8,7

Uitstekend

WebsiteLink naar website

237 tips over Hotel Limak Limra

Hubertine, 19-9-2016
Boek bij een Tui hostess een VIP arrangement voor de terugreis op luchthaven van Antalya. Heel relaxed. Zeer zeker het geld waard.
john, 23-3-2016

Prachtige omgeving, ideaal om vanuit dit hotel uitstapjes te maken, naar antaja watervallen of oude stad, olympos opgravingen of het eeuwige vuur te zien, jeepsafari , sky lift is een must, beneden gewoon zonnig en warm, met de lift naar 2400 meter boven op de berg waar je gewoon door de sneeuw loopt en kan genieten van een adembenemend uitzicht

Zoveel te doen in deze omgeving , de perfecte bestemming voor iedereen

vanosjes, 26-10-2015
Ga niet met je touroperator naar de lokale hammam; anders dan in veel andere hotels is de wellness in dit hotel van hoge kwaliteit tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Je wordt echt in de watten gelegd.

IDR, 30-9-2015
Wij hadden een heel mooie ruime kamer voor ons en onze dochter van 3,5 in een van de bijgebouwen. Deze hebben ook allemaal een lift. Handig met de buggy. Dus laat je niet wijsmaken dat enkel in het hoofdgebouw goede kamers zijn want als je pech hebt heb je alle dagen tot 00u het lawaai en of muziek van de avondanimatie waar wij gelukkig ver weg van waren.
Harry, 15-7-2015
De Patisserie is geweldig. De airco doet het daar ook heel erg goed. De bediening in het restaurant is goed, maar ik vind het wel zielig voor de obers die constant zo hard moeten rennen om de tafels leeg te ruimen, niet normaal gewoon.
Bjorn, 5-7-2015

Goede a la carte ( itlian en BBQ)

bedenkelijke a la carte ( chinees )

mindere a la carte ( sandal fish en turks )

Als je voor niet veel geld naar Antalya wil raad ik u de zeebus aan die vertrekt smorgens om 10h30 vanuit de haven van Kemer tot in de oude haven van Antalya dus vlak in het centrum en vertrekt daar terug naar Kemer om 17h30 een enkeltje kost 10 Turkse Lira wat niet veel is en zeer ruime zitplaatsen, airco ... gedaan met die overvolle bussen of dure taxi's ;-) probeer de zee bus.

vd kraats, 23-6-2015
Vraag bij kamers met de pool vieuw of je niet bij de openluchtdisco in de buurt kan zitten omdat je deze goed op de kamer hoort tot 12:00, BBQ en visresaurant aanraders. Ook de musicalshow elke avond erg leuk om te kijken met een heerlijke cocktail. Wel zit je een eindje van Kemer af.
Helga, 11-6-2015
De sultan dor one day zijn bij Limak limra de beste en de mooiste heerlijk alles op flonders en super verzorging hele dag voelt je sultan :)) BBQ aanrader heel gaaf.....
Wendy, 18-5-2015
De hamam onderin het hotel! Het is niet commercieel, en laat je niet vertellen dat het niet op de Turkse manier gaat! Hier is het kwaliteit, en niet de kwantiteit dat je met 30 mensen in de hamam zit!
mirandaenmarco, 15-5-2015

In de straat tegenover het hotel zitten meerdere bureautjes die excursies aanbieden. Wij hebben een fantastische boottocht gemaakt vanaf Kemer langs de kust. Mooie tocht en erg leuke animatie aan boord, w.o. een schuimparty (via Moon Travel).

Verder is het Italiaanse restaurant op het park ook een aanrader. Mooi uitzicht! Het Turkse restaurant viel ons qua bediening erg tegen.