Hotel Limak Limra *****

WebsiteLink naar website

2706 reviews over Hotel Limak Limra in het Nederlands

Goed Vakantie

Wilma, 20-10-2017

Eten zeer goed, bediening goed, alleen weinig personeel. Wij komen al meerdere jaren naar dit hotel. Hele goede service bij gast service.

Perfect zoals altijd

Marc, 19-10-2017

Super hotel met de beste kwaliteit service.Goed personeel lekker eten. Je moet a la carte restaurants proberen. Animatie team leuk en voor elke leeftijd. Ontvangst zo vriendelijk.Gevoel goed.Wanneer je een probleem hebt relaties team daar voor jou.Hilal van gast service zij is zo vriendelijk en behulpzaam bedankt haar zo veel. Ik beveel aan iedereen dat je Limak Limra moet bezoeken om te begrijpen wat ik zeg

We zellun terug komen

Nancy, 19-10-2017

Limak Limra is het beste hotel dat ik ooit heb gezien.We bezoeken elk jaar en we krijgen de beste kwaliteit service zoals altijd.Perfect vriendelijk personeel lekker eten leuke service bij de restaurants en goede netheid. Ik wil danken aan gastrelaties Especialy Hilal Acar Ze is geweldig en zo aardig altijd met een glimlach op haar gezicht en erg behulpzaam voor iedereen van jong tot oud

Beste hotel ooit

Yvonne, 19-10-2017

U kunt alle mogelijkheden vinden in Limak Limra. Er is altijd iets voor elke leeftijd. Animatie team is grappig restaurant service mooie netheid goed. Er is veel te zeggen maar ik kan het niet hier schrijven. Je moet daar gaan en deze droom leven. Dank je gast relaties team bedankt Hilal voor je vriendelijkheid helpt (+ water gym Natalie and likya bar Elanora bedankt)

Tweede Thuis

Martine, 19-10-2017

Limak Limra onze tweede thuis.We komen twee keer in een jaar.We zijn dankbaar voor elk personeel dat hun best doet om ons verblijf onvergetelijk te maken.Geest relaties team Hilal Maria Enver Viktoria bedankt iedereen

Geweldige tijd

Danny, 19-10-2017

We zijn vele malen geweest in Limak Limra Hotel en we zullen doorgaan omdat we daar de beste service hebben. Fantastische locatie, schoon zee en zwemmen het personeel zo leuk. Wij raden iedereen aan. Speciale dank aan het mooie meisje Hilal. ze is altijd heel aardig en behulpzaam

Beste Gastvrijhed

Marleen, 19-10-2017

Als u een droomvakantie wilt hebben, bent u op het juiste adres, perfecte medewerkers met de beste kwaliteitsservice. Schoonheid, eten, drinken alles gewoon perfect. Dank aan alle medewerkers, vooral Hilal Damla Acar van gastrelaties, is ze zo vriendelijk en behulpzaam

Super Vakantie

Van Buggenhout, 19-10-2017

we hadden zo'n geweldige tijd in Limak Limra Hotel.Great personeel, perfecte service en warme gastvrijheid.We zijn dankbaar voor de gastrelaties team.Hilal en Maria zij zijn de beste.Thanks voor alles.We zullen zeker terugkomen

Nooit meer!

Coppens Fr., 19-10-2017

Dit hotel is voor 90%russen.Eten is niet slecht maar geen 5 sterren waard,vriendelijkheid personeel laat de wensen over.Overal katten waar je gaat eten.20jr geleden heb ik dit hotel leren kennen was toen een Top hotel was er 4x,laatste keer was 15jr terug daar blijft helaas niks van over.Kamer was ook maar simpel. Mij zien ze daar nooit terug ,en de werkelijkheid is dat dit hotel maar 3 sterren verdiend!!!
Gereisd met partner in september 2017

Goed hotel

Evelien, 17-10-2017

Goed hotel. Een groot hotel met veel faciliteiten, service is goed.

Especially a shout out to Natali en Lisa van het animatie team. Twee toppertjes !

Thanks for the amazing holiday !

Gereisd met partner in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Limak Limra bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Limra in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Limra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Limak Limra scoort een 8.66 uit 10 op basis van 2848 reviews.