Hotel Ipek Kemer ***

8,4

7 tips over Hotel Ipek Kemer

helenakooistra, 14-7-2015

PARASAILING

Wandelen naar de Turkse vlag op de top van de berg

Trudeke Alberts, 23-5-2014
Ongeveer 10 minuten lopen naar het busstation bij de Kemertoren, vandaar vertrekken de dolmussen (minibusjes) naar alle richtingen. Voorin staat een kaart met de bestemmingen. Voor een paar lira kom je heel wat kilometers weg. Naar Antalya is een expres verbinding, die is een stuk sneller dan de langzame die over allerlei dorpjes rijdt.
MarijeJorinde, 13-10-2013
Wij hebben via Corendon geboekt. Ook de excursus hebben wij, een dag na aankomt geboekt. Jeepsafari: is erg mooi. Je mag zelf rijden en ziet veel van de omgeving/natuur. Raften: ook mooi, maar is erg lang rijden!!! Ze zeiden 2 uur, maar wij werden 08.00 uur opgehaald en waren 12.30 uur eindelijk op de plek waar we konden beginnen (zonder file of pech!). Dagje Antalya: ook een aanrader. Je ziet veel deze dag. Winkels, moskee, grote juwelier/lederenzaak. Boottocht: erg relaxte dagexcursie!!

Jan Willem, 11-7-2013

Neem de auto en maak een tocht de bergen in achter Kumluca, werkelijk fantastisch of bezoek de grote groentemarkt in Kumluca op vrijdag.

De groentemarkt in Kemer is op maandag en kleiner dan die van Kumluca maar zeker ook een bezoek waardig. Probeer de kapper eens bij Eftalya friseur in Kemer. We worden daar al jaren uitstekend geknipt en vertroeteld. Heel anders dan in Nederland....

Jan Willem, 3-6-2012
auto huren en de omgeving verkennen, of naar Plypus of met de bus naar Antalya naar het oude centrum.
Jan Willem, 11-12-2011

Huur eens een auto voor een rondreis in de bergen of bezoek de Olympus archeologische site, daar is ook een mooi strand bij.

Een bezoek aan Demre en een boottrip over de zee naar Kekova (gezonken stad) is werkelijk fantastisch!

Of ga eens met de bus vanuit het centrum van Kemer naar Antalya, dat doen we elke keer en steeds ontdekken we iets nieuws!

ipek, 27-7-2011
excursies via reisbureautje op straat boeken. goede hamam gekregen in valeri beach hotel via odessey travel voor 10,-.