Hotel Leo Arma ****

Leo Arma
8,9

8 reviews over Hotel Leo Arma in het Nederlands

L Aarts, 11-10-2006

Mooi hotel,eten is goed ,veel russen maar geen problemen mee gehad.

Als je er zelf iets voor over hebt heb je geen problemen met personeel,wij waren met 6 personen en werden meestal nog eerder geholpen met drank dan de russen en duitsers.

Animatie team vroeg iedere dag waar we waren en of we mee deden met van alles en nog wat.

Kamers goed onderhouden en schoon.

In de buurt van hotel niet veel te doen,Beldibi en Kemer stellen niet veel voor.Antalya is wel een mooie stad.

Kortom.leuke vakantie gehad.

Gereisd anders in oktober 2006

Themi, 24-9-2006

Terug van een zalige week genieten onder de Turkse zon. Het hotel was helemaal wat we hadden verwacht, want we waren er reeds vorig jaar. Een correct hotel in onze ogen. Zéér netjes, zowel de kamers, het restaurant, het zwembad als de tuin lagen er steeds piekfijn bij. Ook een grote variatie aan de koude en warme buffetten. En wij kunnen vergelijken, want het was ons zesde reis naar Turkije. Eerder een rustige ligging maar de dolmus (om de 10 min) brengen je naar de winkels van Kemer, Beldibi of Göynük. Zeker je geld waard.

antje ruighaver, 13-9-2006

erg goed hotel eten eerste week goed daarna wat minder

animatie erg gericht op de russen je word er niet echt bij betrokken

slechts 4 tot6 nederlanders

rest russen of duitsers

bediening en barpersoneel erg vriendelijk maar spreken vrijwel geen engels erg jammer

Oudermans Kim, 10-9-2006

Dit was echt een zalige vakantie!De animatie,het eten de shows was echt top!De poetsvrouwen waren ook altijd vriendelijk en deden altij wel iets speciaals met uw kamer. Een heel mooi hotel, mooi zwembad en strand zalig om naar de sterren te kijken! Dit is een een echte aanrader en met wat moeite van beide kanten ontdek je dat er toffe mense zijn onder de russen.

Dees, 29-7-2006

Mooi hotel

wel erg veel russen, als je wat te drinken ging halen lieten ze je wachten.Ook al stond je er als eerste.

Verder was het eten goed, voor iedereen wat. Alleen voor de kinderen wat minder.

Hetzelfde gelde voor de mini-club. Deze was russisch en turks georienteerd. Verder prima bevallen.

Gereisd anders in juli 2006

Filip Caussyn, 20-7-2006

Prachtig hotel, lekkere buffetten, kraaknet, vriendelijke gereserveerd personeel. Maar.... wij waren het enige vlaamstalige gezin. Nog 2 Duitse koppels, ongeveer 10 Turkse gezinnen dus voor 95% RUSSEN !!!! En dat hebben we geweten... Voorsteken aan de bar en buffetten, voeding aan tafel inslaan in allerlei zakken, boertig gedrag, matroushka-achtige lellebellen. Wij hebben eventjes genoeg van Rusland....
Gereisd anders in juli 2006

Bert Vogelaar, 29-6-2006

Geweldig hotel goed onderhouden, schoon, direkt aanzee geweldig uitzicht lekker eten gewoonweg heerlijk om te zijn. Er is echter 1 probleem het steekt de moord van de russen. Op zich niet vervelend totdat je gaat wat gaat drinken of eten. Het lijken wel aasgieren zoals ze zich op het eten storten. Elka avond werd er een taart gemaakt. De etens zal ging 7 uur open en 20 seconden erna wat de taart weg. Bij het drinken dringen ze gewoon voor en hoeven ze niet op hun beurt te wachten. In het begin denk je laat maar gaan maar je gaat je toch aan dit gedrag storen. Ondanks dit aasgier gedrag is er eten en drinken genoeg voor een ieder dus je komt zeker niet om van de honger. Het is wel jammer voor dit prachtige hotel. De bediening was super en de schoonmaak ook.
Gereisd anders in juni 2006

H.L.J.M.Broens, 20-3-2006

Vorig jaar Maart met 4 personen in Joy Arma geweest gedurende 2 weken.

Het hotel was juist nieuw, het onderhoud voortreffelijk zowel in de algemene ruimtes als op de kamers.

Eten was voldoende afwisselend en prima voorbereid waardoor een prachtige presentatie in de vorm van buffetten ontstond en daarnaast ook zeer smakelijk was. Bediening was correct en

vlot.Met een All-in arrangement betekende dat nauwelijks extra kosten.

Vlakbij ligt een natuurgebied waar zeer goed te wandelen viel in een prachtige

omgeving met een bron als startpunt in een schitterende vallei met veel natuur-

schoon.

Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leo Arma in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leo Arma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leo Arma scoort een 8.88 uit 10 op basis van 8 reviews.