Hotel Garden Life ***

Garden Life

4 reviews over Hotel Garden Life in het Nederlands

R+C, 27-10-2005

Om kort te zijn : Bedroevend ! Eten ronduit slecht, ontbijtzaal was een drama en veel te veel inhalige Russen daar. Wij waren er verleden jaar dus over de huidige situatie kunnen we niet oordelen.
Gereisd anders in oktober 2005

tineke en jan overes., 24-6-2005

in juni 2004 in dit hotel geweest voor 15 dagen na 3 a 4 dagen waren het eten zat er was niet met de bedryfleiding hier over te praten ook met het reisburo niet wy waren niet de enigste die klachten hadden. een jaar later stond het hotel niet meer in de reisgids al met al geen aan rader.
Gereisd anders in juni 2005

Joni, 31-1-2005

hallo, wij waren eind april 2004 voor 2 weken in Garden Life. Het eten was slecht dus ga je op een gegeven moment veel uit eten.

Gereisd anders in januari 2005

mark en danielle, 27-1-2005

Ik en mijn vriendin zijn april 2004 naar dit hotel geweest. Wij gingen voor 730E hierheen onze eerste indruk was leuk klein hoteletje.Al gauw kwamen we der achter dat het drinken na 22:00 niet meer allin was(nou is dat niet zo erg als het aangegeven staat). Maar over het algemeen was het qua service geen slecht hotel. Alleen het eten over de hele dag was niks. En de disko stelde ook weinig voor. Al met al hebben we toch een leuke vakantie gehad. Maar het is geen aanrader. groetjes mark en danielle
Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garden Life in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garden Life zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garden Life scoort een 6 uit 10 op basis van 4 reviews.