Hotel Blue Orange ***

Matig

32 reviews over Hotel Blue Orange in het Nederlands

Nooit boeken!!!!

gertine, 22-6-2008

Ik ben hier 2 jaar geleden geweest en was benieuwd of het nog bestond. Ik ben na mijn vakantie direct naar mijn reisbureau gegaan om een klacht in te dienen. Er stond schimmel op de muren en de koelkast, het appartement was heel vies, het eten was slecht, buiten stinkt heten het plaatsje is ongezellig. Ik kwam 's nachts aan met mijn vriend en wilde meteen naar huis. De hostess vertikte om in de kamer te kijken. Het reisbureau zou de accomodatie uit de reisgids halen.

Ik zou dit echt niemand aanraden!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in juli 2006

mar, 14-3-2007

ontzettend slecht, smerig, gevaarlijk.

moet uit de boeken gehaald worden

Marjolein, 11-2-2007

Ik ben er 3 jaar geleden geweest met mijn vader.Hij gaat er nog steeds 2x per jaar naar toe omdat het hem zo bevalt!!Ik heb nog steeds contact met Ayfer (receptie).Het personeel Salic,Isa is erg vriendelijk en probeert het iedereen naar zijn zin te maken.Het is geen 5 sterren hotel maar een simpel doch goed familiehotel wat in zijn prijsklasse levert waar je voor betaald.Als je toeters en bellen verwacht ben je hier aan het verkeerde adres
Gereisd anders in februari 2007

Jaimy, 17-8-2006

Dit Hotel SUCKS!.. Hier Moet Je Never Nooit Heen Gaan Echt Niiet,, Niiet Persoonlijk Bedoeld Maar Er Zitten Alleen Maar Turken, Geen Hollanders En We waren Dan Ook Binnen 3 Dagen weg Naar een Ander HOTEL, Dit Is Een Vette Misser NOoiit Heengaan Mensen!.. Xx Jaiimy En de Rest
Gereisd anders in juli 2006

Sharisha, 19-7-2006

K was er 2 keer achter elkaar gegaan ..!! en het was echt fantastisch!!!

We hebben daar goede vrienden gemaakt met iedereen, en we hebben nog steeds contact met hun..!!Ons Appartement was geweldig het eten was goed ..Misschien ga k er nog een keer naar toe..

Gereisd anders in juli 2006

annemarijn, 13-6-2006

ben in de zomer van 2005 hier geweest. was erg gezellig! 1 grote familie. wij werden allebei niet lekker van de warmte en kregen van de kok elke avond apart eten en een drankje. binnen een paar dagen waren wij er vanaf! service is dus geweldig!!
Gereisd anders in juni 2006

mii, 15-10-2005

Hoihoi

In dit hotel ben ik 2 jaar geleden geweest en ik heb een hele fijne tijd gehad ik ben beniewd hoe eht er nu is

Gereisd anders in oktober 2005

Koen, 7-9-2005

ik vond t opzicht wel n goede keuze, de services waren wel matig, 2 keer maar schoonmakers gezien in onze kamer in 2 weken! zwembad was perfect, lekkere meide kon ik zien. in de avond was t n gezellig sfeertje, met muziek en al.
Gereisd anders in september 2005

R. de Bont, 26-8-2005

Zijn net terug 16-08-2005. Onze eerste indruk was,waar zijn we nu terecht gekomen.De appartementen zijn niet je van het.Klein voor 4 personen. Smoezelig airco deed het niet douche was niet goed.Toen de mankementen verholpen waren hebben we zeker een hele fijne 2 wk vakantie gehad.Je bent alleen in het appartement om te slapen.Het personeel allemaal erg vriendelijk en behulpzaam.Wij als ouders met 2 jongens van 17 en 15 hebben echt genoten en vonden het jammer dat we naar huis moesten.Het complex is niet zo groot en dat vonden wij erg fijn.Kemer zelf vonden we tegen vallen.

joris, 24-8-2005

een heel goed hotel,, ik snap niet dat mense it hotel niet mooi vinde
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Orange in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Orange zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Orange scoort een 5.53 uit 10 op basis van 32 reviews.