7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Garden Resort Bergamot**** bij :

51 reviews over Hotel Garden Resort Bergamot in het Nederlands

Ontspannen genieten!

Susan, 22-10-2014

Deze reis heb ik alleen gemaakt en ik kan niet anders zeggen, dan dat ik het heerlijk heb gehad. Bij aankomst in het hotel is een vriendelijke ontvangst, waarbij je de mogelijkheid krijgt om voor weinig geld een kluisje te huren. Er is een bellboy die helpt met je bagage.

Het hotel is niet groot, waardoor er een persoonlijke sfeer ontstaat. Het is gebouwd in Ottomaanse stijl. Vanuit mijn kamer had ik zicht op het Taurusgebergte en het zwembad. Het centrum is op loopafstand, maar er rijdt ook de Dolmus en taxi's. Ik heb daar nooit gebruik van gemaakt. Ik heb me al die tijd veilig gevoeld, ook 's avonds. Het eten, de service en het entertainment zijn allemaal goed in verhouding met de prijs. Het hotel heeft 4 sterren en doet het vergelijkbaar met andere 4 sterren hotels in Turkije prima. Het personeel is vriendelijk. Ik heb een hele fijne vakantie gehad, waarbij ik me echt heb kunnen ontspannen en genieten. Dank je wel mensen van The Garden Resort Bergamot en wellicht tot ziens.

Gereisd alleenreizend in september 2014

Verschrikkelijk

R. van Keulen, 18-10-2014

Dit hotel is gedateerd. De entree oogt modern maar verder is alles oud en vervallen. De kamers zijn ingericht met redelijke bedden, worden goed schoongehouden maar het blijft oud. Overige schoonmaak is twijfelachtig.

Restaurant lijkt een sportkantine, heeft geen sfeer en is vies. Eten zeer basis maar niet slecht. Drinken bestaat uit bier, water, aanmaaklimonade, aanmaaklimonade en nog meer aanmaaklimonade. Personeel muv receptie is zeer onvriendelijk, niet hulpvaardig, niet flexibel en de opdracht is dat Turkse en Russische gasten voorgaan, ook al komen ze later binnen bv in restaurant of bar.

Gereisd met partner in oktober 2014

goed

meneer Breen, 23-9-2014

Hele fijne vakantie gehad. Alles was naar wens. We hebben genoten.

heel mooi hotel

Carmen Dubbis, 21-9-2014

Wij zijn een week geleden thuis gekomen na 10 dagen garden resort Bergamot. Het eten vonden wij prima voor Turkse maatstaven. Het was afwisselend genoeg en warm! Het hotel ligt redelijk gunstig t.o.v. het centrum van Kemer. Veel winkeltjes in de buurt. Vanuit het hotel kijk je uit op de het begin van het Taurusgebergte. Indrukwekkend mooi. De service in het hotel is ook prima in orde en de kamers worden keurig schoongemaakt. Het 18+ zwembad is een topper. Heerlijk rustig en geen last van de muziek bij het hotel. En toch denken wij dat we er niet meer heen gaan want het stikt er van de Russen en dat is een erg onbehouwen en a sociaal volk. Kijken niet waar ze lopen waardoor je eten over je kleding knoeit. Ook laden ze hun tafels vol met eten om vervolgens een beetje te eten en daarna weg te gaan en al dat eten weggegooid moet worden. Ze kennen geen maat. Of het eten verdwijnt in de tas. Dat vond ik echt een minpunt van dit hotel. Jammer.
Gereisd met partner in september 2014

Geen tweede keer!!

Jan, 21-9-2014

Jammer van de inspanningen die het Management hier doet. Het personeel bepaalt de sfeer, ze werken hard mits er regelmatig fooi geschoven wordt. Spreken geen engels zeggen ze, na een fooi opeens vloeiend... De bar is veel te klein voor het aantal gasten, 20 minuten in de rij staan voor een drankje is geen uitzondering. Glazen worden niet gewassen, eten is redelijk gevarieerd maar vaak koud. Na klagen doen ze er wel wat aan. Geen frietjes voor de kids, aan het strand geen bier en zeer karige lunch, alleen pizza, groenvoer en pasta zonder saus. Prijs kwaliteit is hier ver te zoeken en vier sterren is nog teveel!! Animatie personeel "rommelt" publiekelijk in het zwembad met gasten, kan echt niet!! Kamer is klein maar netjes, douchen voor 19.00 uur anders geen warm water meer.

