Hotel Euphoria Tekirova *****

8,1

46 reviews over Hotel Euphoria Tekirova in het Nederlands

Nooit meer!

Michel, 13-11-2015

Wat een armzalige kamers en een onbeschoft personeel. Nu bleek dat het personeel al 3 weken niet was uitbetaald was dit ook wel verklaarbaar. Had zelf iets in de kamer laten liggen, ik bellen, wordt je afgeblaft, Nee en daarna de verbinding gewoon 2 keer verbroken.

de ligging van dit hotel is wel mooi, behalve dat het strand bijna onbegaanbaar is.

Gereisd met vrienden in november 2015

Schitterend, komen graag nog een keer

Sara, 18-9-2014

Euphoria Hotel Tekirova is een prachtig park. Wij hebben hier een prachtige vakantie gehad. Direct aan het strand. Je moet je niet te druk maken over het asociale gedrag van de Russen. Die zijn er namelijk in overvloed. Het zwembad is heerlijk op temperatuur en het animatieteam vermaakt je de hele dag door. Voor de kinderen is er een fanatieke kidsclub. Het eten is goed en gevarieerd.
Gereisd met partner in september 2012

heel mooi en verzorgd hotel

familie verblauw, 9-10-2013

net terug, mooie resort, heerlijk eten en drinken, echt een aanrader voor gezinnen of mensen die voor hun rust gaan.
Gereisd met partner in oktober 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Euphoria Tekirova bij:

Zeer mooi en goed hotel !

Henk Mulder, 3-8-2013

Net terug van een geweldige zomer vakantie ! Hotel is zeer goed te noemen: eten fantastisch en in overvloed, drankjes divers en altijd koud, geen bandjes gedoe, beveiliging 24-uur per dag, voldoende strand en zwembad bedden en geen handdoeken leggen (!), mooie appartementen en een bijzondere goed onderhouden tuin. Enkel min puntje is dat er veel Russen (families veelal) aanwezig zijn maar nagenoeg geen last van gehad.
Gereisd met partner in juli 2013

Hele mooie plek

Gijzen, 20-5-2013

Ontzettend fijn hotel met mooie familiekamer (2 slaapkamers waarbij we op 1 kamer een bed hebben laten bijplaatsen). Hierdoor is er een fijn zitgedeelte. Verder was er een ruim terras. Eten was heerlijk, voor elk wat wils. 80% is Russisch en de animatie is daarop georienteerd maar we hebben gewoon meegekeken. Russen waren ook helemaal niet vervelend met eten ofzo. Strand heel fijn. Aan te raden is na 1 mei te gaan omdat dan alles gewoon open is. Zwembad heel mooi evenals glijbanen. We hebben met onze drie dochters (van 14,12 en 12) een week heerlijk geluierd en lekker bijgebruind (het was ruim 30 graden in onze week). Het hotel ligt overigens erg mooi in een soort (dennen) bos met op achtergrond de berg en een azuurblauwe zee. Het rijden van Antalya naar hotel duurt wel ongeveer 1,5 uur.. We zijn het park niet af geweest dus over de omgeving weten we weinig.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Hele fijne plek om te zijn!

Wulf, 11-10-2012

Wij hadden een bungalow (helemaal achteraan) naast de tuin. Erg rustig dus en van niemand "last". De tuin in het ressort is echt super aangelegt en onderhouden door vriendelijke turkse tuinmannen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, met Duits/Engels kun je goed uit de voeten. Er waren wel heel veel Russen die een toch wel eigen cultuur hebben.

Kamers waren schoon en iedere dag kregen we schone handoeken, het buffet is voor ieder wat wils en zeer rijkelijk. Fijn strand met voldoende parasols en ook erg schoon, de kiezels stoorden ons niet (je kunt wel overal over gaan klagen). De animatie was niet opdringerig en wel OK, je hoeft er niet aan deel te nemen! ,s avonds twee keer een prachtig vuurwek gehad.

