Hotel Bonn ***

Hotel Bonn ***

Onvoldoende

1 review over Hotel Bonn in het Nederlands

Y. van Duin, 6-9-2007

De receptioniste (en eigenlijk iedereen) spreekt nauwelijks Engels of Duits, alleen Russisch en Turks. En doen ook absoluut geen moeite om je ter wille te zijn met wat dan ook. Toen we om postzegels vroegen in het hotel was de receptioniste ervan overtuigd dat we een nietmachine wilden hebben!

De kamers waren klein en smerig (schimmel in de badkamer, en zelfs wormpjes op de vloer)! Ook was het toilet kapot; dat is (gelukkig) wel na een paar dagen gemaakt.

All-inclusive betekende met zo'n 150 Russen in de rij voor een soort gaarkeuken, 's morgens, 's middags én 's avonds!! Echt vreselijk! Elke morgen zelf broodjes halen, lunch overslaan en elke avond uit eten dus!

Wat het strand betreft, een piepklein stukje kiezelstrand dat bij ons hotel hoorde met een gering aantal (veelal kapotte, maar wel gratis) ligbedden; dus vroeg een bedje veiligstellen anders liggen er al overal Russische handdoeken! Voor de bedden ernaast (ander hotel) moest uiteraard betaald worden.

NIET DOEN!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bonn in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bonn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bonn scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.