Hotel Kemer Reach *****

6,1

58 reviews over Hotel Kemer Reach in het Nederlands

Nooit Meer

Judith en Sandra, 10-9-2010

Ik ben net terug gekomen uit Kemer. Mensen de negatieve verhalen over dit hotel kloppen allemaal. Dit hotel is nog geen 3 sterren waard wanneer het om de all inclusive gaat. Alles maar dan ook werkelijk alles is afgestemd op de russen, het eten, drank en de animatie. Nu moet ik wel zeggen dat het animatieteam er nog het beste van probeert te maken. Tussen 10.00-12.30 uur en 14.00-16.00uur bij het enige zwemad gaat de russische housemuziek zo hard dat je niets meer tegen elkaar kunt zeggen. Het strand is 950m verderop, lopen kan maar het is een weg totaal afgesloten van de openbare wegen en vol met vuilnis. Je kunt met de shuttle bus. Prive strand ligt naast een lokale vuilnisbelt. Dit hotel is overgenomen door de russen wordt ook bevestigd door het personeel. Mocht je van Russisch eten en drinken houden en van de taal moet je hier zeker naar toe gaan. Mocht je van een relaxte vakantie willen genieten en niet teveel zorgen hebben doe dit hotel jezelf niet aan!!
Gereisd met vrienden in augustus 2010

Goed vermaakt!!

Zaagmachine 2, 3-9-2010

Wij zijn nu bijna 3 weken terug uit Turkije en na alle negatieve verhalen gelezen te hebben, ging ik met een gemengd gevoel naar Kemer Reach.

Het personeel en de overige gasten (werkelijk iedereen komt uit Rusland, Wit-Rusland, Georgie, Kazachstan etc) spreken nagenoeg geen Engels. Wel gelachen met het animatie-team, die er toch iets van probeerden te maken en ook van de Russen hebben we geen last gehad. Vaak probeerden ze wel contact te leggen met ons, maar ik was mijn woordenboek Nederlands-Russisch vergeten ;)

Het eten was erg matig. Vaak lange rijen en het eten was vaak koud en eentonig. Soms stak je iets in je mond, waar totaal geen smaak aan zat.

De kamers waren netjes en werden elke dag perfect schoongemaakt.

Het hotel ligt op een kwartiertje lopen van het centrum en je komt onderweg hele leuke hotels (Orange County) en winkeltjes tegen, zeker de moeite waard.

Ook vertrekt er elke avond om half 12 een 'disco-bus' naar een van de grote discotheken in Kemer, top!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Zeker geen aanrader!

Chantal, 27-10-2009

Wij zijn net terug uit dit hotel, een vakantie van 11 dagen. De kamers zijn mooi en schoon en het personeel bij de receptie is erg vriendelijk. Dat zijn dan ook de enige positieve punten die ik over dit hotel kan bedenken. Ontbijt is goed, lunch en diner altijd hetzelfde. Obers aan de bar zijn lui en arrogant. Daarbij pretendeert het hotel een mooi privéstrand te hebben bij de zee. Echter, veel rommel, weinig service. Het hotel ziet er uit als een gevangenisgebouw. Beneden erg mooi, design inrichting, maar de gangen hebben verder weinig sfeer. Kamers zijn erg gehorig. Veel overlast van dronken jongeren uit Rusland. Zeker geen aanrader dus. Het hotel ligt op loopafstand van ongeveer 30 minuten van het centrum van Kemer. Eveneens ligt het hotel afgelegen, d.w.z geen verlichting rondom het hotel en veel troep en geen verharde weg richting hotel.

Al met al zeker geen 5 sterren waard, maximaal 3. Nooit boeken dus!

Gereisd met vrienden in oktober 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kemer Reach bij:

Mooi hotel, goede service, koud eten!

Maja, 15-10-2009

Het hotel was goed, mooie kamers met voldoende faciliteiten.

Fijn zwembad met erg koud water. De service is goed.

Het enige echte minpunt was het veel te koude eten. De smaak was op zich goed, maar de temperatuur ver beneden de normen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

Tja, viel toch wel tegen...

sjonnie, 1-10-2009

De kamers waren goed, service wel aardig, het eten was helaas verschrikkelijk. Wij zijn echt geen fijnproevers, maar koude aardappels, vis en pasta etc. de hele tijd is niet te doen. Het smaakte ook niet goed, maar dat kan er aan liggen omdat het eten niet de gewenste temperatuur had. De direkte omgeving van het hotel bestaat uit veel afval. Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt, die bestaan daar dus gewoon niet...hahahaha. Wij keken wel mooi tegen de bergen aan.

