Hotel Belkoy Club ****

7,6

10 reviews over Hotel Belkoy Club in het Nederlands

Linda de Vries, 7-3-2008

Linda de Vries

eind mei begin juni zijn wij 2weken in belkoy (vakantie dorp) geweest. dit hotel is echt een aanrader,vriedelijk personeel heerlijk eten verzorgde kamers, op het strand wordt je ook nog verwend met een drankje een koud doekje enz.een pre is geen Russen.Normaal zeggen we na 14 dagen tijd voor naar huis hier hadden we dat zeker niet. We komen zeker terug.

Gereisd familie in maart 2008

Fam. van der Huls-Verhagen, 18-1-2008

Superdeluxe hotel waar werkelijk alles goed was. Het personeel was vriendelijk en bereid alles voor je te doen. Kamer wel wat klein maar zeer goed en netjes. Een heel groot zwembad en een tunneltje naar het strand waar ook ligstoelen en matrasjes gratis waren. Ik kan maar een minpuntje zeggen en dat is dat er in de omgeving bijna geen winkeltjes waren, maar voor die 8 dagen dat wij er waren was dat niet echt een probleem omdat we echt genoten hebben van het hotel, zee, zon en strand. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2008

peter en miranda, 29-10-2007

Ik ben pas terug van Simena. Het was super, ik ben gebleven in de villa's.

De zee daar is heel erg schoon. Personeel waren erg vriendelijk. Het enigste wat ik jammer vond waren de russen. Ze zijn erg asosiaal.Op dat na was het een geweldige hotel. Ik raad het je aan!!! Hopelijk ga ik volgend jaar weer daarna toe.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

alex&youan delf, 4-10-2007

We waren heel tevreden en komen zeker volgend jaar terug voor 10 dagen ipv

8 dagen

Gereisd anders in oktober 2007

Raymond, 14-8-2007

Wij zij op 4 augustus in Belköy aangekomen.en zijn het helemaal met Volki eens.

NIET DOEN!

Wij zijn 1 nacht gebleven en hebben toen een ander hotel geboekt(en genoeg bij betaald; doe het dus ineens goed).

Bij de kamers krijg je een oud oostblok gevoel.

Hotel is 1/2 augustus failliet gegaan en een paar dagen later onder een nieuwe eigenaar weer open gegaan.

Moet alleen eerlijk zeggen dat we die ene dag geen last hebben gehad van al die Russen.

Gereisd familie in augustus 2007

Volki, 25-7-2007

ik schrok ervan dat ik zo'n smerigheid was terechtgekomen. Hierop heb ik meteen aan mijn touroperator een transfer gevraagd naar een andere locatie. Locatie word verhuurd aan verschillende uitbaters. Alles is er oud. Kamers zijn smerig. Zwembaden worden niet schoongemaakt. Schimmels in badruimtes. Algemene wc alleen gebruiken als je immuun bent voor alle virussen. 99% van de klanten zijn Russen die om 10 uur in de ochtend al zat zijn. Airco's werken niet. WC op de kamer raakte verstopt. Kortom blijf er weg.
Gereisd familie in juli 2007

Romy en Peter, 1-4-2007

Wij zijn hier met onze 3 kids 2 weken op vakantie geweest in juli 2006. We hebben er een leuke tijd gehad en zouden best nog eens terug gaan. De kamers waren niet zo geweldig, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het eten was heerlijk, heel de dag door kon je er van alles krijgen, ook voor de kinderen. De animatie en de kinderclub waren leuk en het personeel is erg vriendelijk.
Gereisd anders in april 2007

Jules en Heidi, 11-9-2006

Eten erg goed veel variatie. Animatie deed erg hun best. prijs/kwaliteit prima. Nadeel 90% Russen en de rest is Duits en Turks erg weinig(lees 8 )nederlanders maar dit vonden we niet echt een probleem. Kamers die nog niet gerenoveerd waren zagen er voor 4 sterren slecht uit, we hebben de nieuwere kamers niet gezien. Tegenover de club ligt een lange winkelstraat met leuke winkeltjes. Ondanks de kamers is het een aanrader.
Gereisd familie in augustus 2006

kees, 8-8-2006

perfecte hotel mooie glijbanen prima service in het hotel aardige obers in het kort een prima reis meegemaakt bedankt Touroperator
Gereisd anders in augustus 2006

Peter en Jeannine, 17-5-2005

Zijn in Mei 2005 hier geweest met Duitse resiorganisatie Demed. Verzorging was prima in orde. Elke dag schone handdoeken en de kamer werd goed gereinigd.

Lunch en diner boden grote varieteit aan gerechten, zelfs als je aan de late kant was. De all-inclusive formule voldoet bij hen prima, je hebt niet het idee dat je 2e keus drankjes krijgt. Dus gewoon echte cola en goed bier. Ook voor de kinderen is dit een echte aanrader. De diverse zwembaden en speeltoestellen zal hen niet gauw vervelen.

Het animatieteam had er ook duidelijk zin in (misschien later in het seizoen niet meer?!). Elke avond een leuk programma en overdag ook diverse activiteiten.

Op zich ook wel lekker dat het vliegveld slechts op 1 uur rijden ligt.

Buiten de goed beveiligde club tref je allen één straat met diverse shops. Verwacht dus geen leuk dorpje, daarvoor moet je via taxi/dolmus of scooter gaan verplaatsen.

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belkoy Club in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belkoy Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belkoy Club scoort een 7.6 uit 10 op basis van 10 reviews.