Hotel Fame Residence Kemer *****

Fame Residence Kemer

1353 reviews over Hotel Fame Residence Kemer in het Nederlands

Geweldig Hotel

Jan, 15-9-2017

Er zijn geen negatieve opmerkingen. Alles was goed, diner aan strand was uitstekend.Mooi gelegen , direct aan het strand en op loopafstand van de stad .

Fatma , bedankt voor alles.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Gewoonweg geweldig fantastische hotel

Ruud, 13-9-2017

Goed gelegen , fijne accommodatie , goed verzorgd, fantastische hotel, mooie vieuw, staff personeel erg behulpzaam en bezorgd , fatma de manager heeft ons fantastisch geholpen, was erg moe , vorig jaar 3 keer de vakantie af moeten zeggen, wegens omstandigheden van mijn vrouw, ze wilde me verassen om dit hotel te boeken met zeezicht en hou van haven en water , bij aankomst was de kamer helaas niet beschikbaar , mijn vrouw was teleurgesteld, maar fatma de manager heeft ons na 2 dagen erg verrast , kon mijn ogen niet geloven en kregen een geweldige kamer , zodat mijn vrouw kon liggen en ik mijn rust en zorg kon dragen over mijn vrouw , geen woorden voor , zo behulpzaam en zorgzaam ze waren , ook heeft ze voor gezorgd dat mijn vrouw kon eten , wat de chefkok zelf maakte omdat ze niet goed kon slikken, gewoonweg top , ons dankbaarheid is heel groot , het eten was geweldig en goed verzorgd, personeel top ook de staff , managers en cleanersroom erg goed vriendelijk en behulpzaam,

Thnx gr ruud

Het was gewoonweg fantastisch top ,10

Fabiola, 13-9-2017

Het was geweldig, fatma ardic manager heeft ons geweldig geholpen.wegens ik minder mobiel ben en vaker moet liggen , heeft ze voor ons een geweldig andere kamer gegeven, zodat mijn man en ik vanuit de balkon , konden genieten van de zee en de mooie uitzicht en entertainment, geweldig Zeker ook voor mijn man ons dank is groot, staff personeel super , en bedankt, de kok maakte voor mij speciaal eten omdatik niet kon eten , geen woorden voor , we hebben ons rust gekregen , wat vorig jaar 3 keer afgelast was wegens omstandigheden, voor herhaling vatbaar , we komen terug , we genieten nog na , kamers schoon , alles wat je vraagt , werd je geholpen , service top 10', we waren echt gezegend , thnx for everything see you next year.

Much love regards

Fabiola en rhj

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fame Residence Kemer bij:

Middelgroot van omvang, maar van hoge kwaliteit.

M.J. Arensman, 5-9-2017

Modern hotel met zeer ruime faciliteiten, door een wandelpad gescheiden, gelegen aan het kiezelstrand en op slechts enkele honderden meters van de haven en het (winkel)centrum. Het heeft een zeer uitgebreid, kwalitatief hoogwaardig, ontbijt-, lunch- en diner buffet, waarmee het all-inclusive label eer aangedaan wordt. Het personeel is vriendelijk, hulpvaardig en servicegericht. Helaas kon de a la carte faciliteit, door gebrek aan belangstelling bij de gasten, niet aangeboden worden. De ruim aanwezige faciliteiten en ongedwongen sfeer maakten het voor ons toch een zeer geslaagde vakantie.
Gereisd met partner in augustus 2017

Wederom zeer goed! Voor herhaling vatbaar.

Carola, 5-9-2017

Op basis van onze goede ervaringen van vorig jaar, dit jaar opnieuw voor Fame Residence Kamer gekozen. Toch wel enigszins spannend of het verblijf dit jaar niet tegen zou vallen.

Fame Residence Kemer heeft onze verwachtingen niet teleur gesteld; wij hebben opnieuw een heerlijk vakantie beleefd.

Het ontvangst voelt zeer goed, het voltallige personeel werkt zeer hard en is uiterst vriendelijk en gastvrij. Je wordt op je wenken bedient. Niets is te gek.

