6,6

Matig

10 reviews over Appartement Asdem Park in het Nederlands

strand en winkels vlakbij

Fam Bunnik, 31-7-2008

Het eten viel wat tegen,vaak lauw, en vlees niet gaar.Salades genoeg maar wel altijd dezelfde.Fruit en patat 1x per week,vonden we weinig!De excursies zijn erg duur als je bij touroperator boekt maar dan wordt er goed materiaal beloofd en ben je verzekerd...Hebben wij met de quat safari slechte ervaring mee:te grote groep mensen en ondeuglijke quats.Remmen die niet werkten of bleven hangen,motoren die steeds uitvielen en de tocht zelf die ipv 3uur maar 2x een half uur was.Niet doen dus.Communicatie hostess,receptie,gast slecht.Omdat we direct een klacht indienden had de hostes geld retour gegeven(25%)maar bij de receptie hadden ze dat achtergehouden bleek pas na tel contact met de hostes.Als je er dus zelf niet achteraan gaat houden ze het mooi in hun eigen zak!Locatie is prima om te shoppen,je loopt zo de winkelstaat in.Verder 90% Russen,tja..maar de weinige Nederlanders waren top!
    Gereisd anders in juli 2008

24-5-2008

Kamers die wij hadden waren erg klein!

Ze werden wel elke dag netjes schoon gemaakt.

Het personeel was vriendelijk.

De dunne sprei wat voor deken moest dienen was slecht, was maar net 1 meter breed dus veel te krap om onder te kunnen slapen en meer lag er niet op bed of in de kamer!

De reisleider van touroperator die wij hadden in het hotel, was niet geschikt voor dit beroep! Te opdringerig en voelde zich in alles aangevallen als je vragen had. En hij verviel telkens in herhaling tijdens de uitleg!

Het eten was redelijk

Vervelend dat er zoveel Russen in het hotel verbleven, zijn geen prettige vakantiegangers!

Wij hebben er s'nachts veel last van gehad door hun luidruchtigheid en dronkenschap!

Voor ons was dit eenmalig!

Gereisd anders in mei 2008

wil jansen, 22-5-2008

Het hotel op zich was redelijk en het eten ook maar het russisch publiek wat ook verbleef in asdem-park is ronduit walgelijk en onbeschoft,ik zou er niet meer voor kiezen.
    Gereisd alleenreizend in mei 2008

Frank Kramer, 21-5-2008

Wij zijn net terug van een weekje Turkije.

De eerste indruk dat we binnenkwamen was prima. Je kan aan het personeel wel meteen merken dat hier voornamelijk Russen komen. Acher de receptie spraken ze allemaal Russisch maar slechts 1 sprak er Engels. Je paspoort wordt een nachtje achtergehouden, wat ik persoonlijk niet heel fijn vind, maar goed, kreeg het de volgende dag netjes terug.

De kamer is netjes verzorgd, en wordt iedere dag gereinigd. Het buffet is prima verzorgd, je moet wel een beetje uitzoeken wat je lekker vind, maar er is genoeg. Het eerder genoemde asociale gedrag van Russen stoort vooral hier (2 borden volscheppen, 2 happen nemen en de rest laten staan).

De disco is dichtbij, dus je hoort in je kamer wel de muziek of dronken Russen, maar wij hebben daar geen hinder van gehad.

Zwembad wordt dagelijks gereinigd, dus goed schoon.

In de directe omgeving ben je snel klaar, te toeristisch, allemaal hetzelfde.

Voor een zon-zee-zwembad-relaxvakantie wel aan te raden

Gereisd met partner in mei 2008

A. Dekker, 6-11-2007

het is wel vervelend dat de laatste week van het seisoen dat ze niet zo aardig meer zijn op dinsdag was de witte wijn op en werd niet meer bijgevuld we moesten nog 4dagen het eten is ook niets bijzonders veel hapklare brokken en het vliegtuig ging terug 12uur eerder en met een andere maatsch en op eindhoven daar zijn we niet tevreden over maar het was lekker weer en we hebben toch wel lekker gehad alles wat op was werd niet meer bijgevuld fam dekker
      Gereisd anders in oktober 2007

B Sueters, 26-10-2007

Dit hotel is voor twee sterren waard.Het eten is veel te eenzijdig 26 keer kip en worst.Wij kregen kippenmagen die niet gaar waren(slachtafval).Alleen appels gezien als fruit.Ze kunnen beter 100 euro meer vragen en meer kwaliteit bieden Nooit meer
      Gereisd met partner in oktober 2007

J. Visser, 9-10-2007

Het is een prina hotel met klantvriendelijk personeel die de gehele dag voor je klaar staan. De kamers zijn ruim en zien er goed uit. Het eten is entonig maar wel smaakvol en weinig variatie. De ligging is prima om de hoek is de winkelstraat met veel winkels. Wat wel opvalt is dat 80 % van de gasten van Russische afkomst is, maar je merkt daar weinig van. Kemer is een modern dorp waar geen echt oude Turkse wnkels zijn.
      Gereisd met vrienden in oktober 2007

S. Kiebert, 23-8-2007

jammer dat het eten slecht was!Verder een goed hotel!
      Gereisd met partner in juli 2007

W. Banis, 11-8-2007

Kamer werd niet vaak schoongemaakt. Zelf achter toiletpapier, handdoeken en schone lakens aan bij de receptie. Vertrektijd naar vliegveld was niet opgehangen. Wisten niet precies hoe laat de bus vertrok. Eten was eenzijdig, geen fruit of zuivel.
      Gereisd anders in augustus 2007

Monika Flutsch- van Dartel, 29-6-2006

Ondanks dat het al 3 jaar geleden is dat ik ben geweest heeft dit eenvoudige hotel een zeer goede indruk gemaakt.

Het eten was niet uitgebreid maar wel erg goed. de ligging is uitstekend je loopt zo de winkelstraat in. Terwijl als je aan het zwembad ligt dit niet in d gaten hebt.Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat er geen lift is naar de hoger gelegen etages.

Gereisd anders in juni 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Asdem Park** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Asdem Park in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Asdem Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Asdem Park scoort een 6.6 uit 10 op basis van 10 reviews.