Hotel Ambassador Plaza ****

8,3

78 reviews over Hotel Ambassador Plaza in het Nederlands

nooit meer

salama, 17-6-2017

dit hotel is oosteuropees georiënteerd, dwz dat staff en ander personeel bijna geen andere taal spreekt dan Turks en Russisch. de meest elementaire woorden in het Engels kan de dame aan de frontdesk niet eens spreken. stel je voor, de frontdesk is de personificatie van het hotel. is deze slecht dan wordt het hotel ook naar beoordeeld.

het bedieningspersoneel bestaat bijna uit meiden uit Kyrgysztan. het zijn harde werkers maar stug als oud leer, geen "goede morgen" (in welke taal dan ook) kan uit hun mond komen.

wat in al de vorige recensies staat, is niet vermeld dat Ambassador uit 6 (zes) gebouwen bestaat. als je niet in gebouw 1 of 2 logeert, dan ben je ...in de aap gelogeerd.

alle activiteiten (ontbijt, lunch, avondeten etc) zijn geconcentreerd tussen gebouw 1 en 2.

als je ergens anders verblijft, moet je dan er naar toe lopen om te kunnen eten en drinken.

de meeste gasten komen uit Belarus(valt mee), Kazachstan(valt mee), Ukraine, en Rusland(ongemanierd, voordringen etc.).

maar ja, die mensen hebben geld hè en voor het bedrijf is dat het belangrijkste.

mensen die vroeg vóór het ontbijt vertrekken kunnen een zg lunchbox krijgen, maar dan wel aanvragen de dag ervoor tussen 19.00 en 20.00 uur, zo niet krijg je niets. mocht je wel een lunchbox krijgen, deze bestaat uit 1 klef broodje met 1 mm gesneden jonge smakeloze kaas met een reepje komkommer, 1 stukje baklava of taart (2x2x2 cm) en 1 appelTJE.(de verpakking is mooier dan de inhoud).

toen ik middernacht aankwam in het hotel, dacht ik:"waar ben ik in hemelsnaam aangekomen". boven op de gevel brandt:

Hotel bassador, ???. de letters AM ontbraken .(toen ik wegging brandt het nog steeds niet)

Gereisd met partner in juni 2017

Absolute aanrader!

hartelijkegroeten, 22-7-2010

Dit hotel is echt geweldig. Prachtige kamers, supervriendelijk personeel, heerlijk eten. De goede Russen! In dit hotel waren wij de enige Nederlanders. Er komen veel Scandinavische gasten en uit Oekraïne, Rusland e.d. Maar dit zijn de nette en beschaafde mensen. Jammer dat wij niet van het plaatsje Kemer houden, anders waren wij zeker weer gegaan. Kemer is erg Russisch, geen gezellige boulevard, wel twee winkelstraten maar erg duur. Zelfde soms duurder dan restaurant in Nederland. Sommige restaurant zetten bedieningskosten op hun rekening!!
Gereisd met partner in juni 2009

in een woord geweldig

bettie, 22-8-2009

geweldig echt een topper wij zijn in okt 2008 geweest en dit jaar gaan we weer
Gereisd met partner in augustus 2009

Super Hotel!!

JP, 3-7-2009

Dit hotel is echt een aanrader. Kamers erg groot en prachtige badkamer. Je kan of aan het zwembad liggen of lekker rustig op een van de 2 dakterrassen. Dichtbij het kiezelstrand (drank tegen betaling) en dichtbij het centrum. Kemer is zeer Russisch georienteerd, maar de mensen spreken ook Engels. In tegenstelling wat er in de reisgids staat, spreken zij er geen Nederlands. Wij waren de enige Hollanders in het hotel. De rest kwam uit Oekraine, Rusland, Polen of Scandinavie. We hebben helemaal geen 'last' gehad van de Russen. Keurige, nette mensen. Alleen jammer dat je geen gesprek aan kon gaan met de andere gasten. Daarentegen was het personeel super vriendelijk. Iedereen maakte een praatje met je. En omdat ze allemaal een naambordje ophebben, weet je meteen hoe ze heten. Het (buffet) eten was ook erg lekker en elke dag anders.