Leuk hotel!

cswitteveen, 18-9-2014

Erg leuk hotel! Zeker een aanrader. Wij zijn daar 9 dagen geweest en hebben het prima naar ons zin gehad. Het uitzicht is geweldig. Je kijkt uit op de bergen. Wij vonden het eten goed te doen. Sommige dingen zijn idd lauw, maar dat is normaal in Turkije. Moet je ook niet over zeuren. Anders moet je niet naar Turkije gaan. Vriendelijk personeel. Wij zaten in het bijgebouw en de kamers zijn ok. De matrassen zijn erg hard, maar je kunt een topper vragen. Schoonmaak kan beter. Er zijn 2 zwembaden. Een relaxpool voor 16 jaar en ouder en een zwembad waar de animatie is en muziek gedraaid wordt. De winkelstraat is niet ver lopen. Let op: in de eerste winkeltjes die je tegenkomt aan de linkerkant gebruiken ze dollarprijskaartjes. In de hoofdstraat is dat niet het geval. Wees er op bedacht. Ze maken er echt misbruik van.

Mooie plek

Donnav, 5-9-2014

Het hotel ligt op ongeveer 1,5 uur van Antalya Airport. Het hotel heeft een mooie ligging, als je bij het zwembad ligt kun je uitkijken op de bergen. De kamers die wij hadden waren schoon een ruim. Het eten is prima, alleen soms wel aan de koude kant maar dit blijkt een Turkse traditie te zijn. Ook is er in de tijd dat wij er waren maar 3 keer patat geweest. In het hotel zijn véél russen, als je dan een praatje begint met bijvoorbeeld een ober kijken ze je vaak vreemd aan omdat ze dit helemaal niet gewent zijn.

Ik heb er een erg leuke tijd gehad!

Gereisd familie in augustus 2014

super!

Frans, 29-8-2014

Net terug van dit resort. werkelijk een fantastische vakantie gehad. Zeer vriendelijk personeel weinig tot geen russen {2014} minpuntje, het ten wordt in te grote porties geserveerd waardoor het koud wordt.
Gereisd met partner in januari 2014

geen aanrader...

scarlett, 24-8-2014

Net terug van 8 dagen Turkije in Hotel garden resort bergamot. Mooi hotel en een hele mooie omgeving gelegen in een boomgaard met uitzicht op de bergen. Een heerlijk 16+ rustig relax zwembad met een bar, waar je geen last hebt van gillende kinderen en waar bijna altijd genoeg plek is aangezien weinig mensen weten dat het er is.

het strand waar je met een gratis busje heen wordt gebracht ligt vol met kiezels en je kan er niet met blote voeten de zee in, wel een bar bij het zwembad waar je s'middags ook wat kan eten en heel de dag door drinken kan halen.

Het eten was verschrikkelijk, koud, vet en smakeloos.

Alles in Kemer en in het hotel is op Russen gericht, je wordt zelfs in het Russisch aangesproken, als je de Turkse of Russische taal niet spreekt kan je het wel vergeten... want Engels kunnen ze bijna niet.

Een leuke vakantie gehad maar nooit meer naar Kemer en hotel garden resort Bergamot!

Gereisd met partner in augustus 2014

Vooral voor gezinnen met (kleine) kinderen.

HvS, 4-8-2014

Garden Hotel Bergamot is vooral voor gezinnen met kinderen. Komen m.n. Russen. Die houden niet van contact, dus geen last van. In U-vorm gebouwd-in het midden zwembad waar kinderen veel lol hebben. Animatie en (vaak keiharde) muziek ook daar. Het 2e zwembad is op 150 mtr, vanaf 16 jr., heerlijk rustig. Beperkte bar, maar een geweldige aanrader. All Inclusive keuken-weinig variatie maar is goed. In tegenstelling tot Italiaanse à la carte=vreselijke diepvries aanfluiting en waar voor de gratis All Inclusive drank moet worden betaald! Pluspunten: 1-prima personeel, 2-adult zwembad, 3-goede Spa, 4-ligging,10 minuten in centrum. Minpunten: 1-buitenkant ziet er goed uit, zwembaden idem, alle andere zwaar gedateerd/20 jr of ouder. Elke dag schoongemaakt, blijft er vies uitzien. 2-slechte nachtrust, bedden in lengte/breedte veel te klein. 3-balkon is 1 x 1 mtr. 4-WIFI in lobby matig. Conclusie: leuke tijd gehad-vooral door 2e zwembad. Door gedateerd zijn geen goed gevoel over prijs/kwaliteit.
Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garden Resort Bergamot in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garden Resort Bergamot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garden Resort Bergamot scoort een 7.74 uit 10 op basis van 52 reviews.