:-). Oppassen met excursies boeken, ze slepen je overal naar toe en willen het beste van je....poen poen poen.

Oja, we werden voor de terugreis om half 3 's nachts opgehaald, geen koffie niets, alleen een droog broodje met een warm plakje worst (dik kamertemperatuur)...bah. De koffie op het vliegveld is ook niet te zuipen( wel(3,5 euro) Kemer Reach? Nooit meer, er zijn veel betere hotels in de buurt met 2 sterren. De groeten Sjonnie en Annie

Gereisd met partner in september 2009

Hier wordt All Inclusive verpest

Paul Nijhuis, 11-8-2009

Het goede hotel (het gebouw dus) ligt bij een 'Schrottplatz", zoals een Duitse Turk het meende.

Ga je verbazen over het gedrag van de Russen en vooral de Russinnen.

Wat niet kan is iets verkopen wat er niet is (Familiekamer geboekt, maar na dagen en tussenkomst van hostess pas geregeld). Stelletje Opportunisten zijn het hierin.

De keuken is Turks. Je moet het proberen, maar onze kinderen aten het niet. Bij het all inclusive moet de ondernemer lagere kosten maken, en dat doen ze vooral met het eten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

voor 1 keer was het leuk!

christine van assenbergh, 7-8-2009

ik heb dit bezocht met mijn vriend en nog 2 stelletjes. voor een keer was het leuk. maar zou er niet weer heen gaan. veel russen en sommige staffleden konden niet goed engels.

het eten was goed, afwisseling en voldoende keus. nou moet je dan geen moeilijke eter zijn.

zeker geen kindvriendelijk hotel...

kemer zelf is voornamelijk ontdekt door russen eerder dan de nl's.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Nooit meer!

Sabina, 3-8-2009

5 sterren? Nog geen 3 sterren waard!

Dit hotel echt nooit meer.....

Wij zijn hier 1 week geweest, en dat was meer dan genoeg. Iedere dag keiharde muziek bij het zwembad, animatie alleen in russisch! en ze zijn meer bezig met het draaien van de muziek dan wat anders! Weinig nederlanders te bekenen.

Het eten was ronduit slecht! Iedere dag dezelfde Spaghettie of pasta, alles was altijd op, zelfs borden glazen & bestek! Je moest er iedere keer zelf omvragen. Bij het ontbijt vaak geen melk, wel een tafel met cornflakes.......en dat om 08.15 uur!

Personeel spreekt amper tot geen engels en is ontzettend chagerijnig.

Tussen ontbijt en lunch kon je alleen tukse pizza krijgen, mits je meer dan een half uur in de rij wilde staan...., er was maar een vrouw die ze maakte. Verder kon je niks krijgen! Teatime was ook flut, je kreeg de koekjes en zoete broodjes die van het ontbijt over waren, allemaal uitgedroogd! Met een woord rampzalig!!!!!! en nooit meer!!!!

Gereisd met partner in juli 2009

Door het eten niet gaan

Bas en Ina, 1-7-2009

Hotel en personeel waren prima.Animatie alleen in het Russich zeer slecht.Eten was nog slechter.Wij zijn 3 weken geweest 14 nederlanders gezien rest Russen en Arabieren en Polen.Geen DOLMUS in buurt.op het laatst nog maar 19 parasols de rest was stuk.Als we volgend jaar voor de 15x weer gaan dit hotel zeker niet.
    Gereisd met partner in juli 2009

topper

linn, 1-11-2008

we zijn afgelopen dinsdag terug gekomen het hotel was erg mooi alleen wel erg gehorig het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam het eten was wel goed alleen weining variaties en weining vlees maar was wel lekker de ongeving is mooi en als je naar het centrum wilt moet je ongeveer 15 min lopen ik vindt het een aanrader en ik ga er zeker nog een keer naar terug
    Gereisd met partner in november 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kemer Reach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kemer Reach in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kemer Reach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kemer Reach scoort een 6.14 uit 10 op basis van 59 reviews.