Hotel Joy Tekirova *****

Joy Tekirova
7,6

68 reviews over Hotel Joy Tekirova in het Nederlands

Frank Doorakkers, 13-7-2008

Ik was hier in sept 2007 voor de vierde keer. Helaas, wat een tegenvaller! Het hotel is overgenomen door een andere keten. Geheel ander beleid, wat stukken minder is. Daarbij, helaas voor bijna 100 procent Russen. En dat is voor mijn beleving niet pretttig! Ook het personeel was niet blij met hun nieuwe baas. Vele vaste medewerkers waren dus ook weg. Zelfs een grote baas van voorheen, waar ik redelijk bevriend mee ben, werkt er nu met tegenzin. Hij moet helaas nog drie jaar vol maken tot zijn pensioen. Al met al dus een flinke tegenvaller. Ik ga er nooit meer terug.
Gereisd met partner in juli 2008

Ann, 17-2-2008

we zijn net terug van het hotel

we hebben veel plezier gehad

jammer dat het animatie team er niet meer was

Dennis Jasar Belinda Serkan...............

Gereisd familie in februari 2008

sabine, 6-9-2007

Wij zijn in 2004 naar dit hotel geweest(2 dagen,daarna laten overplaatsen).Heb dus begrepen dat er niet veel veranderd is.Onze indruk toen:kleine vieze kamers,geen airco,vieze handdoeken,onvriendelijk russisch sprekend personeel,russen!!!,drollen in het zwembad,3 x haren in het eten gevonden.Moet ik nog doorgaan?
Gereisd familie in september 2007

sandra, 7-7-2007

Wat een tegenvaller in Unsaphire, kamer met apparte kinderkamer die we geboekt hadden kregen we na zwaar overleg, stank in kamer met vloerbedekking, echt smerig!!!

Airco op kamer was stuk, onder plat dak op 3e etage was het dus erg warm bij 40°....

De 99% Russen krijgen altijd voorang, en nemen die ook zonder pardon.

Personeel wil alleen russisch leren spreken. Eten elke dag hetzelfde in de grote bakken in de muffe,kattenkwekerij,smakelijk eten!!!

Zwembad was goed, strand schoon,heldere zee,prachtig uitzicht.

Tot middernacht lawaai door micro van Russische animatie, slapen met 2 kleine kids en 40° is dan wel moeilijk. Kortom, jammer van onze vakantietijd en geld !!!!

Gereisd anders in juli 2007

Fam. de Winkel, 5-7-2007

Wat een leuke vakantie moest zijn, is uitgelopen op een fiasco. Het mooie verhaal wat onze touroperator in zijn reisgids vermeld is verre van waar. Waar die 5 sterren vandaan komen is ons een raadsel! Dit zijn opmerkingen:

- geen airco, maar hete luchtverwarming

- het eten is slecht en weinig keus

- gaten in het beddegoed

- het babybedje zakte van armoe in elkaar en daar zaten ook de gaten in

- de badhanddoeken behoren wit te zijn, maar zaten onder de zwarte en oranje vlekken en vol met rafels

- vieze badkamer met schimmel en gammele kranen

- personeel spreekt bijna alleen maar turks en russisch

- het enige koele drank wat te krijgen is is bier

- de katten lopen in het restaurant

- het roet van de kolen die verstookt worden slaat neer op je kleding/tafels en eten

Het enige positieve is het zwembad en het strand. Verder zouden wij niet adviseren om er heen te gaan. En aan onze touroperator: haal dit uit jullie brochure!

Gereisd familie in juni 2007

Fam. Huijbregts, 25-6-2007

Net terug van een vreselijke ervaring in Turkije,kamer was vies en stonk verschrikkelijk! Men zei ons dat het van de planten was...

Airco in kamer was warmer dan 40° van buiten!

Elke dag weer eten tussen die hebberige Russen en katten. Reisleider Hûsejin was geweldige Turk.

Dit hotel mogen ze niet meer in Nederland verkopen,laat het aan de Russen,Bah!

Personeel sprak alleen russisch, animatie voor kids???russisch! Echt niet leuk om als enige Nederlanders daar te zitten !!

Hopen volgend jaar een betere ervaring op te doen,....

Gereisd familie in juni 2007

maartje de vries, 16-5-2007

het was heel erg mooi maar de hotel bostond 80% van russen. En de balkons lagen heel erg dicht bij elkaar en de russen hadden veel voorrang.En wat ik zo belachelijk vond is dat die russen overal naakt naakt waren .Voor de rest was het perfect.mooi uitzicht!!!
    Gereisd anders in mei 2007

Frank Doorakkers, 10-12-2006

Wij zijn nu drie keer in dit hotel geweest. En we gaan zeker weer terug! Uitstekende service, prachtige ligging, mooie kamers, perfect eten, een fijn strand, zwembad. Kortom een geweldig goede verzorging! Ook het personeel is altijd behulpzaam! En, wat niet in de brochure staat: De bar is 24 uur per dag open! Zonder bijbetaling!
    Gereisd anders in december 2006

M Seijkens, 5-12-2006

Aardig hotel,eten goed,kamers niet echt schoon,animatie waardeloos nl overdag met slecht weer helemaal niks,en s'avonds een stel schreeuwers op het toneel die begonnen met rusischeroulette,we zijn meteen weer weggegaan.

Informatie aan reisorganisatie zeer slecht wij hadden 29 dagen geboekt en moesten na een week verhuizen omdat het hotel ging sluiten.

Personeel niet al te vriendelijk.

Verhuizing perfect geregeld door Hostes

Gereisd met vrienden in november 2006

8-11-2006

we zijn 8 dagen geweest vanaf 26 oktober. heerlijk weer gehad. service in het hotel is zeer goed en er is wel iedere avond volop animatie, was ook een heel leuk team wat wel goed engels sprak. algemene indruk was zeer goed en beslist een aanrader en zullen dan ook zeker nog een keer terug gaan
    Gereisd familie in oktober 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Joy Tekirova bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Joy Tekirova in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Joy Tekirova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Joy Tekirova scoort een 7.55 uit 10 op basis van 69 reviews.