Een pluspunt is het "verboden handdoeken-leggen" beleid. Hier wordt goed op toegekeken.

Het hotel is zeer schoon en netjes, ook rondom het hotel.

Het eten is uitgebreid en heerlijk. Ook de maaltijden buiten de vaste tijden zijn zeer goed.

Rondom het zwembad en het strand is het netjes en schoon. Badlaken om de dag verwisselen.

De kamers zijn erg mooi, luxe, netjes en schoon. {Zonder extra boeking hadden wij zeezicht met een groot balkon.} De minibar wordt gratis aangevuld, koffie en thee op de kamer en een gratis kluis.

Sauna en binnenbad gratis.

Een extra aanbeveling komt toch zeker toe aan de meneer van de boutique in het hotel. De boutique verkoopt mooie kleding van goede betaalbare kwaliteit, en heeft een ruime keuze. In alle rust kan je rondkijken en de kleding passen, zonder dat je iets opgedrongen wordt. Eventueel op maat maken van een jeans kan tegen een geringe vergoeding. Op basis van goede ervaringen van vorig jaar, heb ik ook dit jaar aankopen bij de boutique gedaan.

Van eventuele politieke onrusten hebben wij niet vernomen. Zowel niet op het vliegveld als bij het hotel, onderweg of in het centrum van Kemer.

Fame Residence Kemer; tot volgend jaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

alweer een fantastiche vakantie in kemer

Stallaert. Maurice, 4-9-2017

het was een mooi vakantie, iedereen was heel erg vriendelijk. alleen de luch voor als je s'nacht vertrekt was niet zo goed.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch hotel

Ingrid, 3-9-2017

Goed eten, vriendelijk personeel, mooie kamer, een super strand & super heldere zee! Kortom aanrader! Kom hier zeker nog eens terug.

fantastich

ina mulder, 2-9-2017

alles was weer heel erg goed. bediening gewoon alles. eten was heerliijk.mooie kamer gehad. iedere avond zang of iets anders.
Gereisd met partner in juni 2017

Prima hotel, heerlijk weer

Henriette, 30-8-2017

Wij (5 personen) zijn net terug van 8 dagen Fame Residence te Kemer. Hotelkamers zijn modern en schoon. Hotel met goede service en veel inclusief: ook minibar, kluisje, handdoeken service, en wifi zijn inbegrepen. Lig je lekker te zonnen bij het zwembad komt bediening zelfs nog langs met drankjes en fruit. In het winkeltje zijn de ijsjes heel goedkoop (Twister € 0,50, Magnum € 1,30) ook zonnebrand kun je net zo goed ter plekke kopen.

Eten was elke dag super, 's avonds aten wij meestal na 20 uur als de ergste drukte voorbij was. Overdag wij hadden geen problemen met het vinden van ligstoelen bij zwembad of strand.

Wij hebben (tegen betaling) gebruik gemaakt van de kapsalon, manicure en pedicure en de hammam en kunnen dit zeker aanbevelen.

Vanuit het hotel wandel je zo richting de winkelstraat of langs de boulevard.

Wij kijken terug op een heerlijke vakantie!

Super hotel

Karin, 30-8-2017

Super mooi en goed luxe hotel. Alles is strak geregeld en schoner kan het gewoon niet. Wij hebben genoten, personeel erg vriendelijk. Eten prima voor ieder wat wils (en zo niet, dan moet je je gewoon aanpassen en nieuwe dingen proberen) Mensen die niets lekker vinden, één advies blijf dan lekker thuis! Het hotel heeft een eigen strand en ook daar een bar en eetgelegenheid. Eten en drinken sluit om 00.00 uur prima, geen dronken mensen lallend dus rust wordt gewaarborgd. Verder zit het hotel vlak bij de winkelstraat met heel veel winkels (vergeet zeker niet hier af te dingen). Eventueel minpuntje (advies: voor hotel) gezien een vijf sterren hotel, bereken geen extra geld voor de jus d'orange, bereken dit eventueel in de prijs.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fame Residence Kemer bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fame Residence Kemer in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fame Residence Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fame Residence Kemer scoort een 9 uit 10 op basis van 1363 reviews.