Hotel Limak Limra Club Park ****

Hotel Limak Limra Club Park
Limak Limra Club Park
7,8

37 reviews over Hotel Limak Limra Club Park in het Nederlands

Fantastisch Hotel Limak Limra!

Prem Sharmila, 5-10-2017

Fantastisch Hotel zeer vriendelijk personeel, goed georganiseerd en zeer zeker aanbevolen.
Gereisd met partner in september 2017

weer een topvakantie

marc, 4-9-2017

gewoon doen dit is echt een tophotel, wel spijtig dat het animatieteam niet meer in staat voor de schows
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Voor de derde maal geweest super hotel

John Blokdijk, 8-8-2016

Geweldig genoten weer voor 15 daagjes Italiaans en Chinees al la Carte restaurant waren super voor de afwisseling. De rest van de dagen zaten we beneden in het restaurant lekker eten en super service van Mustafa Yanis en manager Sukru Kural.regelde voor ons meerdere malen een tafeltje aan het zwembad buiten.👍👍👍👍

animator Richy kwam altijd even gezellig voor een praatje en ging speciaal met onze zoon van 10 darten als de 18 + geweest waren wij kwamen niets tekort erg dankbaar hiervoor wij komen volgend jaar zeker weer terug

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

zoals altijd "top" vakantie

Fam. Verresen-Yaz, 28-4-2016

We komen elk jaar naar Limak Limra.

Elk jaar een top vakantie door de goede service van het personeel.

Met speciale dank aan Osman Akkoc, Ender Akkoc en Emre Aydinli.

Dit jaar waren we samen met de groot ouders.

met vriendelijke groeten, tot volgend jaar!

Fam. Verresen-Yaz

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Nooit meer

Wim christien, 12-1-2016

De tuin is mooi de rest enorm groot en ongezellig een grote vreet schuur dringen en stress veel school kinderen en russen en turkse zaken mensen veel gesloten in winter het eten was steeds opgewarmd en opnieuw in bakken gedaan hetzelfde opgewarmde kip en vies oud frituur vet en ongare friet onvriendelijk personeel slechte sauna en slechte animatie muziek op 5 vierkante meter met honderde mensen een grote hekseketel ! Was geen geld voor een grote gelegenheid schande voor een 5 steren hotel !! Wel voor de turkse zaken mensen ! Heb veel hotels in turkije bezocht maar dit was super slecht !! Nooit meer limak
Gereisd met partner in december 2015

Meer verwacht

Maarten, 17-10-2015

Hoe dit hotel zoveel lovende beoordelingen krijgt is mij een raadsel!Omdat touroperator niet duidelijk aangeeft dat er 2 verschillende gebouwen zijn zaten wij dus in het limak limra park hotel. Van het resort af aan de andere kant van de straat. Wat in mijn beleving geen 5* waardig is. Bij de receptie aangegeven dat wij in de veronderstelling waren op het resort te verblijven, waarop wij zeer onvriendelijk behandeld werden en verteld werd dat het toch echt zo was. Omdat touroperator dit niet netjes aanbied op internet!(Let dus op wat en waar je boekt) Bij betalen hadden wij geen trek in dus we moesten het er maar mee doen.

Het personeel in de restaurants had het kennelijk zó druk dat ze 'vergeten' uberhaupt iets tegen je te zeggen. Dag 5 werd er uiteindelijk aan ons gevraagd of we wat te drinken wouden.

In de restaurants is de keuze reuze. Maar van warm eten hebben ze kennelijk nooit gehoord. Het was gewoonweg allemaal koud.

positief puntje: Mooi resort,zwembad,schoon, genoeg bedjes

Gereisd met partner in oktober 2015

Limak Limra park geen aanrader.

FamGJ, 14-10-2015

Net als zoveel andere gasten ben ik niet goed geïnformeerd bij het boeken.

Een voordeelkamer geboekt Limak Limra 5* en dan krijg je een kamer in het Limak Limra park hotel 4*. Dat is op zijn zachts gezegd bij aankomst teleurstellend.

Dit hotel ligt aan een drukke straat waar 24 uur per dag verkeer raast. Tuinzijde.