Voor een paar euro kun je met een busje overal heen en deze stopt direct voor het hotel. Dit was onze eerste keer in Turkije (onze huwelijksreis!) maar wij komen hier zeker een keer terug.

Samengevat; prima weer, goede faciliteiten en wat ons betreft een aanrader.

Heerlijke week

jcreyghton, 16-9-2012

Fijn hotel, wat een vriendelijk personeel!!! Schoon, goede animatie, veel Russen maar prima mensen. Wat afgelegen en door de hitte niet veel weggeweest, maar prima vermaakt en lekker gegeten. Wil je echt uitrusten dan een aanrader, de hele dag wel iets te kijken en te eten en drinken.

Schone, ruime kamers en prachtige, goed onderhouden tuin. Al met al een prima week gehad.

Geweldig

Bloemen, 1-5-2012

Geweldig kindvriendelijk hotel met mooie zwembaden, prachtige tuin en geweldig animatieteam. All inclusive is uitstekend en het eten divers. Een aanrader. Heerlijk om een bezoekje te brengen aan de kapper in Tekirova zelf (tegenover het postkantoor). Mustafa knipt en/of scheert waarna je een uitgebreide massage ondergaat. Voor de markt in Kemer is een ritje met de dolmus aan te raden. 30 minuten en je hebt tevens een mooi ritje langs de kust gehad.
Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Super leuk

Hau, 29-10-2011

Corinthia is een goed 5* en redelijk prijs hotel. Met loop afstand kun je al naar de winkelcentrum van Tekirova, en half uur met de bus voor 2 euro kun je al naar de stad Kemer, daar is ook gezellig.

De personeel zijn erg vriendelijk, de chef van het restaurant spreekt goed nederlands, iedere dag maakt hij een praatje met je, jammer dat daar bijna geen nederlanders waren, allleen maar Russen! zelf de animatie spreken ze Russen en af en toe Engels.

Voor een klein bedraag, paar euro, kun je lekker a la cart vis eten, dit vis restaurant is aan te raden.

Iedere dag wordt goed schoon gemaakt, alleen de badkamer was wel oud.

Het is een kindvriendelijke accomodatie, zeker voor jonge leeftijd! mijn kinderen zijn te oud voor de miniclub, dus overdag is het wel beetje saai voor hun. maar lekker zwemmen, kiezelstrand was geen probleem, water was helder, je kan lekker snorkelen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

REDELIJK, MAAR HAALT HET NIET BIJ VORIGE VAKANTIES

Mariët, Oldenzaal, 8-5-2011

Het complex is mooi parkachtig aangelegd. De service was goed, familiekamer voor 5 pers. ook prima, er werd goed schoongemaakt. Voldoende kastruimte. Flatscreen aanwezig, maar de hele week erg veel storing. Gratis handdoekenservice voor zwembad en privé-strand. Aangezien er 80% russen komen was de animatie helaas erg russisch geörienteerd. En ZEER opdringerig, je werd bijna van je ligbed getrokken. Russen waren zeer irritant aanwezig. Scheppen grote borden op en laten de helft liggen, behalve de aardbeien dan. Die kennen ze daar blijkbaar niet, lange rijen en maar graaien! 1 bord hoog opgestapeld was nog niet genoeg. Ook zeer aanwezig bij de bar en snackbar in de vorm van voordringen en dronkenschap. Hier hebben wij ons mateloos aan geërgerd.

Het eten was matig/voldoende. Weinig variatie, vergeleken met Delphin Botanik en Magic Life Waterworld Imperial waar het eten toch wel goed tot zeer goed te noemen was. Tevens E 2,50 extra betalen voor verse jus.

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Euphoria Tekirova bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Euphoria Tekirova in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Euphoria Tekirova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Euphoria Tekirova scoort een 8.1 uit 10 op basis van 51 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: