben

M.Groot, 26-5-2012

Als je van vroeg opstaan houdt, let wel vroeg, ben je aan het goede adres of je wordt door een hanen familie om 02:30 wakker gekraaid ( kunnen geen klok kijken daar) en die gaan dan echt de hele nacht verder met dat gekukel of je heb russen in de kamer naast je en die denken echt dat de hele wereld van hun is smijten met deuren doen dingen die het gehoor tarten want echt dik zijn de muren niet of en dat is onovgerkomelijk in een moslim land je hoort de oproep tot gebed maar waarom zo vroeg ??? je hebt de hele dag de tijd voor de rest vriendelijke behulpzaam personeel daar kunnen ze in Nederland nog wel wat van leren
Gereisd alleenreizend in mei 2012

boven verwachtingen

Micha, 12-5-2011

klein maar fijn.het eten was duidelijk anders dan in meeste mega hotels aan de kust,geen uitgebreide keuze,maar wel met aandacht voorbereid.kamer iets aan de krappe kant,maar zeer netjes en schoon.het enige min punt is de lawaai van nabij gelegen moskee(eerste afleverning om ca half vijf 's morgens...!)

wie liever in centrum dan in hyper accomodatie 'in the middle of nowhere' wil zijn is Lukkulus goede keuze.

Gereisd alleenreizend in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lukullus bij:

Zeker voor herhaling vatbaar!

Tim, 2-11-2010

Heel goede prijs/kwaliteits verhouding!

Gelegen op 100m van hoofdstraat waar de vele winkeltjes liggen.

Warm eten is niet uitgebreid, wel ´n 10-tal salades.

Gratis draadloos internet in lobby en als je geluk hebt zelfs op de kamer.

Gereisd alleenreizend in oktober 2010

goed hotel voor die prijsklasse

diana, 11-10-2010

Oktober 2009, 1 week naar dit hotel geweest.

Het hotel ligt goed gelegen in het centrum, maar ik vond de kamers erg gehorig en klein.

Om 6 uur werd ik wakker, door het gebed van de moskee ( ben vaker in Moslimlanden geweest, maar nooit eerder wakker geworden door het oproep van gebed van de moskee), deze stond wat verderop in het centrum, maar het leek net als het zich naast het hotel bevond.

Het personeel spreekt nauwelijks Engels of duits, behalve de manager, die spreekt het wel goed.

Het schoonmaakpersoneel vond ik onvriendelijk, maar het rest van het personeel was vriendelijk, alleen jammer dat ze geen engels kenden.

Het eten was goed, niet zo uitgebreid, maar wel lekker.

Kortom; voor een week prima te doen, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met vrienden in oktober 2009

topper

geert en weija, 27-5-2010

kleinschalig hotel,vriendelijk personeel,schoon,kamers klein maar doelmatig,heel lekker eten met voldoende keuze.gaan wellicht volgend weer.
Gereisd met partner in mei 2010

fantasch centrum hotel

H.REIMAN, 26-5-2010

echt een hotel als je s,avonds nog even wil shoppen je wordt verwend door het zeer vriendelijke personeel, prima eten en kamer,s zeer voordelige vacantie je merkt het alleen aan de prijs verder nergens aan,. het is mijn 7e keer in turkeij ,altijd dure 5* hotels buiten het centrum.niet geschikt als strandvacantie maar er wel een heerlijk zwembad dames H.Reiman 81 jaar en J.Wisman58jr
Gereisd met vrienden in mei 2010

niet meer naar Kemer

Thea, 9-10-2009

het hotel ziet er leuk uit,er zijn wel een paar dingen die beter kunnen:

de lift stond de hele tijd uit ,deze werd even aangezet als er iemand geen trappen kon lopen ???.

het eten was geen hoogstandje veel kip, en niet warm.

De wijn is niet te drinken, de witte wijn is ook nog hartstikke warm.

Het poetsen wordt met spuitflessen gedaan zolang als wij er waren heb ik niemand met een emmer water met sop erin rond zien lopen.

we werden iedere morgen om 6 uur gewekt door het gezang van de moskee,die staat nl. vlakbij dit is volgens mij door nog niemand vermeld.

Zo ook weer om 7 uur door diegene die rondom het zwembad met emmerrs water de vloer schoon moest gooien.

De haman van dit hotel is koud en vies.

Gereisd met partner in september 2009

leuk eenvoudig maar schoon hotel

Ruud van der Linden, 26-9-2009

Het is een leuk niet al te groot hotel, die het op een eenvoudige manier het de gasten naar de zin te maken.

Het eten is geen culinair hoogstandje maar wat ze serveren is wel goed bereid.

Alleen jammer dat het all inclusive maar van 10.00 uur tot 22.00 uur is. Het zou van van mij gerust wat langer mogen.

Voor de rest geen opmerkingen, prijs kwaliteitsverhouding is prima.

Leuk Hotel

Leon en Krystyna, 20-9-2009

In september 2009 een week in dit Hotel doorgebracht. We hebben een leuke vakantie gehad. Tijdens onze vakantie waren er bijna geen russen in het hotel. De kamers waren netjes. Het personeel was over het algemeen heel vriendelijk. We hebben bijna elke avond buiten, rondom het zwembad, gegeten. Dit was ontzettend gezellig. Zeker voor een 3 *** accomodatie was de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. We hebben mensen gesproken die in een 5***** hotel in kemer verbleven en die absoluut niet tevreden waren (Russen). Het enige nadeel is misschien dat het All Inclusive gedeelte maar van 10.00 tot 22.00 uur geld. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lukullus bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lukullus in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lukullus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lukullus scoort een 7.35 uit 10 op basis van 32 reviews.