Met een buggy dagelijks een klim naar de overkant om gebruik te maken van de faciliteiten van Limak Limra 5*

Bij diverse touroperators staat nu inderdaad dat de voordeelkamers liggen in het anex gebouw aan de overkant van de straat. Maar helaas niet dat je een dan een 4 * accommodatie boekt.

Het management van limak geeft aan dat ze het hotel inderdaad als een 4* aanbieden. En verwijzen je dan naar je touroperator die hiervan op de hoogte is. (zou moeten zijn)

De kamers zijn gedateerd en niet al te fris.

Advies : Dit hotel niet boeken maar zorg dat u een kamer krijgt in het limak limra 5* hoofdgebouw.

Ter plaatse overboeken naar het hoofdgebouw is een kostbare zaak.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

nooit meer

agterberg, 2-10-2015

• Over het algemeen zeer vriendelijk personeel

• Een super goed animatie team

• Eten voldoende variatie

Slecht

• Zeer veel russen

• Al het personeel praat wel Russisch maar niet altijd Engels of Duits

• Russen met een grote mond worden altijd als eerste geholpen

• In het restaurant lopen met het avond eten mensen in zwemkleding rond dit zou in een 5 sterren hotel niet mogen

• Diverse toiletten stinken ’s avonds om 10 uur enorm ook dit ben ik van een 5 sterren hotel niet gewend

• Er lopen meerdere guest relation personen rond bij andere hotels kwamen ze dagelijks bijna alle mensen langs om te vragen of er dingen waren die verbeterd konden worden . Hier niet gezien.

• De glas splinters die op onze eerste dag bij het zwembad bij Limak park hotel lagen, die lagen er een week later nog. ook na melding bij guest relations.

Gereisd met partner in september 2015

Nooit meer!

Yasmina, 1-10-2015

Onze verblijf was alles behalve plezierig. We kregen een kamer aan de overkant, wat zogenaamd bij het hotel hoort. Terwijl we heel duidelijk een kamer in het hoofdgebouw (Hotel Resort Limra) hadden geboekt en niet het Clubpark Hotel aan de overkant. volgens de receptiemedewerker was alles volgeboekt en was het niet mogelijk, dus werden we makkelijk weggestopt in iets wat op een Hostel lijkt. Mochten we een kamer in het hoofdgebouw willen dan moesten we bijbetalen. Terwijl onze medereizigers die ook dit ho(s)tel hadden kosteloos werden omgeboekt naar het hoofdgebouw.

We moesten dus steeds wanneer we wilden eten, zwemmen of gebruik maken van de hotelvoorzieningen oversteken met een kinderwagen, de vervelende helling op met tegels waar je niet fatsoenlijk met een kinderwagen overheen kan rijden.

We hebben 3 dagen besteed om in gesprek te gaan met het hotel en hier verandering in te brengen, maar ze wilden/konden niks voor ons hierin betekenen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015
Guest Relation Manager, Misafir Hizmetleri Müdürü, 2-10-2015

Dear yasmina_k87

Thank you for your comment on Zoover.

The room categories Anex, Economy, Low-Coast and Budget are in the Limra Park building. Only the Seaview category is in the Main Building. Between every room category is a price different and to change the category is depend to availability. All this information’s are reachable by every agency hotel description. This is information is also forwarded from your Hotel guide to you.

With regards

fantastisch

fam de jonge, 15-9-2015

dit jaar wederom naar een limak locatie geweest van 4 -09-15 tm 13-09-15 geweest met touroperator, een mooie kamer met uitzicht op zee ,lekker eten en niet te vergeten de patisserie

goede service door personeel , eten gevarieerd alles op het park werd schoongehouden

animatie verzorgde shows in de avond ,temperatuur was rond de 45 graden en de zee was helder [kiezelstrand ] al met al een geslaagde vakantie .ook tussendoor opgebeld of alles naar wens was service alom

Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Limak Limra Club Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Limra Club Park in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Limra Club Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Limak Limra Club Park scoort een 7.78 uit 10 op basis van 37 reviews.