Hotel Aura

Aura

1 review over Hotel Aura in het Nederlands

eric, 14-8-2007

Absoluut de meest slechte vakantie ooit hier gehad.

Via internet geboekt was de derde keer turkye.

Internet gegevens zagen er heel goed uit.

Wij waren de enige Nederlanders.Heel het hotel zat vol met Russen van het ergste soort.....Het personeel sprak alleen russischs en Turks.Het eten was super slecht...en veel te weinig. Mijn man heeft drie dagen in het zieken huis gelegen met voedsel vergiftiging.De russen grepen het laatste beetje watermeloen gewoon van de borden van mijn kinderen.All inclusive maar het gebeurde regelmatig dat het drinken op was.Zwembad werdt niet een keer gereinigd.Het hotel er naast is van de zelfde eigenaar.Net zo slecht omdat we na veel klagen daar heen werden gebracht.Hier verdwenen de konijnen uit hun hok zo in de pan.Gelukkig hebben we de laatste paar dagen weer een ander hotel gekregen wat wel goed was..

Heb de reisorganisatie gebeld en vereteld dat ze dit reizigers niet aan kunnen doen om voor veel geld deze elende te boeken.

Gereisd familie in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aura in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aura scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.