Hotel Idyros **

7,4

6 reviews over Hotel Idyros in het Nederlands

Geweldig!

Aktas, 21-8-2008

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen in het hotel en de omgeving. Hotel midden in de stad en maar 5 minuten van het strand af. Goede hygiene in de kamer, alleen het eten was niet helemaal naar mijn zin. Graag had ik de echte Turkse keuken geproeft ipv kip met patat.
Gereisd met partner in augustus 2008

slecht

JACOBS, 11-8-2008

het hotel is heel slecht het eten is slecht vaak koud eten en het hotel is heel oud
Gereisd met partner in juli 2008

Nadine, 31-5-2008

Leuk hotelletje. Prima ligging, midden in het centrum. Buffet was goed, alleen wat weinig keus en vaak hetzelfde. Kamers zijn verouderd maar wel in orde. Helaas zijn de handdoeken niet altijd even schoon.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in mei 2008

christel, 28-9-2004

In 2002 was het geweldig voor ons en ons budget(toen was het een supersolde lastminute).Dit jaar is de prijs er ondertussen verdubbeld(ook lastminute)spijtig daardoor iets anders.Het was er zeer huiselijk met de kleine school beneden aan het hotel ook al hadden we geen hinder van de kinderen.10 meter van de moske dus midden in het centrum. Onder het hotel een kleine winkel die tot s'nachts is geopend. Hotel uit en je zit midden in de winkelstraatjes. service was zeer goed behalve dat er aan de balie een talen probleem is.Ik vond de bediening zeer lief en vriendelijk vb.: ik at zeer graag watermeloen de kok hield die opzij als we er nog niet waren. De kuisvrouw heeft al mijn kleren gekregen die ik bij had, als we naar huis gingen, ze was er zeer blij mee. Minibar en airco werkte perfect een lampje stuk dan werd dat direct vervangen.
Gereisd anders in september 2004

mleen, 30-8-2004

even ter aanvulling nog, zie onderstaande, de kamers werden goed schoongehouden en de koelkast-minibar werkte perfect, net als de airco op de kamer. Als je iets wilde en je vroeg erom, werd het geregeld.
Gereisd anders in augustus 2004

mleen, 30-8-2004

Eten was okay, buffetvorm met genoeg keuzemogelijkheden. Gelegen in het centrum op loopafstand van het strand, 5 min. Rustig hotel met vriendelijke obers. Kamers eenvoudig, vooral de badkamer, helaas zonder balkon. Kemer is duur, op terras, vijf drankjes waarvan drie mixdrankjes, 26 euro, en heeft een klein winkelgebied.

Prijs-kwaliteit is fair. 6 dagen in Kemer vonden wij lang genoeg.

Gereisd anders in augustus 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Idyros bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Idyros in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Idyros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Idyros scoort een 7.38 uit 10 op basis van 7 reviews.