Hotel Gelidonya ****

Gelidonya
6,6

38 reviews over Hotel Gelidonya in het Nederlands

Deze hotel heeft het beste animatie team.

olimposmut, 3-11-2013

Hotel is allen 120 meter van strand.Mooie ligging.Kamers zijn ruim voldoende. Eten voornamelijk Turks, ook veel vegetarische keuze. Idere dag vis, en vlees.

Animatie team is niet opdringering maar weet alle vakantiegangers bij elkaar te brengen waardoor vriendelijke multicultierele sfeer ontstaat.

Animatie team Animator Fatih, Cihan en Marta krijgen 10 punt. Voor ons best animatie team ooit.

Gereisd met partner in oktober 2013

ik

Eline, 21-1-2009

mensen moeten niet zo zeuren, het is een heel goed hotel. Het eten is super. alleen ik was er wel zat van na 8 dagen en het personeel mag wel wat meer lachen. Het strand was niet zo heel bijzonder maar de kamers waren prima. en het nieuwe gedeelte daar zijn de kamers zelfs super! ik heb het prima naar me zin gehad! en heb niks te klagen!
Gereisd met vrienden in juli 2008

zeer slechte ervaring

tvdsteenhoven@gmail.com, 23-11-2008

kon volgensonze touroperator kiezen uit zon of zeezijde,kregen

een kamer zonder zon of zee. zee is door de ligging onmogelijk-die koud was het regenwater stroomde onder de deur door,kranen kapot,in een dependance.Kregen een kamer in het hoofdgebouw,uitgewoond.eentonig eten.bartijden klopten niet (bijbetalen)excursies die zondermeer afgeblazen werden,de slechtste vakantie van mijn leven.met onze touroperator was niet te praten!!!

Gereisd met partner in december 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gelidonya bij:

leuk als je van russen houd

paul, 20-10-2008

leuk hotel als je van russen houd er zaten naast ons vieren nog een ander stel uit nederland verder alleen maar acociaal volk uit rusland
    Gereisd familie in oktober 2008

KJDR, 16-7-2008

Alles was perfect. Eten goed, kamers perfect, altijd wat te doen s'avonds. Het personeel was vriendelijk en een goed service. Je moet alleen wel zorgen dat je niet in het oudste gebouw zat want die kamers waren slecht.
    Gereisd met vrienden in juli 2008

Christa, 27-4-2008

Ben in Gelidonya geweest van 12.04 t/m 24.04.

Vond het een fijn hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Mooie kamers en schoon, eten was prima (eenvoudig viel wel mee, mss omdat ik later in het seizoen kwam?)Zwembad en omgeving werden keurig bijgehouden.

Wel bouwactiviteiten achter het hotel,vraag anders een andere kamer.

Voor privé kiezelstrand, alleen straat over steken. Kortom ik heb het heerlijk gehad (en ook warm weer ;) )

Gereisd alleenreizend in april 2008

pieflo, 19-3-2008

Wij zijn in dit hotel geweest van 11-03-08 tm 18-03-08. ( 20/25 graden)We hadden een bingo hotel geboekt. Het hotel lag zeer centraal tegen over Orange County. Je kon in 10 minuten naar het stadje lopen. Het hotel had geen eigen strand. Wij hadden een zeer mooie kamer, was pas gerenoveerd. Alles was schoon, vriendelijk personeel, zwembad ligstoelen etc. Het eten was een beetje eenvoudig, 6 verschillende warme gerechten, veel salades, maar wat er lag was goed te eten. wij hadden €200.-- betaald voor een week. Wij hebben een heerlijke week gehad.
    Gereisd met partner in maart 2008

nardy en henk jansen, 12-3-2008

we zijn 8 maart jl teruggekomen,uit Turkije, hotel Gelidonya was fantastisch, waar al die negatieve verhallen vandaan komen, zeg het maar, vriendelijk personeel, zeeeeer behulpzaam,eten was goed, en de kamers prima, elke dag schone handdoeken, en elke 2 dagen schoon beddegoed, in 1 woord: Geweldig" echt een aanrader!!!!
    Gereisd met partner in maart 2008

Doki Humme, 2-2-2008

We zijn net terug van 7 dagen in Gelidonya.Geen aanrader! Aangezien wij hier verbleven als bingohotel, mogen we voor deze prijs niet klagen.Het hotel is zeker GEEN 4* waard!!Vorig jaar in 3* gezeten elders in Turkije wat stukken beter was.Eten was slecht, alhoewel de laatste 2 dagen beter ws doordat de bazin langskwam. Veel achterstallig onderhoud.Zwembad ERG smerig!!
    Gereisd met partner in februari 2008

A.v.d.Steenhoven , 5-1-2008

zeeeer slecht hotel!(??)

een achtergebleven zooitje,kamers vuil,vermeldde bars onvindbaar of dicht of t personeel was aan de wandel,of de tijden klopten niet.nixin

zou beter kloppen.Geen ster waard.nooit meer al zou ik betaald krijgen.

Twan

Gereisd met partner in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gelidonya bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gelidonya in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gelidonya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gelidonya scoort een 6.56 uit 10 op basis van 39 reviews.