Kortom een geweldig hotel, voor een super prijs

Gereisd met partner in juli 2009

Ambassador Geweldig!! van 23-6 t/m 30-6

JP, 2-7-2009

Dit hotel is echt een aanrader. Wat een mooi hotel is dit. Kamers erg groot en prachtige badkamer. Je kan of aan het zwembad liggen of lekker rustig op een van de 2 dakterrassen. Dichtbij het kiezelstrand (drank tegen betaling) en dichtbij het centrum. Kemer is zeer Russisch georienteerd, maar de mensen spreken ook Engels. In tegenstelling wat er in de Arke gids staat, spreken zij er geen Nederlands. Wij waren de enige Hollanders in het hotel. De rest kwam uit Oekraine, Rusland, Polen of Scandinavie. We hebben helemaal geen 'last' gehad van de Russen. Keurige, nette mensen. Alleen jammer dat je geen gesprek aan kon gaan met de andere gasten. Daarentegen was het personeel super vriendelijk. Iedereen maakte een praatje met je. En omdat ze allemaal een naambordje ophebben, weet je meteen hoe ze heten. Het (buffet) eten was ook erg lekker en elke dag anders.

Kortom een geweldig hotel, voor een super prijs!!

Gereisd met partner in juni 2009

super!!!!

Nelly, 1-11-2008

Ben in de herfstvakantie in dit hotel geweest, in een woord geweldig! Zaaalig eten, zeer vriendelijke bediening. Strand, winkels etc. op loopafstand, echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in november 2008

Super !

Victor, 25-7-2008

Ten eerste wil ik aangeven dat dit hotel tegenwoordig een 4 sterren hotel is vanwege een renovatie dit jaar. De foto's die je bij de touroperators ziet zijn oud en kloppen niet met hoe het tegenwoordig eruit ziet. Het ziet er echt geweldig uit, kamers zijn mooi en groot met airco (wij hadden zeezicht) en worden elke dag schoongemaakt.Er is een ongelofelijk groot buffet en elke dag is er iets anders te eten van koud tot warm buffet en heerlijke toetjes. Niks meer dan lof over dit hotel en ze zijn erg vriendelijk. Enigste nadeel is dat ze geen groot zwembad hebben maar daarnaast de strand is 50 meter verder op waar ze ook hun eigen strandstoelen hebben die je gratis mag gebruiken. Zou het zo voor iedereen aanraden.
Gereisd familie in juli 2008

Gea Folkerts, 20-7-2008

We zijn nu al voor de achtste keer in dit hotel geweest, en ook dit keer was het weer helemaal super. Het hotel is helemaal verbouwd. Grotere etzaal, met een zeer uitgebreid buffet telkens weer. Kamers worden elke dat netjes schoongemaakt en schone badlakens. We gaan nu kijken of er in september nog ruimte is, dan gaan we dan nog een weekje.
Gereisd familie in juli 2008

prima

Roos, 11-7-2008

Dicht bij het strand, maar vanaf 9 u. 's ochtends zijn de ligbedden vol. Je zit ook aan de weg maar daar heb je niet veel last van. Alles wordt goed schoongehouden.
Gereisd met partner in juli 2006

Ria van Zwieten, 20-5-2008

We zijn hier geweest van 13 tot 20 mei 2008 en het is ons goed bevallen

Je bent in een minuutje op het strand en ook dicht bij het centrum

Alles is zeer schoon

Vriendelijk personeel

Gereisd met partner in mei 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ambassador Plaza bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambassador Plaza in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambassador Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ambassador Plaza scoort een 8.32 uit 10 op basis van 122 reviews.