Hotel Kemer ***

Hotel Kemer ***

12 reviews over Hotel Kemer in het Nederlands

Perfect

Allen, 12-5-2016

In het centrum van het dorpje Kemer. Een klein familiehotel met zwembad. Kamers niet te klein niet te groot met nodige supullen. De eigenaar doet alles om een goed service te geven. Geen animatie behalve muziek aan het zwembad in het hotel. We zijn dik tevreden voor wat we betaald hebben. Super vriendelijke mensen en mooi weer.

Super vriendelijk

Angelika Mertens, 9-5-2016

We zijn met een vooroordeel naar dit hotel geweest. Het was niet ons eigen keuze maar van ons kinderen. Ze hebben de reis gewonnen en konden zelf niet gaan. Daarom zijn wij namens hun gebruik gemaakt van de gewonnen reis het is een klein hotel in het centrum van Kemer. Kamers zijn beetje klein maar zeker schoon. We hebben van ons reis genoten. Het is geen luxe maar zeker een aanrader voor de vakantiegangers die van simple vakanties houden. Zeker goed en kan niet beter voor die prijs.

Klein en gezellig

Otto Hage, 9-5-2016

Als je geen massa toerisme wilt, is dit een super gezellige hotel in Kemer. Het ligt niet aan het strand maar wel in het centrum van Kemer. De omgeving is mooi en gezellig. We waren niet bewust dat Kemer zo groen was. Het hotel heeft een klein zwembad omring met parasols en ligbedden. De kamers zijn eenvoudig maar schoon en netjes ingericht. Ze hebben ook een bar aan het zwembad. Het is een goed voorbeeld voor een budget hotel. Zo goedkoop zijn we nog nooit op vakantie geweest.

Heel goed

Samson, 9-5-2016

We zijn vorige week in dit hotel geweest. Het is een knus hotelltje in Kemer. Kemer waren we nog nooit geweest. Maar het is een van de beste vakantie van ons geweest. We waren geschrokken van de beelden op internet maar het was een verrasing voor ons dat het hotel gerenoveerd was. Het is een familie hotel in het centrum van Kemer. Wij hebben een prima vakantie gehad.

Nooit meer

oudshoorn, 21-8-2009

Hotelkamer was slecht onderhouden airco deed het niet scherpe randen in de badkamer kranen helemaal verroest en lekten aan alle kanten

Personeel was ook niet erg behulpzaam en niet vriendelijk

Eten was lauw en weinig keus elke dag hetzelfde.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

afschuwelijk echt nooit meer

Simone, 8-10-2008

Het enige wat een beetje positief was is de ligging van het hotel en onze kamer was wel schoon. De temperatuur van het water was slecht te regelen en geen stop. Er waren ook veel russen.Over het eten heb ik geen goed woord over. Het was lauw en geen variatie. Wij zijn beide een week lang ziek geweest waardoor we alleen maar af en toe van de kamer af kwamen om ergens anders te gaan eten en als we gegeten hadden moesten we weer terug naar de kamer omdat dan onze maag weer op speelde. We hadden niet alleen diaree maar we waren echt beroerd. Ik begrijp ook wel dat je voor de prijs van dit hotel geen resort moet verwachten maar dat het eten zo slecht is dat je zo ziek word is te gek voor woorden. Zelfs als je maar € 100 zou betalen voor dit geld zou dat nog te veel zijn. Mensen boek dit hotel nooit.
Gereisd met partner in oktober 2008

Wat een gezeur

ursula, 2-10-2008

Ik ben pas naar hotel Kemer geweest en het was de beste vakantie die ik ooit heb meegemaakt.

Ja, het is een oud hotel, Ja het eten is simpel, Ja er zitten kakkerlakken.

Als je dit niet wilt moet je naar een RESORT gaan.

Fijn naar een fabriek, waar je een nummer bent en geen gast. Fijn tussen al die "vriendelijke" Russen.

De mensen in Kemer hotel waren vriendelijk en behulpzaam. Je wordt behandeld zoals je zelf een ander behandeld.

Kakkerlakken zitten in heel Turkije. Bij het ene hotel zie je ze wel en bij de ander niet.

De kosten voor dit 3 sterren hotel zijn niet hoog, in een resort betaal je of het dubbele of zelfs meer.

Maar voor degene die zo heel erg zeuren over dit zogenaamde slechte hotel. Deze winter wordt het hotel verbouwd, consequentie, dat dit hotel straks ook niet meer te betalen is, net zoals die fabrieken (Resorts) met bewakers en strenge regels waar niet vanaf geweken kan worden.

Gereisd met partner in september 2006

Dit hotel zou plat gegooid moeten worden!

Ellen de Jager, 17-9-2008

Wat een verschrikking! Ik sluit me volledig aan bij Cindy Zitter, ik was daar tegijk met hun, en we hebben elkaars ellende meegemaakt, het ergste voor mij persoonlijk, de kapotte vloer waardoor de kakkerlakken in en uit kropen, mn dochter helemaal in paniek, en die schimmel in mijn kamer, het eten niet gekoeld, en dan moeten betalen voor cola enz, all-inclusive?? Dit is het ouste hotel van Kemer, en dat is wel te zien, afbreken die handel!! Alle gasten hadden klachten die in het hoel aanwezig waren, kindvriendelijk??

Nou als ze niet eens een kinderbedje kunnen regelen voor een baby!!

Doe het niet mensen, nu kun je nog kiezen, hier wil je echt niet zitten, heb zelfs een nacht met mijn dochter bij het zwembad moeten slapen omdat ze niets aan die vieze kakkerlakken deden die op mijn kamer zaten, dus bezint eer U begint.

Gereisd anders in augustus 2008

Slechte kwaliteit voor all.incl.

katja Kleijkers, 15-9-2008

Vooral het eten was erg slecht: weinig variatie en niet gekoeld. We hebben er allebei flinke diarree aan overgehouden.

1/4 van het personeel was wel aardig. Er spraken echter maar 2 mensen engels.

Veel Russen als gasten, wat de sfeer voor ons als NL. minder leuk maakte.

Kamers werden, zo op het eerste gezicht, goed bijgehouden.Poetsvrouw deed erg haar best. Alleen onderhoud van materiaal kan beter. Matras staken de veren uit. Hoewel we wel 1extra bed hadden???

Geen handdocuhe en zeer slecht regelbaar watertemp. (had me bijna verbrand).

Verder was de ligging centraal en de omgeving prachtig.

Gereisd met partner in september 2008

Aanrader

D Ruissen, 21-8-2008

Eenvoudig hotel Voornaamste pre: geen disco of ander lawaai.

Minpuntjes: Geen badstop.

Geen handdouche

Warm water is zeer slecht te regelen

Slechte matras [hard en hobbelig]

Achter het hotel stond een stinkende

afvalcontainer

Gereisd alleenreizend in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kemer*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kemer in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kemer scoort een 8 uit 10 op basis van 12 reviews.